La UAB a les xarxes socials
S'ha elaborat la Guia d'usos i estil a les xarxes socials de la UAB que està a la vostra disposició per tal de gestionar qualsevol dels mitjans digitals seguint unes pautes i recomanacions per complir la política comunicativa de la Universitat i donar suport a la creació de nous perfils institucionals.
L’objectiu d’aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils.
També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l’hora de gestionar els diferents comptes.
Es tracta d’una petita guia molt simple, però que intenta definir els criteris més importants. És una guia oberta i que es pot completar amb els suggeriments i les aportacions que envieu a a.comunicacio.promocio@uab.cat.
L’objectiu d’aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils.
També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l’hora de gestionar els diferents comptes.
Es tracta d’una petita guia molt simple, però que intenta definir els criteris més importants. És una guia oberta i que es pot completar amb els suggeriments i les aportacions que envieu a a.comunicacio.promocio@uab.cat.
Perfils institucionals
Centre | Xarxes socials | ||
---|---|---|---|
Servei d'Activitat Física | |||
Servei de Llengües | |||
Servei d'Informàtica | |||
Servei d'Ocupabilitat |
Centre | Xarxes socials | ||
---|---|---|---|
Fundació Autònoma Solidària |