La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[06/02/2019] Consell de Govern

 
Punt 1 Aprovació de l'acta de la darrera sessió [+]

Punt 2 Informe de la rectora
 
Punt 3 Afers de personal acadèmic i de personal investigador:
3.1 Modificació de dos articles del Model de Dedicació Acadèmica

Punt 4 Afers acadèmics:
 
4.1. Extinció de títols de grau [+]
 
Punt 5 Propostes de normatives:
5.1. Aprovació del Pla de Mobilitat de la UAB  [+]

Punt 6 Estructures bàsiques i serveis de la UAB:
6.1. Modificació del Reglament de la Facultat d’Economia i Empresa [+]
6.2. Modificació del Reglament del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals  [+]

Punt 7 Cessions d’espais i d’altres béns de titularitat de la UAB:
7.1. Cessió d’espais en el marc de l’activitat de l’Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (FUABf) durant el curs 2018-2019  [+]
7.2. Cessió d’espais a favor de Caixa de Crèdit dels Enginyers  [+]

Punt 8 Elecció de representants:
8.1. Elecció de la representació de l'alumnat del Consell de Govern en el Consell Social  [+]
8.2. Elecció de la representació de l'alumnat  com a membre de la Conferència General del Consell Interuniversitari de Catalunya
 
Punt 9 Afers de tràmit:
9.1. Aprovació dels complements retributius addicionals per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB. AQU avaluació 2017 per recurs  [+]
9.2. Aprovació dels complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB. AQU 2a convocatòria AAI2018. Períodes avaluats per l’AQU  [+]
9.3. Dissolució del Consorci Institut Infància i Adolescència de Barcelona  [+]

Punt 10          Torn obert de paraules
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Punt 1     Aprovació de l'acta de la darrera sessió
 
Acord  1/2019, de 6 de febrer, del Consell de Govern
 
Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 5 de desembre de 2018.(DOC)
 
 
Punt 4.1. Afers acadèmics:   Extinció de títols de grau

Acord  2/2019, de 6 de febrer, del Consell de Govern
 
Vista la proposta del vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat de supressió de títols de grau que ha estat presentada pel centre corresponent.
 
Vist el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, així com la resta de normes d’aplicació general.
 
Vist el que disposa el Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials.
 
Vist el que disposa l’article 172 del Estatus de la UAB sobre la supressió d’ensenyaments que condueixen a l’obtenció de títols oficials.
 
Vist l’article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 7 de novembre de 2018, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d’aprovar el Consell de Govern sobre supressió d’ensenyaments i títols corresponents als estudis de primer cicle.
 
Atès que la proposta de supressió de títols de grau va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 22 de gener de 2019.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
 
ACORDS
 
PRIMER.- Aprovar la supressió del títols de grau següents:
 

  • Estudis Clàssics
  • Geografia i Ordenació del Territori
SEGON.- Elevar l'aprovació de la supressió dels títols de grau al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
 
TERCER.- Encarregar al vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat l'execució i el seguiment dels acords primer i segon.
 
QUART.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 
Punt 5.1. Propostes de normatives:   Aprovació del Pla de Mobilitat de la UAB

Acord  3/2019, de 6 de febrer, del Consell de Govern
 
Vist l’Acord nº 16 de 18 de desembre de 2008 de la Comissió d’Economia i Organització el Pla de Mobilitat mitjançant el qual es va aprovar el Pla de Mobilitat de la UAB 2008-2014.
 
Vista la proposta presentada pel vicerector d’Economia i de Campus pel que fa al Pla de Mobilitat del Campus de Bellaterra de la UAB corresponent al període 2018-2024.
 
Vist que la Comissió d’Economia i Organització en sessió celebrada el dia 23 de gener de 2018 va informar favorablement pel que fa a l’aprovació del Pla de Mobilitat de la UAB corresponent al període 2018-2024.
 
Vist l'article 3, lletra d) del Reglament del Consell de Govern pel que fa a la seva competència en matèria de regulació dels assumptes objecte de la seva competència en matèria de planificació d'ensenyaments, ordenació acadèmica, planificació i seguiment econòmic i pressupostari, directrius generals sobre organització de l'administració universitària i dels recursos humans.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a proposta del  vicerector d’Economia i de Campus, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
 
ACORDS
 
PRIMER. Aprovar el Pla de Mobilitat del Campus de Bellaterra de la UAB 2018-2024, que s’annexa.(DOC)
 
SEGON. Encarregar al vicerector d’Economia i  Campus l'execució i el seguiment d'aquests acords.
 
