Acords de Junta de Facultat (4-11-2019)

Sala de Juntes de la Facultat de Filosofia i Lletres

El passat 4 de novembre es va reunir la Junta Permanent de la Facultat de Filosofia i Lletres, convocada pel Degà.

30/10/2019

En la Junta Permanent de Facultat duta a terme el 4 de novembre de 2019 s’han aprovat diverses coses:

1. Aprovació de les mesures excepcionals de flexibilització de l’avaluació docent durant el primer semestre del curs 2019-2020. Vegeu l’acord.
  2. Aprovació de l'extinció del MU Antropologia Social i Cultural (CREOLE), per reverificació. Vegeu l’acord.