La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[27/01/2021] Comissió d'Afers Acadèmics

 

Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió [+]

Punt 2. Informe de l’Equip de Govern:

2.1. Informe de la presidenta de la Comissió.

2.2. Informe d’altres membres de l’Equip.

Punt 3. Formació Continua:

3.1. Proposta de títols de màsters propis i diplomes de postgrau i elevació al Consell de Govern per a la seva aprovació. [+]

3.2. Aprovació dels plans d'estudis de màsters propis i diplomes de postgrau, de nova creació i de renovació amb modificacions, per delegació del Consell de Govern. [+]

3.3. Informació sobre la nova creació de cursos d'especialització. [+]

Punt 4. Actualització de la programació de graus i de màsters universitaris de la UAB pel curs 2022-23. [+]

Punt 5. Graus:

5.1. Informe sobre la creació de títols de grau propi. [+]

5.2. Aprovació de memòries de grau propi, per delegació del Consell de Govern. [+]

5.3. Aprovació de la modificació de memòries de grau, curs 2021-22, per delegació del Consell de Govern. [+]

5.4. Informe sobre l’extinció de títols de grau. [+]

5.5. Aprovació de la modificació d’itineraris de simultaneïtat, curs 2021-22. [+]

Punt 6. Màsters:

6.1. Aprovació de la modificació de memòries de màster universitari, curs 2021-22, per delegació del Consell de Govern. [+]

6.2. Informe sobre l’extinció de títols de màster universitari. [+]

Punt 7. Aprovació d’autoinformes d’acreditació. [+]

Punt 8. Convocatòria d’ajuts per a la formació a mida: bases d’execució. [+]

Punt 9. Afers Acadèmics:

9.1. Modificació del calendari acadèmic administratiu del curs 2020-2021, per delegació del Consell de Govern. [+]

9.2. Concessió de premis extraordinaris de titulació, per delegació del Consell de Govern. [+]

9.3. Aprovació de la convalidació de crèdits de Cicles formatius de Grau Superior al graus. [+]

Punt 10. Assumptes de tràmit.

Punt 11.Torn obert de paraules.

 

 

 

 

 

Punt 1. Aprovació de l’acta de la darrera sessió

Acord 1/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Aprovar l’acta de la sessió anterior del dia 1 de desembre de 2020. (DOC)

Punt 3.1. Formació Continua: Proposta de títols de màsters propis i diplomes de postgrau i elevació al Consell de Govern per a la seva aprovació.

Acord 2/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vistes les peticions de creació i de modificació de títols de diplomes de postgrau que han estat presentades a l'Escola de Postgrau, i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que les propostes reuneixen els requisits exigits per la UAB per a la creació d'aquest tipus de títols.

 Vist l'article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, així com la resta de normes d'aplicació general.

 Vist el que disposa l'article 64.f i 171.1 dels Estatuts de la UAB sobre la creació de titulacions pròpies de la UAB.

 Vist l'article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern sobre creació d'ensenyaments i títols de primer cicle, segon cicle i formació permanent.

 Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Informar favorablement sobre la creació i la modificació de títols de diploma de postgrau que s'annexen. (DOC)

Segon. Elevar aquest acord al Consell de Govern perquè l’aprovi, si escau.

Punt 3.2. Formació Continua: Aprovació dels plans d'estudis de màsters propis i diplomes de postgrau, de nova creació i de renovació amb modificacions, per delegació del Consell de Govern.

Acord 3/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vistes les propostes d’aprovació i de modificació de plans d’estudis de diploma de postgrau presentades a l'Escola de Postgrau, i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que les propostes reuneixen els requisits exigits per a la seva aprovació i modificació.

 Atesa la necessitat d’implementar les propostes que es presenten per tal de satisfer la demanda d’aquests estudis.

 Vist l'article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, així com la resta de normes d'aplicació general.

 Vist l’article 285.2 de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de març de 2011, sobre els plans d’estudis de les diplomatures de postgrau.

 Vist l'article 12.3.a de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon aprovar els plans d’estudis de tots els estudis de primer cicle, segon cicle i formació permanent conduents a títols oficials i a títols propis i informar-ne al Consell Social, així com les modificacions derivades de la seva aplicació.

 Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la creació del pla d’estudis del Diploma de Postgrau següent, amb la condició que els òrgans competents aprovin el títol corresponent, en els termes que s'annexen:

-diploma de postgrau en Investigació, Gestió dels Accidents de Trànsit i Seguretat Viària

Segon. Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la modificació del pla d’estudis del Diploma de Postgrau següent, amb la condició que els òrgans competents aprovin la modificació del títol corresponent, en els termes que s’annexen:

-diploma de postgrau en Exposicions. Curadoria, pràctiques creatives i espais temporals

Tercer. Encarregar a la Vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l’execució i el seguiment d’aquests acords.

