Arxiu de notícies

Arnau Noguera Segura 'Treure bones notes és qüestió de constància'

"Treure bones notes és qüestió de constància"

Arnau Noguera Segura, procedent de l'Institut Antoni Torroja (Cervera), ha estat l'estudiant que ha accedit a un grau de la UAB amb la nota més alta, un 13,866. Cursarà Genètica el curs vinent. No sap com serà la nova etapa a la universitat que ara inicia, però està molt il.lusionat.

Ramon Segura

En memòria del Dr. Ramon Segura Cardona

El passat 12 de juliol ens va deixar Ramon Segura Cardona, catedràtic jubilat de la Universitat de Barcelona (UB) i anteriorment de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Maria Feijoo

Pacients expertes amb VIH docents en el grau d'infermeria

El projecte Cures de, per i per a les persones que viuen amb VIH, elaborat per la professora Maria Feijoo Cid, ha estat seleccionat per un comitè d'experts independents com un dels 50 millors projectes entre els més de 250 finançats per Gilead a través d' les seves beques 'Community Grants & Donations Program'.