Arxiu de notícies

vacunaciogrip2017

Comença la campanya de vacunació antigripal

Del 5 de novembre al 21 de desembre té lloc la campanya de vacunació antigripal organitzada pel Servei Assistencial de Salut de la UAB adreçada a tota la comunitat universitària (personal i estudiants), especialment a aquelles persones que tinguin un alt risc de patir complicacions relacionades amb la grip.

Doctor Honoris Causa Jaume Plensa

Plensa defineix l'art com a "introduir la bellesa dins del món quotidià de la gent"

L'escultor Jaume Plensa va ser investit el 6 de novembre com a doctor honoris causa de la UAB després de dedicar la seva carrera a "introduir la bellesa dins del món quotidià de la gent", segons va afirmar a la seva lliçó magistral.

Informe Acreditació

Exposició pública de l'autoinforme.

Acreditació dels Màsters Universitaris de Farmacologia i d' Investigació Clinica Aplicada en Ciències de la Salut. Disponible des del 30 d'octubre al 6 de novembre de 2018.