L’Ajuntament de Torelló convoca la beca Segimon Serrallonga per a l’ampliació d’estudis superiors en universitats estrangeres

beca Segimon Serrallonga

La convocatòria s’adreça a persones titulades o a estudiants de darrer any d’una titulació de les àrees d’Humanitats, Arts, Ciències Socials i Ciències de l’Educació, que hagin cursat o cursin els estudis en alguna universitat de la Xarxa Vives.

09/03/2018

L’Ajuntament de Torelló convoca, per onzè any consecutiu, la beca Segimon Serrallonga per a l’ampliació d’estudis superiors en universitats estrangeres per al curs acadèmic 2018-2019. Està adreçada a persones titulades o a estudiants de darrer any de titulacions de les àrees d’Humanitats, Arts, Ciències Socials i Ciències de l’Educació, que hagin cursat o cursin els estudis en alguna universitat de la Xarxa Vives.

L’any 2006, l’Ajuntament de Torelló va nomenar fill predilecte del municipi l’escriptor i professor Segimon Serrallonga, i va acordar d’instituir una beca d’ampliació d’estudis superiors a l’estranger en les àrees d’Humanitats, Arts i Ciències de l’Educació en memòria seva.

Podeu consultar les bases de la convocatòria aquí o a la web de la convocatòria.