Arriba la 3a edició del programa AI4All

Cartel AI4All

La tercera edició del curs AI4All Intel·ligència Artificial aplicada a la indústria ja té obertes les inscripcions tant per a estudiants com graduats d'un perfil tecnològic i emprenedor que vulgui generar idees de negoci. El programa començarà el 17 de novembre i combinarà formació tècnica amb sessions d'estratègia empresarial.

26/10/2020

Vols generar idees de negoci? Tens un perfil tecnològic i un esperit emprenedor? Doncs aquesta és la teva! S'ha obert el periode d'inscripcions per participar al curs AI4All d'Intel·ligència Artificial aplicada a la indústria, coordinat pel Parc de Recerca UAB, el Centre de Visió per Computador, l'Institut d'Investigació en Intel·ligència Artifical del CSIC i l'Escola d'Enginyeria UAB. Està dirigit tant a l'alumnat com al personal investigador, doctorand i professionals interessats en el sector i amb el neguit d'aportat noves idees.

El curs començarà el 17 de novembre i s'extendrà fins al 25 de març. Les sessions s'impartiran els dimarts i els dijous de 15.00 a 19.00 hores i es podran seguir en format virtual. Els participants tindran l'oportunitat de desenvolupar les seves propostes transformades en projectes amb la companyia d'experts del sector tecnològic i empresarial. Per tal de potenciar-ne la continuitat, també es celebrarà una jornada de demostració davant d'empreses i entitats rellevants. A més, els millors projectes tindran premis en metàl·lic.

Més informació: AI4All