Arxiu de notícies

Josep Maria Domènech Mateu

Mor el professor Josep Maria Domènech

El 2 de gener ens ha deixat Josep Maria Domènech, catedràtic d’embriologia i anatomia del Departament de Ciències Morfològiques de la Facultat de Medicina de la UAB. La Universitat expressa el condol més sentit a totes les persones que el coneixien i l'apreciaven i comparteix el sentiment per la seva pèrdua.

7a Cursa Solidària de la UAB en suport a la Marató de TV3

La cursa de la UAB recapta 15.000 euros

La cursa solidària de la UAB en suport de La Marató de TV3 -celebrada el diumenge, 16 de desembre- ha comptat amb 1.800 corredors o caminants, 110 voluntaris i 12 entitats, i ha recaptat 15.000 euros fins el moment. Podeu veure les imatges aquí. El campus ha tornat a convertir-se en una festa esportiva i solidària. La recaptació es destinarà a la investigació en el càncer.

Serveis mínims nadal

Serveis al campus del 24 de desembre al 6 de gener

Com en anys anteriors, totes les instal·lacions del campus de Bellaterra de la UAB romandran tancades durant el període de vacances: del 24 de desembre de 2018 al 6 de gener de 2019, només funcionaran excepcionalment alguns serveis en horaris especials.