Concurs de fotografia EXPONATURA UAB 2019

concurs exponatura 2019

El Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia de la UAB va organitzar el concurs fotogràfic. La participació va ser oberta fins el 26 de maig i les imatges es van exposar el 4 de juny a la Facultat de Biociències.

24/04/2019

El concurs de fotografia EXPONATURA UAB 2019 va adreçat a tots els membres de la comunitat de la UAB (estudiants, professors, investigadors, alumni i PAS). Els participants van poder presentar un màxim de dues fotografies en format digital sobre el tema Biodiversitat. El termini de presentació de fotografies va finalitzar el 26 de maig de 2019.

L'exposició de les fotografies presentades i l'entrega de premis es va fer el dimarts 4 de juny de 2019 a la sala de vidre de la Facultat de Biociències, dins del programa de les VI Jornades de BioRecerca, amb el suport de la Facultat de Biociències, el Vicerectorat de Relacions Institucionals i de Cultura de la UAB i la col·laboració d'Altaïr, Oryx, Orlimarc i Abacus.

Més informació: