Darreres activitats de la Setmana Saludable i Sostenible a la UAB

Foodtrucks2017

Durant la X Setmana Saludable i Sostenible s'han organitzat més de quaranta activitats adreçades a la comunitat UAB per tal de difondre un estil de vida saludable. Del 8 al d'12 d'abril tindran lloc les darreres activitats, com la caminada de Sabadell o les food-trucks. El programa complet es pot consultar al blog del Campus SiS.

09/04/2019

Del 8 al 12 d'abril tindran lloc les darreres activitats de la Setmana Saludable i Sostenible adreçades a tota la comunitat universitària. Adquirir hàbits per a un estil de vida saludable i sostenible és l'eix vertebrador de les més de quaranta activitats programades durant la Setmana Saludable i Sostenible, dirigides a estudiants, alumni i personal (PAS i PDI). Totes les activitats són gratuïtes i es necessària la inscripció prèvia.

El dimarts 9 d'abril serà la caminada al campus de Sabadell. El punt de sortida serà davant de l'entrada principal de l'edifici del campus de Sabadell (edifici S). La ruta, de 3,7 km, passarà per les coves de Sant Oleguer, el pou de glaç i el parc fluvial del riu Ripoll. La durada aproximada del recorregut és d'una hora.

El mateix dimarts, 9 d'abril, de 10 a 17 h, a la plaça Cívica, la Fundació Autònoma Solidària ofereix proves ràpides de VIH i sífilis en el marc del programa de salut de la FAS.

El dijous 11 d'abril, al campus de Sabadell, hi haurà una jornada poliesportiva que inclourà esports com el voleibol, el bàsquet 2x2 i el bàdminton.

El mateix dijous 11 d'abril, a l'eix Nord del campus de Bellaterra, hi haurà food-trucks de les 12 a les 19 h, que seran amenitzades per actuacions musicals del grup "Màrius Alfambra", a partir de les 13.30 h.

Finalment, el 25 d'abril, a la Vila Universitària hi haurà una jornada de donació de sang organitzada en col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits.

Altres activitats organitzades en el marc de la Setmana Saludable i Sostenible

S'ha obert el termini per a emplenar l'enquesta d'hàbits de mobilitat, dirigida a les persones usuàries del campus de Bellaterra (PAS, PDI, estudiants), fins al 30 d'abril. Se sortejarà una targeta regal de 300 euros entre totes les persones que hi participin.

Fins al 12 d'abril, la comunitat universitària (estudiants, PAS i PDI) pot participar en el repte Mou-te per la UAB, organitzat per la Unitat de Planificació i Gestió de la Mobilitat (UPGM). L’objectiu del desafiament és incentivar els desplaçaments sostenibles amb origen o destinació a la UAB així com els que es realitzen dintre del campus (caminant, en bicicleta, en patinet, en transport públic col·lectiu, compartint cotxe, etc.).

Inscripcions
Les inscripcions a les activitats s'hauran de fer a través del formulari en línia. Les hores són compensables com a formació per al personal d'administració i serveis, si es sol·licita prèviament. També s'ha previst el reconeixement de crèdits ECTS per a estudiants. Les places de les activitats amb aforament limitat s'adjudicaran per ordre d'inscripció.

La UAB consolida així la celebració d’una setmana organitzada amb l'objectiu de promocionar activitats que afavoreixin l’adquisició d’hàbits saludables i sostenibles entre la comunitat universitària.

Podeu compartir les fotos de la Setmana Saludable i Sostenible a les xarxes socials amb l'etiqueta #SaludableiSostenibleUAB.

Més informació:
- Programa d'activitats
- Blog del Campus Saludable i Sostenible
- Formulari d'inscripció a les activitats