El Dr. Ramon Vilanova Arbós, nou director de l'Escola d'Enginyeria

NouDirectorEscola

El Dr. Ramon Vilanova Arbós ha estat escollit com a nou director de l'escollit com a nou director de l'Escola d'Enginyeria per la Junta del passat 24 de maig. El Dr. Vilanova és professor de l’àrea d’Enginyeria de Sistemes i Automàtica del Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes.

27/05/2019

La Junta d'Escola Extraordinària per a l'elecció del nou Director, com a únic punt de l'ordre del dia, va tenir lloc a l'aula Q1-1011 de l'Escola d'Enginyeria divendres 24 de maig, a les 10.30 hores en primera convocatòria, i a les 11.00 hores en segona convocatòria.

Les dues candidatures definitives que optaven a la direcció de l'Escola d'Enginyeria eren el Dr. Ramon Vilanova Arbós (Dept. de Telecomunicació i d’Enginyeria de Sistemes), i el Dr. Juan José García García (Dept. d’Enginyeria Electrònica).

Finalment, va ser escollit com a nou director de l'escola d'Enginyeria el doctor Ramon Vilanova Arbós, professor de l’àrea d’Enginyeria de Sistemes i Automàtica del Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes.

Podeu consultar tota la informació referent al procés electoral que es va dur a terme a l'Escola d'Enginyeria per escollir el seu Director en el següent enllaç.