La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[27/06/2019] Comissió d'Economia i d'Organització

Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió. [+]
Punt 2. Informe del vicerector d’Economia i de Campus.
Punt 3. Informe sobre la memòria econòmica, el balanç, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB, corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2018. [+]
Punt 4. Informe del Pla d’Estabilització Pressupostària de la UAB. [+]
Punt 5. Informació sobre la Memòria econòmica 2016-2018 del Servei d’Activitat Física.
Punt 6. Informe de la Modificació de la normativa reguladora de les retribucions addicionals derivades de la participació en activitats de recerca, transferència i formació especialitzada emparades per l’article 83 de la llei orgànica d’universitats (encàrrecs de col·laboració o ec’s). [+]
Punt 7. Aprovació de la Convocatòria d’ajuts per a projectes de transformació i millora educatives. [+]
Punt 8. Aprovació de les tarifes de restauració per al curs 2019/2020. [+]
Punt 9. Aprovació de les modificacions de crèdit a 10 de juny de 2019. [+]
Punt 10. Aprovació de les despeses pluriennals per a la contractació de:
Punt 10.1. Pròrroga de la contractació de material d’oficina. [+]
Punt 10.2. Pròrroga del servei de seguretat i d’auxiliars de control. [+]
Punt 10.3. Acord marc subministrament d’equips informàtics. [+]
Punt 10.4. Servei d’instal·lacions i manteniment de la xarxa de telefonia i dades. [+]
Punt 10.5. Sistema dinàmic d'adquisició de publicacions monogràfiques per a les biblioteques. [+]
Punt 11. Assumptes de tràmit.
Punt 12. Torn obert de paraules.
 
 
Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió.
Acord 039/2019, de 27 de juny de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització

ACORDS
Aprovar l'acta de la sessió de 29 de maig de 2019.(DOC)
 
Punt 3. Informe sobre la memòria econòmica, el balanç, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB, corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2018.
Acord 040/2019, de 27 de juny de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta del gerent d’informar sobre la memòria econòmica, el balanç, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB corresponents a l'exercici anual a 31 de desembre de 2018.

Vist el que disposen els articles 161 i següents de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, pel que fa al pressupost de les universitats.

Vist l’article 81 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 d’octubre, d’Universitats pel que fa a la programació i pressupost.

Vist l'article 216.2 dels Estatuts de la Universitat Autònoma de Barcelona el qual estableix que l'elaboració de la memòria econòmica, el balanç i el compte de resultats correspon a la Gerència, d'acord amb l'Equip de Govern i que la seva aprovació correspon al Consell Social, a proposta del Consell de Govern.

Vist que està previst que la Comissió Econòmica del Consell Social informi en data 21 de juny de 2019  sobre la memòria econòmica, el balanç, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB corresponents a l'exercici anual a 31 de desembre de 2018.

Vist l'article 10.4 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 15 de maig de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització, que estableix que li correspon informar les propostes que correspon aprovar al Consell de Govern.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER. Informar favorablement la memòria econòmica, el balanç, el compte de resultats i la liquidació del pressupost de la UAB corresponents a l'exercici anual a 31 de desembre de 2018.
SEGON. Elevar aquest acord al Consell de Govern i al  Plenari del Consell Social  per tal que exerceixin les seves competències.
TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus i al gerent l'execució i el seguiment d'aquests acords.
 
Punt 4. Informe del Pla d’Estabilització Pressupostària de la UAB.
Acord 041/2019, de 27 de juny de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta del vicerector d’Economia i Campus pel que fa a les línies generals i calendari del Pla d’Estabilització  Pressupostària (PEP) de la UAB pel període 2020-2052

Vist el que disposa l’article 81, apartats 4 i 5 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’Universitats pel que fa al pressupost i rendició de comptes de les universitats públiques.

Vist el que disposen els articles 161 i següents de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, pel que fa al pressupost de les universitats.

Vist el que disposa l’article 16 de la Llei 4/2017, de 28 de març, de pressupostos de la Generalitat de Catalunya per a l’exercici de 2017 mitjançant el qual s’estableix l’obligació d’elaborar un pla d’estabilització pressupostària en el cas que una universitat pública liquidi  el seu pressupost amb un romanent de tresoreria genèric negatiu amb la finalitat de corregir la situació d’incompliment d’equilibri pressupostari.

