Sol·licituds i resolucions
Instruccions per presentar el formulari de dret d'accés a informació pública
Els interessats en sol·licitar el dret d'accés a informació pública de la UAB caldrà que segueixin les següents instruccions:
Tramitació electrònica Adreceu les vostres peticions a través del formulari de sol·licitud d'accés a informació pública de la Seu Electrònica de la UAB. Cal que us autentifiqueu signant amb el vostre certificat electrònic. Disposeu d’informació sobre la identificació amb certificat digital a la Seu Electrònica de la UAB. |
|
Tramitació presencial 1. Descarregueu el formulari de sol·licitud d'accés a informació pública per a tramitació presencial, en el format i idioma que preferiu, des de la Seu Electrònica de la UAB. 2. Empleneu el formulari de sol·licitud d’accés a la informació: - Escriviu únicament amb ordinador o amb bolígraf, amb lletres majúscules o de tipus impremta. - Indiqueu clarament les dades de contacte, preferentment un correu electrònic. - És important que indiqueu el format, preferentment PDF, Word o Excel, en què preferiu tenir accés a la informació. 3. Imprimiu el formulari, el signeu i el presenteu al Registre General de la UAB. Disposeu d’informació del Registre General a la Seu Electrònica de la UAB. També podeu presentar el formulari per qualsevol dels mitjans previstos a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment administratiu comú de les administracions públiques. |
A continuació es recullen les resolucions d’accés a la informació pública estimades parcialment i les desestimades, prèvia dissociació de les dades de caràcter personal: