La UAB Aposta pel coneixement i la innovació

Acords del Claustre i Consell de Govern

Acords de la sessió

[22/09/2020] Comissió d'Afers Acadèmics

Punt 1. Formació contínua:

Punt 1.1. Proposta de títols de màsters propis i de diplomes de postgrau i elevació al Consell de Govern per a la seva aprovació. [+]

Punt 1.2. Aprovació dels plans d'estudis de màsters i de diplomes de postgrau de nova creació i de renovació amb modificacions, per delegació del Consell de Govern. [+]

Punt 1.3. Informació sobre la nova creació de cursos d'especialització.

Punt 2. Aprovació d’autoinformes d’acreditació: Facultat de Filosofia i Lletres i Escola Dr. Robert. [+]

Punt 3. Afers Acadèmics:

Punt 3.1. Modificació del calendari acadèmic administratiu del curs 2020-2021, per delegació del Consell de Govern. [+]

 

Punt 1.1. Proposta de títols de màsters propis i de diplomes de postgrau i elevació al Consell de Govern per a la seva aprovació.

Acord 059/2020, de 22 de setembre de 2020 , Comissió d'Afers Acadèmics

Vistes la petició de modificació d’un títol de diploma de postgrau que ha estat presentada a l'Escola de Postgrau, i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que la proposta reuneix els requisits exigits per la UAB per a la creació d'aquest tipus de títols.

Vist l'article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, així com la resta de normes d'aplicació general.

Vist el que disposa l'article 64.f i 171.1 dels Estatuts de la UAB sobre la creació de titulacions pròpies de la UAB.

Vist l'article 12.4.d de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 30 d’octubre de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern sobre creació d'ensenyaments i títols de primer cicle, segon cicle i formació permanent.

 Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer.- Informar favorablement sobre la modificació del títol de diploma de postgrau.

Segon.- Elevar aquest acord al Consell de Govern perquè l’aprovi, si escau.

 
Punt 1.2. Aprovació dels plans d'estudis de màsters i de diplomes de postgrau de nova creació i de renovació amb modificacions, per delegació del Consell de Govern.

Acord 060/2020, de 22 de setembre de 2020 , Comissió d'Afers Acadèmics

Vistes les propostes de modificació dels plans d’estudis de títols de màster i de diplomes de postgrau propis presentades a l'Escola de Postgrau, i després de revisada la documentació justificativa corresponent que acredita que les propostes reuneixen els requisits exigits per a la seva modificació.
Atesa la necessitat d’implementar les propostes que es presenten per tal de satisfer la demanda d’aquests estudis.

Vist l'article 34.1 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, així com la resta de normes d'aplicació general.

Vist el què disposa l’article 230 de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de març de 2011 i les seves posteriors modificacions, sobre els plans d’estudis dels títols de màster.

Vist l’article 285.2 de la Normativa acadèmica de la UAB aplicable als estudis universitaris regulats de conformitat amb el Reial Decret 1393/2007, aprovada pel Consell de Govern en data 2 de març de 2011, sobre els plans d’estudis de les diplomatures de postgrau.

Vist l'article 12.3.a de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 30 d’octubre de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmics, que estableix que li correspon aprovar els plans d’estudis de tots els estudis de primer cicle, segon cicle i formació permanent conduents a títols oficials i a títols propis i informar-ne al Consell Social, així com les modificacions derivades de la seva aplicació.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer.- Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la modificació del pla d’estudis del màster propi i del diploma de postgrau següents:

-              Màster en Patologia i Cirurgia del Segment Posterior del Globus Ocular

-              Diploma de Postgrau en Ensenyament de Català per a Persones Adultes

Segon. Encarregar a la comissionada de la rectora per a l’Escola de Postgrau i la Qualitat Docent l’execució i el seguiment d’aquests acords.

Tercer. Comunicar aquests acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per fer-los efectius.

 

Punt 2. Aprovació d’autoinformes d’acreditació: Facultat de Filosofia i Lletres i Escola Dr. Robert.

 Acord 061/2020, de 22 de setembre de 2020 , Comissió d'Afers Acadèmics

Vista la proposta de la vicerectora de Programació Acadèmica i de Qualitat d’aprovació de l’autoinforme per al procés d’acreditació de les titulacions dels centres.

Atès que per a dur a terme aquest procés es requereix de l’elaboració d’un autoinforme per part del centre a acreditar, i atès que tal com s’estableix en el procés definit per l’AQU, forma part de la documentació que s’ha de lliurar i que s’avalua per part d’una comissió externa, amb l’objectiu d’obtenir l’informe definitiu d’acreditació favorable que permeti la continuïtat de la impartició de les titulacions.

Vist l’article 27 bis del Reial Decret 1393/2007, de 29 d’octubre, pel qual s’estableix l’ordenació dels ensenyaments universitaris oficials, que regula la renovació de l’acreditació dels títols universitaris oficials.

Vist l’article 12 de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de govern de la UAB, segons la redacció donada per acord del Consell de Govern de data 30 d’octubre de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d’Afers Acadèmiques.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer.- Aprovar els autoinformes per al procés d’acreditació de les titulacions dels centres següents:

-              Facultat de Filosofia i Lletres

-              Escola Doctor Robert

Segon.- Encarregar a la vicerectora de Programació Acadèmica i de Qualitat l’execució i el seguiment de l’acord primer.

Tercer.- Comunicar els presents acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

 

Punt 3.1. Modificació del calendari acadèmic administratiu del curs 2020-2021, per delegació del Consell de Govern.

Acord 062/2020, de 22 de setembre de 2020 , Comissió d'Afers Acadèmics

Vista la proposta de la vicerectora de Programació Acadèmica i de Qualitat de modificació del calendari acadèmic administratiu del curs acadèmic 2020-2021.

Atesa la necessitat de disposar d’un calendari acadèmic administratiu marc de la UAB per a programar les activitats docents i els procediments administratius del curs acadèmic 2020-2021.

Vist el calendari acadèmic de la UAB per al curs 2020-2021, aprovat pel Consell de Govern l’11 de març de 2020 i modificat pel Consell de Govern de 9 de juny de 2020.

Vist el calendari de les convocatòries extraordinàries d’admissió al grau aprovades per la Comissió d’Accés i Afers Estudiantils del Consell Interuniversitari de Catalunya en la seva reunió del 22 de juliol de 2020.

Vista la delegació per modificar el calendari acadèmic administratiu del curs 2020-2021, establerta en l’acord 24/2020, d’11 de març, del Consell de Govern.

Vist l'article 12.4.c) de la Normativa de creació, composició i funcions de les comissions del Consell de Govern de la UAB, segons la redacció donada per l'acord del Consell de Govern de data 30 d’octubre de 2019, pel que fa a les competències de la Comissió d'Afers Acadèmics, que estableix que li correspon informar les propostes que haurà d'aprovar el Consell de Govern en matèria de calendari acadèmic i administratiu.

Vista la conformitat del Gabinet Jurídic.

ACORDS

Primer. Aprovar, per delegació del Consell de Govern, la modificació del calendari acadèmic administratiu del curs 2020-2021.(DOC)

Segon. Encarregar a la vicerectora de Programació Acadèmica i de Qualitat l’execució i el seguiment de l’acord primer.

Tercer. Comunicar aquests acords a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica, per tal que porti a terme les mesures necessàries per fer-los efectius.

 
 

Documents relacionats