Recursos del Servei de Biblioteques

Biblioteques

llibres

A partir del 20 de juliol, davant de les noves mesures de seguretat i prevenció decretades pel Consell de Govern de la UAB, obrim les següents Biblioteques UAB:

Horari de 9.00 a 14.00 h : préstec, prèvia reserva al cercador i consulta bibliogràfica amb cita prèvia

• Biblioteca d'Humanitats
  • Biblioteca de Ciències Socials

Horari de 9.00 a 18.00 h: préstec, prèvia reserva al cercador i consulta bibliogràfica amb cita prèvia, i sala d'estudi (mantenint les distàncies de seguretat)

• Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General

Devolució de llibres que teniu en préstec

Les bústies que teniu a la vostra disposició són:

• Bústia a la Biblioteca d'Humanitats
  • Bústia a la Biblioteca de Ciències Socials
  • Bústia a la Biblioteca de Comunicació
  • Bústia a la Biblioteca Universitària de Sabadell
  • Bústia a l'Escola d'Enginyeria
  • Un contenidor a les oficines de la Vila universitària

Per accedir a les instal·lacions cal portar posada la mascareta, mantenir les distàncies de seguretat i seguir les indicacions que trobareu a les biblioteques.

A més, que tots els serveis en línia continuen actius.

Biblioteques des de casa

Les #bibliotequesUAB continuen oferint-vos els següents serveis en línia.

Com a novetat, s'ha incorporat el Servei d’assessorament en línia per mitjà de videoconferència. Aquest servei permet oferir assessorament personalitzat sobre cerca d'informació i d'una temàtica concreta, i també sobre els serveis, eines i recursos de les biblioteques de la UAB. Es pot sol·licitar a través del formulari.

A més, posen al vostre abast un recull de recursos sobre la Covid-19llibres electrònics i altres recursos digitals en accés gratuït.

Si teniu llibres en préstec, no us preocupeu, s'ha ampliat el termini fins al 15 de setembre. Els préstecs anuals del curs s'han ampliat fins al juny 2021.