Acords del Claustre i Consell de Govern
Acords de la sessió
[27/09/2018] Consell de Govern
Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió [+]
Punt 2. Informe de la rectora
Punt 3. Afers de personal acadèmic i de personal investigador:
3.1. Modificació del “Model i criteris de priorització de les places de catedràtic d’universitat” [+]
3.2. Modificació del “Model i criteris de priorització de les places de catedràtic contractat” [+]
3.3. Modificació del “Model i criteris de priorització de les places de professor agregat” [+]
Punt 4. Afers acadèmics:
4.1. Extinció de títol de grau propi [+]
4.2. Modificació de títols de màsters propis i diplomes de postgrau [+]
Punt 5. Estructures bàsiques i serveis de la UAB:
5.1. Modificació del Reglament de l’Escola de Postgrau [+]
5.2. Modificació del Reglament del Departament de Medicina i Cirurgia Animals [+]
5.3. Creació de l’Institut de Recerca de l’Esport [+]
5.4. Reconeixement de la Unitat Associada INC-VHIR en Teràpia Gènica [+]
Punt 6. Cessions d’espais i d’altres béns de titularitat de la UAB
Punt 7. Nomenament de doctor Honoris Causa de la Facultat de Traducció i d’Interpretació [+]
Punt 8. Afers de tràmit:
8.1. Aprovació dels complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador. Avaluació AQU 2018 [+]
Punt 9. Torn obert de paraules
Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió
Acord 80/2018, de 27 de setembre, del Consell de Govern
Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 10 de juliol de 2018.(DOC)
Punt 3.1. Afers de personal acadèmic i de personal investigador: Modificació del “Model i criteris de priorització de les places de catedràtic d’universitat”
Acord 81/2018, de 27 de setembre, del Consell de Govern
Vist l’acord del Consell de Govern de data 4 de maig de 2017, pel qual es va aprovar el model i criteris de priorització de les places de catedràtic d’Universitat i de les places d’agregat.
Atès que l’experiència en la priorització de les esmentades places ha fet necessària plantejar una proposta de modificació dels models i criteris de priorització.
Atès que la Comissió de Personal Acadèmic va acordar informar favorablement la modificació del “Model i criteris de priorització de les places de catedràtic d’universitat” en data 19 de juliol de 2018.
Vist l’article 3 d) del Reglament del Consell de Govern que preveu que és competència del Consell de Govern regular els assumptes objecte de la seva competència pel que fa, i entre d’altres, a les directrius generals sobre organització de l’administració universitària i dels recursos humans.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Vist l'article 3, lletra a) del Reglament de Consell de Govern, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2013, pel que fa a les competències del Consell de Govern.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la Comissió de Personal Acadèmic, el Consell de Govern ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER. Aprovar la modificació del model i criteris de priorització de les places de catedràtic d’Universitat en els termes que consten al document que s’annexa. (DOC)
SEGON. Establir la seva entrada en vigor a partir del dia següent de la seva aprovació per part del Consell de Govern i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
TERCER.- Encarregar el vicerector Personal Acadèmic l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Punt 3.2. Afers de personal acadèmic i de personal investigador: Modificació del “Model i criteris de priorització de les places de catedràtic contractat”
Acord 82/2018, de 27 de setembre, del Consell de Govern
Vist l’acord del Consell de Govern de data 12 de juliol de 2017, pel qual es va aprovar el model i criteris de priorització de les places de catedràtic contractat.
Atès que l’experiència en la priorització de les esmentades places ha fet necessària plantejar una proposta de modificació dels models i criteris de priorització.
Atès que la Comissió de Personal Acadèmic va acordar informar favorablement la modificació del “Model i criteris de priorització de les places de catedràtic contractat” en data 19 de juliol de 2018.