 
Punt 6.1. Estructures bàsiques i serveis de la UAB:  Modificació del Reglament de la Facultat d’Economia i Empresa
 
Acord  4/2019, de 6 de febrer, del Consell de Govern
 
Vista la proposta del degà de la Facultat d’Economia i Empresa pel que fa a la modificació del Reglament vigent ratificat per Acord de  Consell de Govern en data de 2 de desembre de 2009, modificat pels acords de 26 de gener de 2011 i de 19 d’octubre de 2011.
 
Vist que en data 9 de novembre de 2018 la Junta de Facultat ha aprovat la proposta de modificació de l’esmentat Reglament i que els canvis principals afecten a la creació de la  Comissió de Qualitat.
 
Vist que el projecte de modificació del Reglament que es presenta s'ajusta al Reglament marc de facultats i escoles universitàries, departaments i instituts universitaris d'investigació i centres de recerca propis  aprovat pel Consell de Govern de 29 de gener de 2004, modificat pels acords de 29 d'abril de 2004, 2 d'octubre de 2008, 25 d’abril de 2012 i 17 de juliol de 2013, als Estatuts de la UAB i a la resta de normativa vigent. 
 
Atès que, d'acord amb l'article 64 dels Estatuts de la UAB, correspon al Consell de Govern ratificar la modificació del Reglament de la Facultat d’Economia i Empresa.
 
Vist l'article 3, lletra a) del Reglament de Consell de Govern, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2013, pel que fa a les competències del Consell de Govern.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del degà de la Facultat d’Economia i Empresa  el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
 
ACORDS
 
PRIMER. Ratificar la modificació del Reglament de la Facultat d’Economia i Empresa, en els termes que s’annexen. (DOC)
 
SEGON. Establir la seva entrada en vigor a partir del dia següent de la seva ratificació per part del Consell de Govern i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
 
TERCER. Comunicar el present acord a la Facultat d’Economia i Empresa.
 
 
Punt 6.2. Estructures bàsiques i serveis de la UAB: Modificació del Reglament del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals

Acord  5/2019, de 6 de febrer, del Consell de Govern
 
Vista la proposta de la directora del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals pel que fa a la modificació del Reglament vigent ratificat per Acord de  Consell de Govern en data 29 de setembre de 2004.
 
Vist que en data 20 de desembre de 2018 el Consell del Departament ha aprovat la proposta de modificació de  l’esmentat Reglament i que els canvis principals afecten a la creació de la comissió executiva i al sistema de funcionament dels seus  òrgans col·legiats.
 
Vist que el projecte de modificació del Reglament que es presenta s'ajusta al Reglament marc de facultats i escoles universitàries, departaments i instituts universitaris d'investigació i centres de recerca propis  aprovat pel Consell de Govern de 29 de gener de 2004, modificat pels acords de 29 d'abril de 2004, 2 d'octubre de 2008, 25 d’abril de 2012 i 17 de juliol de 2013, als Estatuts de la UAB i a la resta de normativa vigent.
 
Atès que, d'acord amb l'article 64 dels Estatuts de la UAB, correspon al Consell de Govern ratificar la modificació del Reglament del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals.
 
Vist l'article 3, lletra a) del Reglament de Consell de Govern, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data  10 de desembre de 2013, pel que fa a les competències del Consell de Govern.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la directora del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
 
ACORDS
 
PRIMER. Ratificar la modificació del Reglament del Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, en els termes que s’annexen. (DOC)
 
SEGON. Establir la seva entrada en vigor a partir del dia següent de la seva ratificació per part del Consell de Govern i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
 
TERCER. Comunicar el present acord al Departament de Didàctica de la Matemàtica  i de les Ciències Experimentals.
 
 
Punt 7.1. Cessions d’espais i d’altres béns de titularitat de la UAB:  Cessió d’espais en el marc de l’activitat de l’Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (FUABf) durant el curs 2018-2019
 
Acord  6/2019, de 6 de febrer, del Consell de Govern
 
Atès que en data 19 de gener de 2016 la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona (FUAB) van signar un conveni per a la participació del professorat de la UAB a la FUAB i la gestió d’espais en el marc de la l’Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (fUABf) on es preveu, entre d’altres, el procediment d’autorització d’ús d’espais de la UAB. 
 
Atès que en data 30 de novembre de 2018 es va signar un annex a l’anterior conveni pel qual es concretaren els espais necessaris recurrentment per portar a terme diferents màsters.
 
Atès l’article 207.1 dels Estatuts de la UAB que estableix que els actes de disposició sobre els béns de la universitat han d’ajustar-se a la normativa general en la matèria de patrimoni de les administracions públiques i dels Estatuts.
 
Atès l’article 64.q) dels Estatuts de la UAB que estableix com a competència del Consell de Govern el proposar al Consell Social l’afectació i la desafectació al domini públic dels béns universitaris, així com l’adquisició i el procediment d’alienació de béns patrimonials.
 
Atès que l’article 89.k) de la llei 1/2003, de 19 de febrer, estableix que ‘correspon al consell social, en matèria econòmica, pressupostària i patrimonial, les funcions següents: (...) k) Autoritzar el rector o rectora a adoptar els acords d’adquisició, disposició i gravamen de béns immobles i a partir dels límits que aprovi el consell social, dels béns mobles de la universitat, els títols de valor i les participacions socials’.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i de Campus, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
 
ACORDS
 
PRIMER.-  Donar-se per assabentat la signatura de l’annex al conveni per a la participació del professorat de la Universitat Autònoma de Barcelona a la Fundació Universitat Autònoma de Barcelona i la gestió d’espais en el marc de l’activitat de l’Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona – Formació (fUABf) en data 30 de novembre de 2018 i ratificar-ho. (DOC)
 
SEGON.- Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau.
 
TERCER.- Encarregar la vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment de l'acord primer.
 
QUART.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 
Punt 7.2. Cessions d’espais i d’altres béns de titularitat de la UAB:  Cessió d’espais a favor de Caixa de Crèdit dels Enginyers

Acord  7/2019, de 6 de febrer, del Consell de Govern
 
Atès que en data 2 de desembre de 2015 la UAB i CAIXA DE CRÈDIT DELS ENGINYERS-CAJA DE CRÉDITO DE LOS INGENIEROS SOCIEDAD COOPERATIVA DE CRÉDITO (CAIXA D’ENGINYERS) van formalitzar un conveni de col·laboració l’objecte del qual va ser el desenvolupament d’activitats i projectes conjunts d’interès comú per la promoció de la professió d’enginyeria, la promoció de talent innovador, la regulació de la presència de caixers del GRUP CAIXA D’ENGINYERS a l’Escola d’Enginyeria de la UAB, així com, el reconeixement d’avantatges comercials a favor dels alumnes, titulats i personal docent de l’Escola d’Enginyeria, per un termini inicial de 5 anys, prorrogable automàticament per anualitats successives.
 
Atès que, a través d’aquest conveni es va autoritzar l’ús d’espais de l’Escola d’Enginyeria perquè CAIXA D’ENGINYERS ubiqués un caixer automàtic i aquesta institució financera va assumir l’obligació de participar amb una aportació econòmica.
 
Atès que es vol realitzar, entre d’altres actualitzacions, especificacions sobre l’ús d’espais que la UAB va atorgar a favor de CAIXA D’ENGINYERS.
 
Atès l’article 207.1 dels Estatuts de la UAB que estableix que els actes de disposició sobre els béns de la universitat han d’ajustar-se a la normativa general en la matèria de patrimoni de les administracions públiques i dels Estatuts.
 
Atès l’article 64.q) dels Estatuts de la UAB que estableix com a competència del Consell de Govern el proposar al Consell Social l’afectació i la desafectació al domini públic dels béns universitaris, així com l’adquisició i el procediment d’alienació de béns patrimonials.
 
Atès que l’article 89.k) de la llei 1/2003, de 19 de febrer, estableix que ‘correspon al consell social, en matèria econòmica, pressupostària i patrimonial, les funcions següents: (...) k) Autoritzar el rector o rectora a adoptar els acords d’adquisició, disposició i gravamen de béns immobles i a partir dels límits que aprovi el consell social, dels béns mobles de la universitat, els títols de valor i les participacions socials’.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i de Campus, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
 
ACORDS
 
PRIMER.- Autoritzar la formalització d’una addenda al conveni de  2 de desembre de 2015  relativa, entre d’altres, a la cessió del dret d'ús d’espais a CAIXA DE CRÈDIT DELS ENGINYERS-CAJA DE CRÉDITO DE LOS INGENIEROS SOCIEDAD COOPERATIVA DE CRÉDITO amb CIF F-08216863 dels següents espais en els següents termes: 
 
  • Objecte: 2,5 m2 a l’edifici Q, Escola d’Enginyeria, segons plànol d’emplaçament   
 
  • Cànon: 1.000 € anuals (impostos exclosos). A més a més, CAIXA D’ENGINEYRS assumeix els costos derivats de les obres d’instal·lació, d’equipament, d’infraestructura, de comunicacions, de mecanismes de seguretat, d’estudis tècnics i qualsevol altra que calgui realitzar per a la posada en marxa de l’equipament. En tot cas, la instal·lació i manteniment de l’equipament no suposarà cap cost per a la UAB.
 
  • Termini de duració: El conveni tindrà una durada de 4 anys, a comptar des de l’entrada en vigor de la llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, per tant, finalitzarà el 2 d’octubre de 2020. Transcorregut el termini inicial, el conveni es prorrogarà automàticament per períodes iguals i successius anuals, fins un màxim de 4 pròrrogues al període inicial, tret que qualsevol de les parts denunciï el conveni amb un preavís de sis mesos del seu venciment o de qualsevol de les seves pròrrogues
 
  • Destinació: CAIXA D’ENGINYERS queda facultada per instal·lar, muntar, explotar, mantenir, conservar, reparar i modificar en aquest espai, l'equipament necessari per prestar el servei de  caixer automàtic.
 (DOC)

SEGON.- Autoritzar la rectora, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.
 
TERCER.- Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau.
 
QUART.- Encarregar la vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment de l'acord primer.
 
CINQUÈ.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 
Punt 8.1. Elecció de representants:  Elecció de la representació de l'alumnat del Consell de Govern en el Consell Social
 
Acord  8/2019, de 6 de febrer, del Consell de Govern
 
 
Vist que l'article 83 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'universitats de Catalunya, disposa que els membres del Consell Social que pertanyen al Consell de Govern de la universitat són un representant de l’alumnat, un representant del personal docent i investigador i un representant del personal d'administració i serveis, elegits pel mateix Consell de Govern d'entre els seus membres per un període màxim de quatre anys.
 
En data 18 de desembre de 2019 es va incorporar al Claustre la nova representació de l’alumnat i van escollir les persones membres del Consell de Govern. Això comporta que els membres del Consell de Govern en representació de l’alumnat hagin causat baixa i, per tant, que s’hagi de procedir a l’elecció de la representació d’aquest col·lectiu en el Consell Social.
 
Vist que s'ha obert el termini de presentació de candidatures fins a les 9:00 del dia 5 de febrer de 2019. Per tal que els membres del Consell de Govern puguin conèixer les candidatures presentades, s’ha habilitat un pàgina de consulta.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
ACORDS
 
PRIMER.- Nomenar Berta Satoca Figueras representant de l’alumnat del Consell de Govern com a membre del Consell Social.
 
SEGON.- Comunicar el resultat de la votació a la persona que resulti escollida i al Consell Social.
 
TERCER.- Ordenar la publicació d’aquest nomenament en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya
 
 
Punt 9.1. Afers de tràmit: Aprovació dels complements retributius addicionals per mèrits de docència del personal docent i investigador funcionari i contractat de la UAB. AQU avaluació 2017 per recurs
 
Acord  9/2019, de 6 de febrer, del Consell de Govern
 
El Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, en el seu article 7 estableix que un cop certificada l’avaluació per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.
 
D’acord amb la Resolució EMC/2976/2017, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i la certificació de la valoració dels mèrits individuals docents i de gestió del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques catalanes, meritats fins al 31 de desembre de 2017, per a l'assignació de les retribucions addicionals.
 
D’acord amb l’informe favorable al recurs presentat pels interessats i emès per la Comissió de Personal Acadèmic en la reunió del dia 19 de novembre de 2018.
 