Vist l'article 10.4 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 15 de maig de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització, que estableix que li correspon informar les propostes que correspon aprovar al Consell de Govern.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER. Informar favorablement del document línies generals i calendari del Pla d’Estabilització Pressupostaria (PEP) de la UAB 2020-2052.
SEGON. Elevar aquest acord al Consell de Govern i al  Consell Social  per tal que exerceixin les seves competències.
TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus i al gerent l'execució i el seguiment d'aquests acords.
 
Punt 6. Informe de la Modificació de la normativa reguladora de les retribucions addicionals derivades de la participació en activitats de recerca, transferència i formació especialitzada emparades per l’article 83 de la llei orgànica d’universitats (encàrrecs de col·laboració o ec’s).
 Acord 042/2019, de 27 de juny de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta del vicerector d’Economia i de Campus relativa a la modificació de la Normativa reguladora de les retribucions addicionals derivades de la participació en activitats de recerca, transferència  i formació especialitzada emparades per l’article 83 de la Llei Orgànica d’Universitats (encàrrecs de col·laboració o ec’s).

Atesa la necessitat  de modificar la normativa aprovada per Acord de Consell de Govern de data 10 de juliol de 2018.

Vist l'article 10.4 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data  15 de maig de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització, que estableix que li correspon informar les propostes que han de ser discutides i, si escau, aprovades pel Consell de Govern.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER.- Informar favorablement sobre la proposta de  modificació de la Normativa reguladora de les retribucions addicionals derivades de la participació en activitats de recerca, transferència  i formació especialitzada emparades per l’article 83 de la Llei Orgànica d’Universitats (encàrrecs de col·laboració o ec’s).
SEGON.- Elevar aquest acord al Consell de Govern per a la seva aprovació.
TERCER. Comunicar els presents acords al vicerector d’Economia i de Campus , per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
Punt 7. Aprovació de la Convocatòria d’ajuts per a projectes de transformació i millora educatives.
Acord 043/2019, de 27 de juny de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta del vicerector d’Afers Acadèmics pel que fa a la Convocatòria d’ajuts per a projectes de transformació i millora educatives.

Vista la voluntat de l’Institut de Ciències de l’Educació (ICE)  per promoure  i la millora constant dels centres educatius. ajuts per projectes de transformació i millora educatives per tal d’impulsar  la innovació

Vist l'article 10, 1 lletra d) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 15de maig de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d'Economia i d'Organització en matèria d'aprovació i resolució d'assumptes derivats de l'aplicació de normatives aprovades pel Consell de Govern en matèria econòmica i d'administració i d’organització.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER.- Aprovar  la convocatòria d’ajuts per a projectes de transformació i millora eductives.(DOC)
SEGON.- Encarregar a la vicegerent d’ordenació acadèmica l'execució i el seguiment d'aquests acords
 
Punt 8. Aprovació de les tarifes de restauració per al curs 2019/2020.
Acord 044/2019, de 27 de juny de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta del vicerector d’Economia i de Campus d’aprovació dels preus  màxims autoritzats del servei de restauració de la UAB per al curs 2019-2020.
Ateses les consideracions a tenir en compte per a l’actualització dels preus esmentats.

Vistos els articles 26 a 31 del Decret Legislatiu 1/2002, de 24 de desembre  que aprova el Text Refós de la Llei de Patrimoni de la Generalitat de Catalunya, pel que fa a l’ús i aprofitament de béns afectes a serveis públics.

Vistos els articles 91 a 109  de la Llei 33/2003, de 3 de novembre del Patrimoni de les Administracions Públiques, pel que fa a l’ús i aprofitament de béns afectes a serveis públics.

Vista la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de Contractes  del Sector Público,  per la qual es transposa a l’ordenament jurídic espanyol les Directives del Parlament europeu i del Consell 214/23/UE i  2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014

Vist l'article 10.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern 15 de maig de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER.- Aprovar la proposta  de tarifes del servei de restauració de la UAB per al curs 2019- 2020.(DOC)
SEGON.- Encarregar als responsables dels àmbits econòmics de l'equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d'aquests acords.
TERCER.- Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
Punt 9. Aprovació de les modificacions de crèdit a 10 de juny de 2019.
Acord 045/2019, de 27 de juny de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització
Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de data 10 de juny  de 2019.