Vist l’article 3 d) del Reglament del Consell de Govern que preveu que és competència del Consell de Govern regular els assumptes objecte de la seva competència pel que fa, i entre d’altres, a les directrius generals sobre organització de l’administració universitària i dels recursos humans.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Vist l'article 3, lletra a) del Reglament de Consell de Govern, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2013, pel que fa a les competències del Consell de Govern.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la Comissió de Personal Acadèmic, el Consell de Govern ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER. Aprovar la modificació del model i criteris de priorització de les places de catedràtic contractat en els termes que consten al document que s’annexa. (DOC)
SEGON. Establir la seva entrada en vigor a partir del dia següent de la seva aprovació per part del Consell de Govern i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
TERCER.- Encarregar el vicerector Personal Acadèmic l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Punt 3.3. Afers de personal acadèmic i de personal investigador: Modificació del “Model i criteris de priorització de les places de professor agregat”
Acord 83/2018, de 27 de setembre, del Consell de Govern
Vist l’acord del Consell de Govern de data 4 de maig de 2017, pel qual es va aprovar el model i criteris de priorització de les places de catedràtic d’Universitat i de les places d’agregat.
Atès que l’experiència en la priorització de les esmentades places ha fet necessària plantejar una proposta de modificació dels models i criteris de priorització.
Atès que la Comissió de Personal Acadèmic va acordar informar favorablement la modificació del “Model i criteris de priorització de les places de professor agregat” en data 19 de juliol de 2018.
Vist l’article 3 d) del Reglament del Consell de Govern que preveu que és competència del Consell de Govern regular els assumptes objecte de la seva competència pel que fa, i entre d’altres, a les directrius generals sobre organització de l’administració universitària i dels recursos humans.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Vist l'article 3, lletra a) del Reglament de Consell de Govern, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2013, pel que fa a les competències del Consell de Govern.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la Comissió de Personal Acadèmic, el Consell de Govern ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER. Aprovar la modificació del model i criteris de priorització de les places de professor agregat en els termes que consten al document que s’annexa.(DOC)
SEGON. Establir la seva entrada en vigor a partir del dia següent de la seva aprovació per part del Consell de Govern i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
TERCER.- Encarregar el vicerector Personal Acadèmic l'execució i el seguiment d’aquests acords.
Punt 4.1. Afers acadèmics: Extinció de títol de grau propi
Acord 84/2018, de 27 de setembre, del Consell de Govern
Vista la proposta del vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat d’extinció d’un títol de grau propi que ha estat presentada pel centre corresponent.
Vist el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, així com la resta de normes d'aplicació general.
Vist el que disposa el Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel que fa a la impartició d’altres ensenyaments conduents a l’obtenció de títols no oficials.
Vist el que disposa l’article 173 del Estatus de la UAB sobre la supressió de titulacions de grau pròpies de la UAB.
Vist l'article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 3 de maig de 2018, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern sobre supressió d'ensenyaments i títols primer cicle.
Atès que la proposta de supressió del títol de grau propi va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 18 de setembre de 2018.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat, el Consell de Govern ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER.- Aprovar la supressió del títol de grau propi següent:
- Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles
SEGON.- Elevar l'aprovació de la supressió del títol de grau propi al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER.- Encarregar al vicerector de Programació Acadèmica i de Qualitat l'execució i el seguiment dels acords primer i segon.
QUART.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Punt 4.2. Afers acadèmics: Modificació de títols de màsters propis i diplomes de postgrau
Acord 85/2018, de 27 de setembre, del Consell de Govern
Vistes les peticions de modificació de títols de màster propi que han estat presentades a l'Escola de Postgrau, i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que les propostes reuneixen els requisits exigits per la UAB per a la modificació d'aquest tipus de títols.
Vist l'article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i les seves modificacions posteriors, així com la resta de normes d'aplicació general.
Vist el que disposa l'article 64.f i 171.1 dels Estatuts de la UAB sobre la creació de titulacions pròpies de la UAB.
Vist l'article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 3 de maig de 2018, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern sobre creació d'ensenyaments i títols de primer cicle, segon cicle i formació permanent.
Atès que les propostes de modificació de títols de màster propi que es presenten van ser informades favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 18 de setembre de 2018.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la directora de l’Escola de Postgrau i de la Formació Contínua, el Consell de Govern ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER.- Aprovar la modificació del títols de màster propi següent:
- Màster en Atenció d’Infermeria a la Persona amb Problemes Cardíacs, que passa a denominar-se màster en Infermeria de Cures Avançades a la Persona amb Problemes Cardiovasculars
- Màster en Etologia Clínica, que passa a denominar-se màster en Etologia d’Animals de Companyia
SEGON.- Elevar la modificació de títols de màster propi al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER.- Encarregar a la directora de l’Escola de Postgrau i de la Formació Contínua l'execució i el seguiment dels acords primer a tercer.