Vista la certificació emesa per l’AQU Catalunya referent als complements retributius autonòmics per mèrits de docència del professorat de la UAB.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Personal Acadèmic, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
 
ACORDS
 
PRIMER.- Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius autonòmics per mèrits de docència del personal docent i investigador, funcionari i contractat, que han obtingut avaluació positiva per l’estimació d’un recurs d’alçada en els termes que s’annexen.(DOC)
 
SEGON.- Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau.
 
TERCER.- Comunicar el present acord a l’Àrea de  Personal Acadèmic i de Nòmines, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 
QUART.- Encarregar al vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 9.2 Afers de tràmit:  Aprovació dels complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador funcionari de la UAB. AQU 2a convocatòria AAI2018. Períodes avaluats per l’AQU
 
Acord  10/2019, de 6 de febrer, del Consell de Govern
 
D’acord amb la Resolució EM/2977/2017, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d'avaluació de l'activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2017.
 
D’acord amb la Resolució EMC/3064/2018, de 21 de desembre, per la qual es dona publicitat a l'ampliació del termini de resolució de sol·licituds per a l'emissió de la segona convocatòria d'avaluació de l'activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari de les universitats públiques i la convocatòria de les universitats privades i centres adscrits.
 
Vistes les certificacions emeses per l’AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat funcionari de la UAB.
 
El Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, en el seu article 7 estableix que un cop certificada l’avaluació per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Personal Acadèmic, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
 
ACORDS
 
PRIMER.- Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius addicionals per mèrits de recerca del professorat funcionari de la UAB que han obtingut avaluació positiva en els termes que s’annexen. (DOC)
 
SEGON.- Elevar aquest acord al Consell Social per a la seva aprovació, si escau.
 
TERCER.- Comunicar el present acord a l’Àrea de Personal Acadèmic i de Nòmines, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
 
QUART.- Encarregar al vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 
Punt 9.3. Afers de tràmit: Dissolució del Consorci Institut Infància i Adolescència de Barcelona

Acord  11/2019, de 6 de febrer, del Consell de Govern
 
Atès que la Universitat Autònoma de Barcelona participa en el Consorci Institut Infància i Adolescència de Barcelona, C’(IAAB) (Consorci) en virtut d'acord de la Junta de Govern de 5 de novembre de 1998, integrat per l’Ajuntament de Barcelona, la Diputació de Barcelona, la Universitat de Barcelona i la Universitat Autònoma de Barcelona, i que té per objectiu contribuir a millorar polítiques locals que afavoreixin els drets d’infants i adolescents generant i compartint coneixement sobre aquesta etapa vital per al conjunt de la societat, amb especial referència a Barcelona ciutat, àrea metropolitana i província.
 
Vist l’informe de justificació i proposta d’acords per tal de procedir a la dissolució de l’esmentat Consorci.
 
Atès que en sessió de data 29 de novembre de 2018 el Consell de Govern del Consorci va acordar, entre d’altres, l’inici del procediment per a la dissolució del Consorci, fixant com a data d’efectes de la liquidació del Consorci a partir de la última obligació contreta i liquidada que es generi de l’activitat de l’exercici 2019, prevista inicialment el 31 de maig de 2019, sens perjudici que es pugui demorar no més enllà del 31 de desembre de 2019.
 
Vist l’article 64.t) dels Estatuts de la UAB que estableix com a competència del Consell de Govern proposar al Consell Social l’extinció d’entitats jurídiques per a la promoció i desenvolupament dels fins de la Universitat i l’article 88.e) de la 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya que és competència del Consell Social aprovar l’extinció d’entitats jurídiques per a la promoció i el desenvolupament de les finalitats de la universitat. 
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de l’Equip de Govern, el Consell de Govern ha adoptat els següents
 
 
ACORDS
 
PRIMER.- Donar-se per assabentat de l’acord pres pel Consell de Govern del Consorci Institut Infància i Adolescència de Barcelona, C’ (IAAB) de data 29 de novembre de 2018 pel qual s’inicia el procediment per a la dissolució del Consorci.
 
SEGON.- Elevar els presents acords al Consell Social perquè exerceixi les seves funcions.
 
TERCER.- Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
QUART.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 

Documents relacionats