Queixes, suggeriments i reclamacions

És una expressió de malcontentament, que no es fonamenta en una lesió de drets sinó en la percepció negativa d'una situació, del tracte rebut o del comportament d'algú.

Les queixes poden refrir-se a un ampli ventall de situacions i activitats: docència, recerca, aspectes administratius, tracte rebut per part dels membres de la Facultat, infraestructures, serveis, convivència, relació amb l'entorn, etc.

Una queixa es pot formular a títol individual o de forma col·lectiva.

Si teniu una queixa sobre qualsevol situació que no heu pogut resoldre podeu formalitzar-la a través del formulari online o bé de forma presencial. A la major brevetat possible se us enviarà resposta.

 


* Els formularis impresos i degudament omplerts cal entregar-los al Deganat.

És una proposta de millora del funcionament de la Facultat en tots els seus àmbits d'acció.

Les reclamacions poden referir-se a un ampli ventall de situacions i activitats que poden fer referència a aspectes convivencials, de docència, acadèmics, recera, infraestructures, serveis, etc.

Un suggeriment es pot formular a títol individual o de forma col·lectiva. Si teniu qualsevol suggeriment sobre l'activitat acadèmica, la docència, recerca, els serveis, infraestructures, etc. podeu formular-lo a través del formulari online o en paper disponible en aquest web.



* Els formularis impresos i degudament omplerts cal entregar-los al Deganat.

És una queixa que es vehicula formalment a la instància pertinent per demanar la reparació d'una situació que la persona interessada considera injusta o perjudicial als seus interessos.

En el si de l'Administració la reclamació comporta que l'administrat recorre contra una decisió presa per la mateixa i, per tant, està fent una demanda de revisió.

Les reclamacions es formulen a títol individual i la seva tramitació està subjecta a procediments formals subjectes a les normatives corresponents (instàncies). És per això que la majoria de reclamacions es tramiten a través de la Gestió Acadèmica i via cita prèvia.



* Els formularis impresos i degudament omplerts cal entregar-los al Deganat.