Informació sobre la matriculació per a la 1ª reassignació de la convocatòria de juny 2019 d'accés a la universitat

Continua Convocatòria Juny 2019

Els futurs estudiants de 1r de Grau acceptats durant la 1ª reassignació de la convocatòria de juny 2019, hauran de venir a matricular-se a l’Escola el 5 i 6 de setembre al dia i hora indicat. Consulteu tota la documentació necessària i com arribar al centre.

30/07/2019

A partir davui, dimarts 3 de setembre, ja es pot consultar a Accés Universitat el resultat de la 1ª reassignació de la convocatòria de juny 2019. Aquelles persones acceptades al Grau de Prevenció i Seguretat Integral (presencial o online) de l’Escola, hauran de seleccionar l’opció “Assignació definitiva” per poder venir a matricular-se.

La matriculació tindrà lloc a la Gestió Acadèmica de l’Escola, situada a la planta baixa de l’Edifici Blanc del Campus UAB. Els futurs estudiants hauran rebut prèviament un correu electrònic amb el dia i hora assignats per formalitzar la seva matrícula presencialment, que es farà entre els dies 5 i 6 de setembre.

Consulta com arribar a l'Escola

Informació sobre la matriculació:

•    És important consultar prèviament el tutorial (també online) de matrícula de primer curs per a estudis de Grau, amb informació sobre els passos, documents que s’han de portar, un simulador de preus de matrícula i altres dubtes freqüents.
•    L'estudiant ha d'haver descarregat, complimentat i imprès prèviament els documents de sol·licitud de matrícula i domiciliació bancària, que són indispensables durant el procés.
•    Si l’estudiant no pot realitzar la matrícula presencialment, s’ha d’autoritzar per escrit a una persona per fer-ho en nom seu.
•    En cas que l’estudiant vulgui reconèixer crèdits del CFGS, portar l'imprès de sol·licitud de reconeixement amb certificat de notes després d’haver consultat prèviament el llistat de cicles formatius que es poden reconèixer.
•    També s'haurà de portar una fotografia de carnet.

El 16 i 20 de setembre es matricularan, a Gestió Acadèmica, els estudiants de la 2ª i 3ª reassignació de la convocatòria de juny 2019, respectivament.

Convocatòria de setembre 2019

Els futurs estudiants que faran la selectivitat els dies 3 i 4 de setembre podran apuntar-se a la convocatòria d’accés a la universitat del 19 al 20 de setembre (ambdós inclosos). Consulta el calendari.