QUART.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d'Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius
Punt 5.1. Estructures bàsiques i serveis de la UAB: Modificació del Reglament de l’Escola de Postgrau
Acord 86/2018, de 27 de setembre, del Consell de Govern
Vista la proposta de la directora de l’Escola de Postgrau i de la Formació Contínua de modificació del reglament de l’Escola de Postgrau.
Vista la necessitat de modificar el reglament de l’Escola de Postgrau per adaptar-lo a les necessitats actuals de l’Escola.
Vist el que disposa l’article 17.4 dels Estatuts de la UAB, segons el qual correspon al Consell de Govern l’aprovació del Reglament de l’Escola de Postgrau, el qual ha d’establir les seves especificitats com a centre d’ensenyament als efectes de representació, organitzatius, econòmics, administratius i de gestió, institucionals i de drets i deures dels membres de la comunitat universitària que en formin part o hi tinguin relació.
Vist que el reglament de l’Escola de Postgrau va ser aprovat per acord de Consell de Govern de 8 de novembre de 2016.
Atès que la proposta de modificació del Reglament de l’Escola de Postgrau va ser informada favorablement a la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 18 de setembre de 2018.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la directora de l’Escola de Postgrau, el Consell de Govern ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER. Aprovar la modificació del Reglament de l’Escola de Postgrau de la UAB en els termes que s’annexen:
Capítol I. El Consell Acadèmic de l’Escola de Postgrau
“Article 13. El ple del Consell Acadèmic
- El ple del Consell Acadèmic es reuneix almenys una vegada cada sis mesos. En la primera sessió de cada curs fixa el calendari d’actuacions.” …
- La Comissió Permanent es reuneix, com a mínim, una vegada al mes, sempre i quan hi hagi assumptes a tractar per part d’aquesta.” …
SEGON. Establir la seva entrada en vigor de la modificació del Reglament de l’Escola de Postgrau a partir del dia següent de la seva aprovació per part del Consell de Govern, i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
TERCER. Comunicar el present acord a l’Escola de Postgrau.
Punt 5.2. Estructures bàsiques i serveis de la UAB: Modificació del Reglament del Departament de Medicina i Cirurgia Animals
Acord 87/2018, de 27 de setembre, del Consell de Govern
Vista la proposta del director del Departament de Medicina i Cirurgia Animals pel que fa a la modificació del Reglament vigent del departament aprovat per Acord de Consell de Govern de 29 de setembre de 2004 i reformat per Acord de Consell de Govern de 8 de novembre de 2016.
Vist que en data 3 de juliol de 2018 el Consell de Departament ha aprovat la proposta de modificació de l’esmentat Reglament i que els canvis principals afecten a la regulació de les competències atorgades a la Comissió Executiva del Departament.
Vist que la proposta de modificació del Reglament que es presenta s'ajusta al Reglament marc de facultats i escoles universitàries, departaments i instituts universitaris d'investigació i centres de recerca propis aprovat pel Consell de Govern de 29 de gener de 2004, modificat pels acords de 29 d'abril de 2004, 2 d'octubre de 2008, 25 d’abril de 2012 i 17 de juliol de 2013, als Estatuts de la UAB i a la resta de normativa vigent.
Atès que d'acord amb l'article 64 dels Estatuts de la UAB correspon al Consell de Govern ratificar la modificació del Reglament del Departament de Medicina i Cirurgia Animals aprovada pel Consell de Departament.
Vist l'article 3, lletra a) del Reglament de Consell de Govern, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2013, pel que fa a les competències del Consell de Govern.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del Consell de Departament de Medicina i Cirurgia Animals, el Consell de Govern ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER. Ratificar la modificació del Reglament del Departament de Medicina i Cirurgia Animals de la UAB en els termes que s’annexen. (DOC)
SEGON. Establir la seva entrada en vigor a partir del dia següent de la seva aprovació per part del Consell de Govern i ordenar la seva publicació al Butlletí Oficial de la UAB.
