La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[21/01/2021] Comissió d'Alumnat i d'Ocupabilitat

 

Punt 1. Aprovació de l'acta de la darrera sessió.  [+]

Punt 2. Informe de la Presidenta de la Comissió.

Punt 3. Aprovació de la convocatòria Ajuts per a la Participació de l'Alumnat 2021.

Punt 4. Aprovació de la Convocatòria especial d’ajuts per a la cessió temporal d’equipament informàtic i de connectivitat durant el 2n semestre del curs 2020-21, per afrontar la situació d’emergència sanitària del COVID-19

Punt 5. Assumptes de tràmit.

Punt 6. Torn obert de paraules.

 

 

Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió 

Acord  1/2021, de 21 de gener, de la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat

Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 22 d’octubre de 2020. (DOC)

 

Punt 3. Aprovació de la convocatòria Ajuts per a la Participació de l'Alumnat 2021.

Acord  2/2021, de 21 de gener, de la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat

Vista la proposta  de la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat.

Vist que la proposta comporta oferir recursos per al desenvolupament d’accions, activitats i projectes a associacions inscrites en el Directori, registre del teixit associatiu de la UAB, així com Consells d’Estudiants entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2021.

Vist que disposem de les Bases Reguladores d’Ajuts per a la Participació de l’Alumnat de la UAB, aprovades per Acord de la Comissió d’Afers d’Estudiants de data 16 de maig de 2011.

Vist que el pressupost de la Universitat Autònoma de Barcelona preveu una partida destinada a subvencionar en el projecte GG201583 gestionat per la Unitat de Dinamització Comunitària dotada de 12.500€ per l’exercici 2021.

Vist l’article 8 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions de Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de 15 de juliol de 2009, pel què fa a les competències de la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat, la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER.- Aprovar la convocatòria d’ajuts de suport a la participació de l’Alumnat de la Universitat Autònoma de Barcelona per l’any 2021, així com el formulari de sol·licitud.

SEGON.- Encarregar a la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat l’execució i seguiment d’aquests acords.

TERCER.- Comunicar el present acord a la vicegerent competent en matèria d’estudiants, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 4. Aprovació de la Convocatòria especial d’ajuts per a la cessió temporal d’equipament informàtic i de connectivitat durant el 2n semestre del curs 2020-21, per afrontar la situació d’emergència sanitària del COVID-19

Acord  3/2021, de 21 de gener, de la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat

Vista la proposta del vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat.

Vist que la situació de pandèmia Va requerir que el Consell de Govern de la UAB aprovés la Instrucció sobre planificació de la docència i de la matrícula del curs 20202021, en la qual es preveia el desenvolupament d’un model de docència mixta que combinés activitats formatives no presencials i presencials.

Vist que l’Equip de Govern de la UAB és conscient que aquest model de docència podia comportar que hi hagués persones que, per diversos motius, poguessin tenir problemes per seguir els estudis en aquesta modalitat.

Vist que el 22 d'octubre de 2020 la Comissió d'Alumnat i Ocupabilitat va aprovar la convocatòria especial d’ajuts per a la cessió temporal d’equipament informàtic i de connectivitat durant el primer semestre del curs 2020-2021, que tenia com a objectiu facilitar a l’alumnat que ho necessités els mitjans tecnològics per a garantir la continuació dels seus estudis en la modalitat virtual.

Vist que les condicions sanitàries del segon semestre del curs acadèmic 2020-2021 no han variat, i amb l’objectiu de facilitar a l’alumnat que ho necessiti els mitjans tecnològics per a garantir la continuació dels seus estudis en la modalitat virtual fins a la finalització del curs acadèmic 2020-2021.

Atès que el Text refós de les normatives complementàries de les normes de caràcter general aplicables a l’alumnat de la Universitat Autònoma de Barcelona, aprovat per acord del Consell de Govern de 13 de juliol de 2011, estableix la normativa bàsica que ordena les diferents convocatòries d’ajuts de col·laboració amb la UAB.

Vist l’article 8 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions de Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de 15 de juliol de 2009, pel què fa a les competències de la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat, la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER.- Aprovar la Convocatòria especial d’ajuts per a la cessió temporal d’equipament informàtic i de connectivitat durant el 2n semestre del curs 2020-21, per afrontar la situació d’emergència sanitària del COVID-19.

SEGON - Encarregar a la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat l’execució i seguiment d’aquests acords.

TERCER- Comunicar els presents acords a la vicegerent competent en matèria d’alumnat, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Documents relacionats