Personal UAB
Personal acadèmic i investigador

Recursos: Correu electronic

El servei de correu electrònic permet disposar d’una bústia electrònica per a cadascun dels membres de la comunitat universitària.

Podeu fer la vostra petició del servei de correu electrònic per dues vies diferents:

1. A través de la intranet de la UAB:
Eines de treball / Suport informàtic / Informàtica personal / Correu electrònic

2. A través del web del Servei d’Informàtica: Apartat “Correu electrònic” (requadre de l’esquerra)
 
Ambdues vies us derivaran a l’aplicació BMC del Servei d’Informàtica, al qual accedireu amb el vostre NIU i la paraula de pas associada.
 
Dins la categoria de servei “Correu” podreu donar d’alta o de baixa un compte, ampliar la quota, etc.
 
La vostra adreça de correu electrònic i la contrasenya us arribarà per carta. D’acord amb la política de seguretat informàtica de la UAB, es recomana canviar aquesta contrasenya.
 
I si encara teniu dubtes, us podeu adreçar al Centre d’Assistència i Suport (CAS) mitjançant l'adreça cas@uab.cat o el telèfon 93 581 21 00.