El CAE visita l'Escola d'Enginyeria

Entrada principal de l'Escola d'Enginyeria UAB

Del 6 al 10 de novembre, el Comitè avaluarà quatre màsters que ofereix l'Escola d'Enginyeria per valorar l'acreditació de les titulacions.

03/11/2020

Els dies 6, 9 i 10 de novembre de 2020 tindrà lloc la visita del Comitè d’Avaluació Extern (CAE) per a l'acreditació dels següents màsters:

• Màster en Gestió Aeronàutica
  • Màster en Logística i Gestió Cadena de Subministrament
  • Màster en Visió per Computador
  • Màster en Enginyeria de Telecomunicació

Com a mecanisme per facilitar l’audiència oberta, AQU Catalunya posa a disposició de totes aquelles persones que no han estat convocades a les audiències, el correu corporatiu acreditacio@aqu.cat per a que puguin compartir els seus comentaris.