Vistos els acords de la Comissió d’Economia i Organització de 14 de febrer de 2019, de 6 de març de 2019, de 10 d’abril de 2019 i de 29 de maig de 2019.

Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.

Vistos els article  6 i 9 de les Bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2019 aprovat per Acord consell de Govern de 5 de desembre de 2018  i per Acord de Consell Social de 19 de desembre de 2018  pel que fa a les modificacions de crèdit els quals  preveuen que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.

Vist l'article 10.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 15 de maig de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
ACORDS
PRIMER.  Aprovar les modificacions de crèdit en  data  10  de juny de 2019.(DOC)
SEGON.  Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia  l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
Punt 10.1. Pròrroga de la contractació de material d’oficina.
Acord 046/2019, de 27 de juny de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el Certificat del vicerector d’Economia i Campus  d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació número CONSU-14/2017 subministrament de material d’oficina de la Universitat Autònoma de Barcelona

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2019, aprovat per Acord consell de Govern de 5 de desembre de 2019 i per Acord de Consell Social de 19 de desembre  de 2019.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i Campus,  la Comissió d’Economia i d’Organització de la UAB, ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent contractació número CONSU-14/2017 subministrament de material d’oficina.
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
Punt 10.2. Pròrroga del servei de seguretat i d’auxiliars de control.
Acord 047/2019, de 27 de juny de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el Certificat del vicerector d’Economia i Campus  d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació nº CONSU 30/2015 de la pròrroga del servei de seguretat i d’auxiliars de control  la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2019, aprovat per Acord consell de Govern de 5 de desembre de 2019 i per Acord de Consell Social de 19 de desembre  de 2019.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i Campus,  la Comissió d’Economia i d’Organització de la UAB, ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponents a  la contractació nº CONSU 30/2015 de la pròrroga del servei de seguretat i d’auxiliars de control.
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
Punt 10.3. Acord marc subministrament d’equips informàtics.
Acord 048/2019, de 27 de juny de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el Certificat del vicerector d’Economia i Campus  d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació de l’Acord Marc número  CONSU-49/2019 de subministrament d’equip informàtic  per  a la Universitat Autònoma de Barcelona

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2019, aprovat per Acord consell de Govern de 5 de desembre de 2019 i per Acord de Consell Social de 19 de desembre  de 2019.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i Campus,  la Comissió d’Economia i d’Organització de la UAB, ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent de l’Acord Marc número  CONSU-49/2019 de subministrament d’equip informàtic.
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
Punt 10.4. Servei d’instal·lacions i manteniment de la xarxa de telefonia i dades.
Acord 049/2019, de 27 de juny de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el Certificat del vicerector d’Economia i Campus  d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació núm. CONSU 50/2019 Servei d’Instal·lacions i Manteniment de la xarxa de telefonia i de dades de  la Universitat Autònoma de Barcelona

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2019, aprovat per Acord consell de Govern de 5 de desembre de 2019 i per Acord de Consell Social de 19 de desembre  de 2019.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i Campus, la Comissió d’Economia i d’Organització de la UAB, ha adoptat els següents
ACORDS
PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent al contracte  CONSU 50/2019 Servei d’Instal·lacions i Manteniment de la xarxa de telefonia i de dades.
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.


Punt 10.5. Sistema dinàmic d'adquisició de publicacions monogràfiques per a les biblioteques.
Acord 050/2019, de 27 de juny de 2019 , Comissió d'Economia i d'Organització
Vist el Certificat del vicerector d’Economia i Campus  d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació del sistema dinàmic d’adquisició núm. consu-45/2019 de subministrament de publicacions monogràfiques de  la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2019, aprovat per Acord consell de Govern de 5 de desembre de 2019 i per Acord de Consell Social de 19 de desembre  de 2019.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta del vicerector d’Economia i Campus, es presenta a la Comissió d’Economia i d’Organització de la UAB, la següent
ACORDS
PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent al contracte  del sistema dinàmic d’adquisició núm. consu-45/2019 de subministrament de publicacions monogràfiques.
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 

Documents relacionats