Quart. Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per fer-los efectius.

Punt 3.3. Formació Continua: Informació sobre la nova creació de cursos d'especialització.

Acord 4/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta de creació de nous cursos d’especialització presentada a l'Escola de Postgrau, i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que la proposta reuneixen els requisits exigits per la UAB per a la seva aprovació.

 Atesa la necessitat d’implementar les propostes que es presenten per tal de satisfer la demanda d’aquests estudis.

 Vist l'article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, així com la resta de normes d'aplicació general.

 Vist l’article 305 de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de març de 2011 i les seves posteriors modificacions, sobre les propostes de cursos d’especialització.

 Vist l’article 306 de  l’esmentada normativa, que estableix que  les propostes de cursos d’especialització són aprovades per la direcció de l’Escola de Postgrau i que la comissió del Consell de Govern amb competències sobre l’ordenació acadèmica dels estudis de postgrau ha de ser informada periòdicament sobre les propostes aprovades.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Considerar-se assabentada de l’aprovació dels cursos d’especialització que s’annexen. (DOC)

Segon. Encarregar a la Vicerectora d’Estudis i de Innovació Docent el seguiment d’aquest acord.

Tercer. Comunicar aquests acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per fer-los efectius.

Punt 4. Actualització de la programació de graus i de màsters universitaris de la UAB pel curs 2022-23.

Acord 5/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent d’actualització de la programació de graus i màsters universitaris de la UAB per al curs 2022-23.

Vist que les noves propostes de programació de grau i de màster universitari de la UAB per al curs 2022-23 va ser aprovada en la sessió de la Comissió d’Afers Acadèmics de 3 de novembre de 2020.

Atesa la necessitat d’actualitzar el llistat de les propostes per incloure nous estudis de grau i de màster a la programació per al curs 2022-2023.

Vist l’acord del Claustre de la UAB de 15 de març de 2017, pel qual s’aprova el document marc sobre l’arquitectura de titulacions a la UAB.

Vist l'article 12 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer.Aprovar l’actualització de les noves propostes de programació de grau i de màsters universitaris de la UAB per al curs 2022-2023, incorporant les propostes següents:

-Actes: Arts, Creació Transversal i Societat / Actes: Arts, Transversal Creation and Society (Erasmus Mundus)

-Arqueologia Clàssica Aplicada

-Fenotipat Morfològic de Models de Malalties Humanes/ Human Disease Models Morphological Phenotyping (MorphoPHEN) (Erasmus Mundus)

-Lingüística Romànica Teòrica i Experimental (Erasmus Mundus)

Segon. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent el seguiment de l’acord primer.

Tercer. Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Punt 5.1 Graus:  Informe sobre la creació de títols de grau propi.

Acord 6/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent de creació d’un títol de grau propi que ha estat presentada pel centre corresponent.

Vist el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, així com la resta de normes d'aplicació general.

Vist el que disposa el Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel que fa a la impartició d’altres ensenyaments conduents a l’obtenció de títols no oficials.

Vist l’article 282.2 de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de març de 2011 i les seves posteriors modificacions, sobre l’aprovació de títols propis amb altres denominacions per criteris d’interès estratègic o per motius acadèmics que aconsellin la formació d’especialistes en un àmbit determinat.

Vist l'article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern sobre l’aprovació d'ensenyaments i títols primer cicle.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Informar favorablement la creació del títol de grau propi següent:

-Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence

Segon. Elevar el present acord al Consell de Govern per a la seva aprovació.

Punt 5.2. Graus:  Aprovació de memòries de grau propi, per delegació del Consell de Govern.

Acord 7/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta d’aprovació de la memòria del títol de grau propi presentada pel centre corresponent, i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que la proposta reuneix els requisits exigits per a la seva aprovació.

Atesa la necessitat d’implementar la proposta que es presenta per tal de satisfer la demanda d’aquests estudis.

Vist l’article 173 dels Estatuts de la UAB, que regula la creació i supressió de títols i diplomes propis de grau.

Vist l'article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, així com la resta de normes d'aplicació general.

Vist l'article 12.3.a de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon, per delegació del Consell de Govern, l’aprovació dels plans d’estudis dels estudis de primer cicle, segon cicle i formació permanent que condueixen a l’obtenció de títols oficials i de títols propis  i informar-ne al Consell Social, així com aprovar les modificacions derivades de la seva l’aplicació..

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la memòria del títol de grau propi següent en els termes que s’annexen:

-Intel·ligència Artificial / Artificial Intelligence

Segon. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l’execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer. Comunicar el present acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius

Punt 5.3. Graus: Aprovació de la modificació de memòries de grau, curs 2021-22, per delegació del Consell de Govern.

Acord 8/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta de la vicerectora de Qualitat i d’Acreditació Acadèmica d’aprovació de la modificació de memòries de títols de grau que han estat presentades pels centres corresponents.

Atès la necessitat de modificar les memòries de títols de grau que es presenten, per tal d’adequar-les a les necessitats actuals.

Vist l’article 28 del Reial Decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials, modificat pel Reial Decret 861/2010, de 2 de juliol, que regula la modificació dels plans d’estudis conduents a l’obtenció de títols oficials ja verificats.

Vist l'article 12.3.a de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon, per delegació del Consell de Govern, l’aprovació dels plans d’estudis dels estudis de primer cicle que condueixen a l’obtenció de títols oficials i de títols propis i informar-ne el Consell Social, així com aprovar les modificacions derivades de l’aplicació.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la modificació de les memòries dels títols de grau següents:

-Administració i Direcció d’Empreses

-Arts i Disseny

-Ciència i Tecnologia dels Aliments

-Ciència Política i Gestió Pública

-Comptabilitat i Finances

-Comunicació Audiovisual

-Disseny

-Dret

-Economia

-Educació Infantil

-Educació Primària

-Empresa i Tecnologia

-Enginyeria de Dades

-Enginyeria Química

-Estudis d’Espanyol i Xinès: Llengua, Literatura i Cultura

-Fisioteràpia

-Geologia

-Història

-Infermeria

-Relacions Internacionals

-Sociologia

-Traducció i Interpretació

Segon. Encarregar a la vicerectora de Qualitat i d’Acreditació Acadèmica l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Tercer. Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Punt 5.4. Graus: Informe sobre l’extinció de títols de grau.

Acord 9/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta de la vicerectora de Qualitat i d’Acreditació Acadèmica d’Informe sobre l’extinció d’un títol de grau que ha estat presentat pel centre corresponent.

Vist el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, així com la resta de normes d’aplicació general.

Vist el que disposa el Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials.

 

Vist l’article 226 de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de març de 2011 i les seves posteriors modificacions, sobre la creació i modificació de títols de màster universitari.

Vist l’article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d’aprovar el Consell de Govern sobre supressió d’ensenyaments i títols de segon cicle.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Informar favorablement sobre la extinció del títol de grau universitari següent:

-Estudis Anglesos

Segon. Elevar aquest acord al Consell de Govern perquè l’aprovi, si escau

Punt 5.5. Graus:  Aprovació de la modificació d’itineraris de simultaneïtat, curs 2021-22.

Acord 10/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta de la vicerectora de Qualitat i d’Acreditació Acadèmica de modificació d’itineraris de simultaneïtat.

Atesa la necessitat d’aprovar la modificació d’itineraris de simultaneïtat d’estudis que es presenta per tal de satisfer la demanda d’aquest tipus estudis.

Vista l’acord del Consell de Govern, de data 9 de mar de 2005, que deixa sense efectes la Normativa de simultaneïtat d’estudis, aprovada per la Junta de Govern el 30 de maig de 1999, per la qual cosa, és possible simultaniejar estudis sense cap limitació, sempre i quan es segueixin els requisits per a l’adjudicació de places establerts des de l’Oficina d’Orientació per a l’Accés a la Universitat.     

Vist l'article 12.3 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l’acord del Consell de Govern de data 30 de gener de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d’Estudis de Grau.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER.- Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la modificació d’itineraris de simultaneïtat d’estudis del següent estudi que s’annexa:

-Grau en Administració i Direcció d’Empreses i Grau en Dret

SEGON.- Encarregar a la vicerectora de Qualitat i d’Acreditació Acadèmica l'execució i el seguiment d’aquest acord.

TERCER.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius, garantint la seva difusió.

Punt 6.1. Màsters: Aprovació de la modificació de memòries de màster universitari, curs 2021-22, per delegació del Consell de Govern.

Acord 11/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta de la vicerectora de Qualitat i d’Acreditació Acadèmica de modificació de memòries de títols de màster universitari que han estat presentades pels centres corresponents.

Atesa la necessitat de modificar les memòries dels títols de màster universitari que es presenten, per tal d’adequar-les a les necessitats actuals.

