PICEC Nova sessió del seminari permanent del PICEC (05-03-2021)

El Grup de Política, Institucions i Corrupció a l'Època Contemporània (PICEC) us convida a assistir a una nova sessió del seminari permanent del grup.

Ens hi acompanyarà el Dr. Ronald Kroeze de la Vrije Universiteit d'Amsterdam per a fer-nos una exposició amb el títol The issue of corruption and colonial governance: the Netherlands-Indonesian relationship in the 19th and 20th centuries.

La convocatòria serà virtual i tindrà lloc a les 10:30 hores

[+]
Cartell Seminari GREF-CEDID 8 març 2021 Seminari permanent GREF - CEDID. 09.03.2021

Propera  sessió  del Seminari Permanent del Grup de Recerca sobre l'Època Franquista (GREF-CEDID)