Normes de composició

Disposició del text

Per una major flexibilitat el logotip té dues composicions una amb el text en dues línies i una altra amb el text en una. El text sempre apareixerà centrat respecte a l’acrònim.

Versió en dues línies.
 
Versió alineada a l'esquerra en dues línies.
Composició vertical.
Versió alineada a l'esquerra en dues línies.
Composició horitzontal.
Versió centrada del logotip en una línia.
Composició vertical.
 
Versió alineada a l'esquerra en tres línies.
Composició vertical.
 


Ús de la pastilla

Per a les aplicacions a les portades de publicacions i als diferents elements publicitaris de la Universitat Autònoma de Barcelona, s’ha dissenyat una versió de la marca en negatiu, dintre d’una pastilla negra, amb la intenció de crear una àrea de reserva de la marca per poder aplicar-la amb més llibertat, independentment del color o de la imatge de fons del suport, protegint-la. L’aplicació de la pastilla és flexible i es pot aplicar a dalt o a baix depenent de les necessitats del dissenyador.


Àrea de reserva

L'àrea de reserva és l'espai que cal deixar al voltant del logotip. Cap altre element podrà sobrepassar aquest límit, evitant així la contaminació visual de la marca.



Ús incorrecte de la marca UAB

A continuació es mostren alguns exemples d’aplicacions incorrectes de composicions de la marca UAB. Sempre evitarem l’ús de les variants del logotip que no estan normalizades en aquest manual.

Composició horitzontal de la marca Respectar les proporcions de la pastilla de fons Alterar les proporcions o deformar el logotip



Et pot interessar:

- Manual d'Identitat Corporativa (PDF)
- Manual d'ús de la marca UAB (PDF)
- Descarrega't el logotip