Vist l'article 28 del Reial Decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials, modificat pel Reial Decret 861/2010, de 2 de juliol, que regula la modificació dels plans d’estudis conduents a l’obtenció de títols oficials ja verificats.

Vist l’article 12.3.a de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissions d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon aprovar els plans d’estudis conduents a l’obtenció de títols de segon cicle i informar-ne al Consell Social, així com aprovar les modificacions derivades de l’aplicació.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la modificació de les memòries dels títols de màster universitari següents, en els termes que s'annexen:

-Anàlisi Econòmica

-Antropologia: Recerca Avançada i Intervenció Social

-Antropologia Social i Cultural / Social and Cultural Anthropology CREOLE

-Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat

-Dret empresarial

-Economia i Administració d’Empreses

-Erasmus Mundus en Malalties Infeccioses i Una Sola Salut / Erasmus Mundus in Infectious Diseases and One Health

-Estudis Globals d’Àsia Oriental

-Estudis Territorials i Planejament

-Física d’Altes Energies, Astrofísica i Cosmologia

-Geoinformació

-Gestió d’Empreses Hoteleres

-Gestió, Organització i Economia de l’Empresa

-Internet dels Objectes per a Salut Digital

-Interpretació de Conferències

-Investigació Clínica Aplicada en Ciències de la Salut

-Màrqueting

-Mitjans, Comunicació i Cultura

-Neurorehabilitació

-Periodisme i Innovació en Continguts Digitals

-Planificació Estratègica i Publicitat i Relacions Públiques

-Política Social, Treball i Benestar

-Qualitat del Aliments d’Origen Animal

-Recerca Aplicada en Economia i Empresa

-Màster en Recerca Biomèdica Translacional

-Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut

-Rehabilitació Neuropsicològica i Estimulació Cognitiva

-Traducció i Estudis Interculturals

Segon. Encarregar a la vicerectora de Qualitat i d’Acreditació Acadèmica l'execució i el seguiment de l’acord primer.

Tercer. Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 6.2. Màsters:  Informe sobre l’extinció de títols de màster universitari.

Acord 12/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta de la vicerectora de Qualitat i d’Acreditació Acadèmica d’extinció de títols de Màster Universitari que han estat presentades pels centres corresponents.

Vist el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, així com la resta de normes d’aplicació general.

Vist el que disposa el Reial decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials.

Vist l’article 226 de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de març de 2011 i les seves posteriors modificacions, sobre la creació i modificació de títols de màster universitari.

Vist l’article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d’aprovar el Consell de Govern sobre supressió d’ensenyaments i títols de segon cicle.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Informar favorablement sobre la extinció dels títols de màster universitaris següents:

-Arqueologia Clàssica

-Estudis Territorials i de la Població

-Prehistòria, Antiguitat i Edat Mitjana

Segon. Elevar el present acord al Consell de Govern perquè l’aprovi, si escau.

Punt 7. Aprovació d’autoinformes d’acreditació.

Acord 13/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta de la vicerectora de Qualitat i d’Acreditació Acadèmica d’aprovació de l’autoinforme per al procés d’acreditació de les titulacions dels centres.

Atès que per a dur a terme aquest procés es requereix de l’elaboració d’un autoinforme per part del centre a acreditar, i atès que tal com s’estableix en el procés definit per l’AQU, forma part de la documentació que s’ha de lliurar i que s’avalua per part d’una comissió externa, amb l’objectiu d’obtenir l’informe definitiu d’acreditació favorable que permeti la continuïtat de la impartició de les titulacions.

Vist l’article 27 bis del Reial Decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials, que regula la renovació de l’acreditació dels títols universitaris oficials.

Vist l’article 12 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 30 d’octubre de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmiques.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

PRIMER. Aprovar els autoinformes per al procés d’acreditació de les titulacions dels centres següents:

-EINA

-EUIF Gimbernat

SEGON. Encarregar a la vicerectora de Qualitat i d’Acreditació Acadèmica l’execució i el seguiment de l’acord primer.

TERCER. Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Punt 8. Convocatòria d’ajuts per a la formació a mida: bases d’execució.

Acord 14/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta que presenta la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent d’aprovació de la convocatòria d’ajuts per a la formació a mida amb l’objectiu d’atendre les necessitats formatives específiques per a la millora de la docència de la comunitat universitària: Bases d’execució.

Atès que des de la Coordinació de Formació i innovació de l’Institut de Ciències de l’Educació i la Unitat de Formació i Desenvolupament Professional s’obren, com a mínim, dues convocatòries anuals d’ajuts per a la formació a mida amb l’objectiu d’atendre les necessitats formatives específiques per a la millora de la docència de la comunitat universitària, s’ha vist la necessitat d’aprovar unes bases d’execució que siguin comunes a totes les esmentades convocatòries. Cada convocatòria específica determinarà el tipus de col·laboració i la quantia de l’ajut prevista.

Vist que la proposta es presenta a aprovació en la sessió de la Comissió d’Economia i Organització de 22 de gener de 2021.

Vist l’article 12 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmiques.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Aprovar la convocatòria d’ajuts per a la formació a mida amb l’objectiu d’atendre les necessitats formatives específiques per a la millora de la docència de la comunitat universitària: bases d’execució, en els termes que s’annexen .(DOC)

Segon. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l’execució i el seguiment de l’acord primer.

Tercer. Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Punt 9.1. Afers Acadèmics: Modificació del calendari acadèmic administratiu del curs 2020-2021, per delegació del Consell de Govern.

Acord 15/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta de la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent de modificació del calendari acadèmic administratiu del curs acadèmic 2020-2021.

Atesa la necessitat de disposar d’un calendari acadèmic administratiu marc de la UAB per a programar les activitats docents i els procediments administratius del curs acadèmic 2020-2021.

Vist el calendari acadèmic i administratiu de la UAB per al curs 2020-2021, aprovat pel Consell de Govern l’11 de març de 2020.

Atesa la necessitat d’actualitzar les dates relatives al termini de presentació de sol·licituds d’admissió per canvi d'estudis del curs 2021-2021 i d’aprovació d’activitats de reconeixement acadèmic.

Vista la delegació per modificar el calendari acadèmic administratiu del curs 2020-2021, establerta en l’acord 24/2020, d’11 de març, del Consell de Govern.

Vist l'article 12.4.c) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l'acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern en matèria de calendari acadèmic i administratiu.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la modificació del calendari acadèmic administratiu del curs 2020-2021 en els termes que s’annexen.(DOC)

Segon. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l’execució i el seguiment de l’acord primer.

Tercer. Comunicar aquests acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per fer-los efectius.

Punt 9.2. Afers Acadèmics: Concessió de premis extraordinaris de titulació, per delegació del Consell de Govern.

Acord 16/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vistes les propostes d’atorgament de premis extraordinaris de titulació presentades pels centres corresponents.

Vist l’article 155 i següents de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de març de 2011, que regula l’atorgament dels premis extraordinaris de titulació.

Vist l'article 12.3.b) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon aprovar la concessió dels premis extraordinaris de titulació, per delegació del Consell de Govern.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Atorgar, per delegació del Consell de Govern, els premis extraordinaris de titulació per al curs  acadèmic 2019-2020 que s’annexen.(DOC)

Segon. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l'execució i el seguiment de l’acord primer.

Tercer. Comunicar aquests acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per fer-los efectius.

Punt 9.3. Afers Acadèmics:  Aprovació de la convalidació de crèdits de Cicles formatius de Grau Superior al graus.

Acord 17/2021, de 27 de gener, de la Comissió d’Afers Acadèmics

Vista la proposta de la vicerectora de Qualitat i d’Acreditació Acadèmica, d'aprovació de reconeixement de cicles formatius de grau superior per crèdits d'estudis de grau presentades pels centres corresponents.

Atesa la necessitat d'implementar l'oferta d'ensenyaments superiors oficials que donen dret a reconeixement acadèmic en els estudis de grau.

Vist l'article 6.2 del Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments universitaris oficials, modificat pel Reial Decret 861/2010, de 2 de juliol, que disposa que podran ser objecte de reconeixement els crèdits cursats en altres ensenyaments superiors oficials.

Vist l'article 78 del Text Refós de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb al Reial Decret 1393/2007, de 29 d'octubre, modificat pel Reial Decret 861/2010, de 2 de juliol, aprovat per l'acord del Consell de Govern de 2 de març de 2011, i les seves posteriors modificacions, el qual disposa que podran ser objecte de reconeixement els crèdits cursats en altres ensenyaments superiors oficials.

Vist l'article 12 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l'acord del Consell de Govern de data 10 de desembre de 2020, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Aprovar el reconeixement de cicles formatius de grau superior per crèdits d’estudis de grau, en els termes que s’annexen.(DOC)

Segon. Encarregar a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent l’execució i el seguiment de l’acord primer.

Tercer. Comunicar aquests acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica per tal que porti a terme les mesures necessàries per fer-los efectius.

 

 

Documents relacionats