TERCER. Comunicar el present acord al Departament de Medicina I Cirurgia Animals.
Punt 5.3. Estructures bàsiques i serveis de la UAB: Creació de l’Institut de Recerca de l’Esport
Acord 88/2018, de 27 de setembre, del Consell de Govern
Vista la proposta del vicerector de Recerca i de Transferència de transformar el centre internacional, Centre d’Estudis Olímpics (CEO) en institut d’investigació propi amb la denominació ‘Institut de Recerca de l’Esport’ de la UAB.
Vista les dimensions i activitat científica desenvolupada pel CEO i per diversos grups de recerca de la UAB en temes relacionats amb l’esport, justificades a la memòria científica, la qual conté el projecte de Reglament, la proposta de cens inicial i la seva projecció futura, és interès de la seva direcció ser reconegut com a Institut Propi de Recerca.
Vist l’article 23.2 de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d'Universitats de Catalunya i l’article 27 dels Estatuts pels quals la creació dels instituts universitaris de recerca l'efectua el Departament de la Generalitat de Catalunya competent en matèria d'universitats, a proposta del Consell Social i amb l’informe previ del Consell de Govern de la universitat corresponent.
Atès que en data 19 de setembre de 2018 la present proposa va ser informada favorablement per la Comissió d’Investigació en virtut del que disposa l’article 16.4.b) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 14 de juliol de 2016, pel que fa a les competències de la Comissió d’Investigació.
Vist l'article 27.4 dels Estatuts de la Universitat que estableix l’obligatorietat d’establir un període d’informació pública de la present proposta de creació i reconeixement per tal que els departaments, instituts universitaris d’investigació, facultats i escoles afectats emetin informe de la proposta.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Recerca i de Transferència, el Consell de Govern ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER.- Obrir un període d’informació de 15 dies per tal que els departaments, instituts universitaris d’investigació, facultats i escoles puguin presentar al·legacions en relació amb el reconeixement el Centre d’Estudis Olímpics (CEO) com a institut d’investigació propi de la UAB, amb la denominació ‘Institut de Recerca de l’Esport’, d’acord amb la memòria científica que incorpora el projecte de Reglament i la proposta de cens inicial.
SEGON.- Encarregar el vicerector de Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment de l'acord primer.
TERCER.- Comunicar els presents acords al vicegerent de Recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Punt 5.4. Estructures bàsiques i serveis de la UAB: Reconeixement de la Unitat Associada INC-VHIR en Teràpia Gènica
Acord 89/2018, de 27 de setembre, del Consell de Govern
Vista la sol·licitud presentada pel Director de l’Institut de Neurociències davant el vicerector de Recerca i de Transferència relativa a que el Grup de Recerca de Teràpia Gènica al sistema nerviós de la Fundació Hospital Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR) sigui reconegut com a unitat associada a l’esmentat Institut.
Vist el contingut de l’informe (memòria) sobre la Unitat Mixta de Teràpia Gènica UAB-VHIR.
Vista la proposta de minuta de conveni de col·laboració per la qual la UAB i el VHIR procedeix a formalitzar la unitat associada un cop obtinguts els acords escaients .
Vist l’acord del patronat del VHIR de data 13 de juny de 2017 pel qual el Grup de Recerca de Teràpia Gènica al sistema nerviós fos reconegut com a unitat associada a l’Institut de Neurociències.
Atès que en data 19 de setembre de 2018 la present proposa ha estat informada favorablement per la Comissió d’Investigació a l’empara del que estableix l’article 16.4.d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB segons el qual és competència de la Comissió d’Investigació informar de les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern pel que fa a qualsevol matèria que la normativa vigent estableixi.
Vist l’article 72.4 del text refós de la Normativa UAB en matèria d’investigació segons el qual es requereix l’acord del Consell de Govern per formalitzar la unitat associada.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Recerca i de Transferència, el Consell de Govern ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER.- Aprovar el reconeixement del Grup de Recerca de Teràpia Gènica al Sistema Nerviós del VHIR com a Unitat Associada de Recerca a l’Institut de Neurociències de la UAB (Estructura de recerca d’acollida) de conformitat amb allò establert en la normativa de la UAB en matèria d’investigació (text refós de la Normativa UAB en matèria d’investigació).
SEGON.- Autoritzar a la rectora o persona en qui delegui per formalitzar amb la Fundació Hospital Universitari Vall d’Hebron – Institut de Recerca la formalització del conveni de col·laboració de creació de la unitat associada en els termes del document annex, facultant-la àmpliament perquè pugui autoritzar, en nom del Consell de Govern, la incorporació de les esmenes o millores de caràcter tècnic que siguin necessàries per a la signatura de l’esmentat document.(DOC)
TERCER.- Encarregar el vicerector Recerca i de Transferència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
QUART.- Comunicar els presents acords al vicegerent de recerca, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
Punt 7. Nomenament de doctor Honoris Causa de la Facultat de Traducció i d’Interpretació
Acord 90/2018, de 27 de setembre, del Consell de Govern
Vista la petició formulada pel Deganat de la Facultat de Traducció i d’Interpretació, i l'acord de la Junta de la Facultat de data 20 de juny de 2018 pel qual se sol·licita al Consell de Govern el nomenament de la doctora Anne Cheng, com a doctora honoris causa de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Atès que tant del currículum de la candidata com de la documentació referent als seus mèrits i de les circumstàncies que concorren, queda acreditat que la seva activitat en el camp de la docència i de la recerca la fan mereixedora d’obtenir la distinció de doctora honoris causa de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Atès que la Normativa que regula el procediment per a l’atorgament del títol de doctor Honoris Causa aprovada pel Consell de Govern en data 26 de maig de 2004 en el seu article 5.2 estableix que el Consell de Govern podrà atorgar un nomenament cada dos anys a la Facultat de Ciències, la Facultat de Filosofia i Lletres i a la Facultat de Medicina, i un nomenament cada quatre anys a cadascun dels centres restants.
Atès que la proposta de la Facultat de Traducció i d’Interpretació compleix els requisits exigits a la normativa abans esmentada.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la Junta de la Facultat de Traducció i d’Interpretació, el Consell de Govern ha adoptat els següents
ACORDS:
Primer.- Nomenar la doctora Anne Cheng, doctora honoris causa de la UAB.
Segon.- Encarregar a la secretària general i al vicerector de Relacions Institucionals i de Cultura l'execució i el seguiment d'aquest acord.
Tercer.- Comunicar el present acord a la Facultat de Traducció i d’Interpretació.
Punt 8.1. Afers de tràmit: Aprovació dels complements retributius addicionals per mèrits de recerca del personal docent i investigador. Avaluació AQU 2018
Acord 91/2018, de 27 de setembre, del Consell de Govern
D’acord amb la Resolució EMC/2977/2017, de 27 de desembre, per la qual es dona publicitat al procediment i als terminis de presentació de les sol·licituds d'avaluació de l'activitat investigadora del personal docent i investigador funcionari i contractat, per a períodes que hagin finalitzat com a màxim el 31 de desembre de 2017.
Vistes les certificacions emeses per AQU Catalunya referents als complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat de la UAB, algunes de les quals han estat aconseguides després de l’estimació del recurs presentat pel professorat interessat.
Vist el Decret 405/2006, de 24 d’octubre, pel qual s’estableixen les retribucions addicionals del personal docent i investigador funcionari i contractat de les universitats públiques de Catalunya, en el seu article 7 estableix que un cop certificada l’avaluació per l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya, ho traslladarà al Consell de Govern per tal que pugui formular la proposta d’assignació al Consell Social.
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector de Personal acadèmic, el Consell de Govern ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER.- Donar-se per assabentats i donar per bona la proposta de l’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya de complements retributius autonòmics per mèrits de recerca del professorat docent i investigador que han obtingut avaluació positiva, en els termes de l’annex. (DOC) (DOC)
SEGON.- Comunicar els presents acords a l’Àrea de Personal Acadèmic i de Nòmines, per tal que portin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.
TERCER.- Encarregar al Vicerector de Personal Acadèmic que faci l’execució i el seguiment d’aquests acords.
Documents relacionats