Activitat d’orientació professional. Un currículum amb personalitat: el teu!

Un curriculum amb personalitat

Xerrada organitzada pel Servei d’Ocupabilitat de la UAB

17/10/2018

El dimecres 17 d’octubre, en la franja lliure de classes, de 13:00 a 14:30, a l’aula Carles Riba (004), hi tindrà lloc una xerrada d’orientació professional:

Títol: Un currículum amb personalitat: el teu!

Ponent: Anna Rosell, orientadora professional

Llengua en què s’impartirà: català

L’accés és lliure per a tot l’alumnat del Grau de Traducció i d’Interpretació, del Grau d’Estudis de l’Àsia Oriental i dels diferents màsters i doctorat que es cursen a la nostra Facultat. Cal, però, haver formalitzat prèviament una inscripció mitjançant l’aplicació NEXUS: https://nexus.uab.es

Us animem a tots a assistir a aquesta activitat, especialment als qui us trobeu als darrers cursos del Grau.