1a Resolució de les pràctiques de suport a les activitats de promoció de l'Escola

Resolució de les places de pràctiques de suport a les activitats de promoció de l'Escola

S'ha publicat la primera resolució de les 8 places de pràctiques de suport de promoció de FUABformació, per a estudiants de l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral, per col·laborar en les activitats, tant virtuals com presencials, de donar a conèixer el Grau en Prevenció i Seguretat Integral a futurs alumnes i a les seves famílies.

23/11/2020

Les places van destinades a la realització de tasques de col·laboració a les diferents activitats de promoció del centre: Jornades de Portes Obertes, Saló de l'Ensenyament, Workshops, i altres esdeveniments que es portin a terme.

Podeu consultar la resolució de les places de pràctiques, clicant sobre aquest enllaç.

Han quedat desertes 6 places per cobrir. En aquest sentit, s'ha creat una 2a convocatòria de pràctiques de suport per als estudiants d'EPSI, de 3r i 4t curs, que desitgin participar i convertir-se en ambaixadors de l'Escola i dels seus estudis. Podeu consultar les bases d'aquesta nova convocatòria, en aquest enllaç.

Podeu presentar les vostres sol·licituds fins al 4 de desembre de 2020.

La 2a resolució es publicarà el 17 de desembre.