La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[15/02/2019] Comissió d'Alumnat i d'Ocupabilitat

Punt 1. Aprovació de l'acta de la darrera sessió. [+]
 
Punt 2. Informe de la Presidenta de la Comissió.
 
Punt 3. Informació sobre el PIUNE i sobre les normes de funcionament del Servei d’Intèrpret de Llengua de Signes. [+]
 
Punt 4. Modificació de la Convocatòria d'Ajuts a l'Estudi del curs acadèmic 2018-2019: Convocatòria d’ajuts de col·laboració. [+]
 
Punt 5. Assumptes de tràmit.
 
Punt 6. Torn obert de paraules.
 
 
 
 
Punt 1. Aprovació de l'acta de la darrera sessió.
 
Acord 001/2019, de 15 de febrer de 2019 , Comissió d'Alumnat i Ocupabilitat


ACORDS

Aprovar l'acta de la sessió de 22 de novembre de 2018(DOC)
 
 
Punt 3. Informació sobre el PIUNE i sobre les normes de funcionament del Servei d’Intèrpret de Llengua de Signes.
 
Acord 002/2019, de 15 de febrer de 2019 , Comissió d'Alumnat i Ocupabilitat

ista la proposta del la vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat d’elaborar un reglament que reguli les normes de funcionament del servei d’intèrpret de llengua de signes.

Atès que el Segon Pla d’Acció sobre Discapacitat i Inclusió de la UAB (PAD II 2018-2023) respon al compromís polític de la Universitat amb la garantia dels drets i la inclusió de les persones amb discapacitat.

Atès que el PAD II reforça el concepte d’accessibilitat universal com a condició imprescindible per garantir l’autonomia de les persones des de la igualtat i la no-discriminació.

Atès que existeix la necessitat de donar cobertura a l’alumnat amb discapacitat auditiva que realitzen els seus estudis de caràcter oficial a centres propis de la universitat.

Atès que la proposta comporta establir els criteris que es seguiran per a elaborar una instrucció des del Vicerectorat d’Alumnat i Ocupabilitat que reguli el servei d’intèrpret de llengua de signes.

Vist l'article 8 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 15 de juliol de 2009, pel que fa a les competències de la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i a proposta de la vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat,  la Comissió d’Alumnat i d’Ocupabilitat de la UAB ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER.- Aprovar el criteris per l’elaboració d’una instrucció que reguli les normes de funcionament del servei d’intèrpret de llengua de signes per a l’alumnat amb discapacitat auditiva.(DOC)
SEGON.- Encarregar a la vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat l'execució i el seguiment d’aquests acords.
TERCER.- Comunicar els presents acords a la vicegerent competent en la matèria, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 
Punt 4. Modificació de la Convocatòria d'Ajuts a l'Estudi del curs acadèmic 2018-2019: Convocatòria d’ajuts de col·laboració.
 
Acord 003/2019, de 15 de febrer de 2019 , Comissió d'Alumnat i Ocupabilitat

Vista la proposta de la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat de modificació de la Convocatòria d’Ajuts de col·laboració del curs 2018-2019 del Programa d’ajuts a l’estudi de la Universitat Autònoma de Barcelona.
 
Atès que el Text refós de les normatives complementàries de les normes de caràcter general aplicables a l’estudiantat de la Universitat Autònoma de Barcelona, aprovat per acord del Consell de Govern de 13 de juliol de 2011, estableix la normativa bàsica que ordena les diferents convocatòries d’ajuts de col·laboració amb la UAB.
 
Vist l’article 8 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions de Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de 15 de juliol de 2009, pel què fa a les competències de la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat.
 
Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.
 
Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, a proposta de la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat,  la Comissió d’Alumnat i Ocupabilitat de la UAB ha adoptat els següents

ACORDS

PRIMER.- Aprovar la modificació de la Convocatòria d’ajuts de col·laboració del curs 2018-2019 (DOC)
SEGON - Encarregar a la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat l’execució i seguiment d’aquests acords.
TERCER- Comunicar els presents acords a la vicegerent competent en matèria d’alumnat, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.
 
 

Documents relacionats