1er Concurs de Microrelats del Dia Internacional de la Llum

Cartell Concurs Microrrelats

El proper 16 de maig es celebra el Dia Internacional de la Llum i les Facultats de Ciències i de Biociències de la UAB organitzen un concurs de microrelats amb la finalitat d'afegir-se a les activitats que fomenten i difonen aquest esdeveniment. El concurs és obert a tota la comunitat UAB i els microrelats es podran presentar fins el 28 d'abril a les 24:00.

02/04/2019

La participació al concurs és individual i cada participant pot enviar només un microrelat, que en cap cas podrà superar els 500 caràcters, inclosos els espais en blanc. Aquest, ha de ser original i inèdit, escrit en català, castellà o anglès, i de creació pròpia de l'autor que el presenta.

Donat que el concurs s'emmarca en la commemoració del Dia Internacional de la Llum, proclamat per la UNESCO a l'agost de 2017, el microrelat ha de recrear situacions en què la llum sigui un element imprescindible per a la trama.

El jurat, format per tres membres del personal acadèmic, un d'administració i serveis i un estudiant, escolliran tres relats premiats i tambè poden concedir accèsits. Els premis consisteixen en vals de 100€, 75€ i 50€ per adquirir llibres a la llibreria ABACUS. A més, els microrelats premiats es publicaran al web de la UAB.

Els microrelats es poden presentar fins al diumenge dia 28 d’abril de 2019, a les 24:00, a través d’aquest enllaç.

Consulta aquí les Bases del Concurs.