La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[24/10/2018] Comissió d'Economia i d'Organització

Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió. [+]
 
Punt 2. Informe del vicerector d’Economia i de Campus.
 
Punt 3. Criteris bàsics per a l’elaboració del pressupost de la UAB 2019. [+]
 
Punt 4. Oferta pública d’ocupació addicional del PAS 2018. [+]
 
Punt 5. Aprovació de les modificacions de crèdit a 30 de setembre de 2018. [+]
 
Punt 6. Informació de les despeses pluriennals per a la contractació de:
 
Punt 6.1. Contractació del servei de neteja i desinfecció dels locals, dependències i espais exteriors de la UAB. [+]
 
Punt 6.2. Contractació del servei de manteniment d’instal·lacions de protecció contra incendis, instal·lacions de detecció de gas i instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències de la UAB [+]
 
Punt 7. Assumptes de tràmit.
 
Punt 8. Torn obert de paraules.


Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió.

 
Acord 064/2018, de 24 d'octubre de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

ACORDS

Aprovar l'acta de la sessió de 19 de setembre de 2018.(DOC)

 
Punt 3. Criteris bàsics per a l’elaboració del pressupost de la UAB 2019.
 
Acord 065/2018, de 24 d'octubre de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

Atès que l’article 64.l dels Estatuts de la UAB estableix que correspon al Consell de Govern de la UAB i al Consell Social, aprovar els criteris bàsics que han de regir  l’elaboració del pressupost anual, i que l’aprovació d’aquests criteris bàsics constitueix un  pas previ  i necessari per a l’elaboració, presentació i aprovació dels pressupostos de la UAB corresponents a l’any 2019.
 
Vist l’article 10.4 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions delegades del Consell de Govern de la UAB, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització, precepte que determina que prèviament a la seva elevació al Consell de Govern correspondrà a aquesta Comissió delegada informar sobre la proposta que li sigui presentada sobre  criteris bàsics d’elaboració dels pressupostos.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
ACORDS

PRIMER.- Informar favorablement dels “Criteris bàsics per a l’elaboració del Pressupost de la UAB 2019”.
SEGON.- Elevar al Consell de Govern  i al Consell Social  l’acord anterior per tal que exerceixin les seves competències.
TERCER.- Encarregar al vicerector d’Economia i Campus l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
Punt 4. Oferta pública d’ocupació addicional del PAS 2018.
 
Acord 066/2018, de 24 d'octubre de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist l’acord del Consell de Govern de data 10 de juliol de 2018 mitjançant la qual es va aprovar l’oferta d’ocupació pública del Personal d’Administració i Serveis  de la UAB per a l’exercici de 2018.
 
Vist l’article 19.9 de la llei 6/2018, de Pressupostos Generals de l’Estat per a l’any 2018 el qual autoritza una taxa addicional per a l’estabilització de l’ocupació temporal en aquelles places de naturalesa estructural que, estant dotades pressupostàriament, hagin estat ocupades de forma temporal i ininterrompuda al menys en els tres anys anteriors a 31 de desembre de 2017 en diversos sectors, entre els quals inclou el personal d’administració i serveis de les universitats públiques.
 
En aquesta situació es troba 173 places segons el detall següent:
 
-              153 places del grup C1
-              13 places del grup A2 escala general
-              6 places del grup A2 escala biblioteca
-              1 plaça del grup A1
 
Vist el que disposen l’esmentat article 19.9 de la llei 6/2018 i  l’article 70 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic l’oferta d’ocupació pública haurà s’haurà de publicar en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma en el exercicis 2018 a 2020 i serà coordinada per l’òrgan competent.
 
Vist l'article 10.4 lletra f) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 3 de maig de 2018, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i Organització en matèria d’organització de l’administració.
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Informar favorablement la proposta de taxa addicional d’oferta pública d’ocupació pública per al Personal d’Administració i serveis corresponent a l’any 2018.
SEGON.- Elevar el present acord al Consell de Govern per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar al vicerector de Personal d’Administració i Serveis l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
Punt 5. Aprovació de les modificacions de crèdit a 30 de setembre de 2018.
 
Acord 067/2018, de 24 d'octubre de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vista la proposta d’aprovació de les modificacions de crèdit de data 30 de setembre de 2018.
 
Vist l’Acord de la Comissió d’Economia i Organització de data 15  de febrer de 2018,  d’11 d’abril de 2018,  de 4 de juny de 2018,  de 27 de juny de 2018 i de 19 de setembre de 2018.
 
Vistos els articles 210 i 211 dels Estatuts de la UAB que preveuen que la UAB té un pressupost anual, únic, públic i equilibrat que conté tots els ingressos previsibles i la totalitat de les despeses estimades al llarg de l’exercici econòmic i que el pressupost anirà acompanyat de les seves bases d’execució.
 
Vist l'article 6 de les Bases d’execució del pressupost de la UAB pel 2018 aprovat per Acord consell de Govern de 26 d’abril de 2018 i per Acord de Consell Social de 23 de maig de 2018 que pel que fa a les modificacions de crèdit preveu que són les alteracions de les partides pressupostàries aprovades inicialment, i que aquestes poden provenir de transferències de crèdit entre diverses partides i articles, traspàs de crèdits entre diversos centres de cost i traspàs de crèdit entre diversos centres de cost.
 
Vist l'article 10.1 lletra a) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 3 de maig de 2018, pel que fa a les competències de la Comissió d’Economia i d’Organització en matèria d’instruccions per al seguiment i la gestió del pressupost.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.  Aprovar les modificacions de crèdit en  data  30  de setembre de 2018.(DOC)
SEGON.  Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia  l'execució i el seguiment d’aquests acords.


Punt 6.1. Contractació del servei de neteja i desinfecció dels locals, dependències i espais exteriors de la UAB.
 
Acord 068/2018, de 24 d'octubre de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el Certificat emès en data 15 d’octubre de 2018 pel vicerector d’Economia i Campus   d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació número 
42/2018 de serveis de neteja i desinfecció dels locals, dependències  i espais exteriors de la UAB.
 
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2018, aprovat per Acord consell de Govern de 26 d’abril de 2018 i per Acord de Consell Social de 23 de maig de 2018.
 
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
 
Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
 
Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent al  contracte número 42/2018 de serveis de neteja i desinfecció dels locals, dependències  i espais exteriors de la UAB.
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
Punt 6.2. Contractació del servei de manteniment d’instal·lacions de protecció contra incendis, instal·lacions de detecció de gas i instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències de la UAB
 
Acord 069/2018, de 24 d'octubre de 2018 , Comissió d'Economia i d'Organització

Vist el Certificat emès en data 11 d’octubre de 2018 pel vicerector d’Economia i Campus   d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la contractació número 
47/2018 de serveis de manteniment d’instal·lacions de protecció contra incendis, instal·lacions de detecció de gas i instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències de la Universitat Autònoma de Barcelona.
 
Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2018, aprovat per Acord consell de Govern de 26 d’abril de 2018 i per Acord de Consell Social de 23 de maig de 2018.
 
Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.
 
Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.
 
Vist l'article 10 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’Acord de Consell de Govern de 13 de desembre de 2017 pel  que fa al procediment de simplificació del procediment d’aprovació de despeses pluriennals.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent al  contracte número 47/2018 de serveis manteniment d’instal·lacions de protecció contra incendis, instal·lacions de detecció de gas i instal·lacions de dutxes i rentaulls d’emergències de la Universitat Autònoma de Barcelona.
SEGON.   Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències.
TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.
 
 

Documents relacionats