Arxiu de notícies

Imatge I Hate New York Notícia

Dia Internacional contra l'Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia

El dimarts, 14 de maig, es projectarà el documental I Hate New York (2018) de Gustavo Sánchez a la Sala Cinema UAB, i a continuació hi haurà un col·loqui amb el director del film, Gustavo Sánchez; el muntador i exalumne de la UAB, Gerard López i la portaveu del col·lectiu LGBTI+ Sin Vergüenza UAB, Alma Pereira, amb motiu del Dia Internacional contra l’Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia que se celebra el dia 17 del mateix mes.

Concurs

La UAB celebra la segona edició del concurs Tesi en 4 minuts

El concurs té lloc avui dijous a partir de les 10 h, a la sala de graus de l'Escola de Doctorat. Deu estudiants de doctorat de la UAB explicaran la seva recerca en un temps màxim de 4 minuts. El jurat concedirà el 1r i el 2n premi, i el públic votarà per escollir el 3r premi.

MasterclassMaratoComunicacio2019

La "masterclass" de La Marató de TV3 omple l'Aula Magna de Comunicació

Uns 200 estudiants han omplert l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació per escoltar la masterclass sobre La Marató de TV3 el dimarts, 21 de maig. Gemma Nierga -Alumni UAB- i Ramon Gener, presentadors del programa en l’edició del 2018, han conduit l'acte -que ha estat protagonitzat per la solidaritat i la investigació- i en el qual s'han donat a conèixer les claus de l’èxit d'aquest programa de televisió que s'ha convertit en tot un referent al món.

Estudiants

La UAB és la universitat amb més graus en les 5 primeres posicions al rànquing d'El Mundo

La UAB encapçala enguany el rànquing del diari El Mundo -que analitza els 50 graus univesitaris més sol.licitats a Espanya-, i és la universitat que obté més graus en les primeres cinc posicions, un total de 24. En primera posició, la UAB hi apareix en els graus de Veterinària, Comunicació Àudiovisual, Publicitat i RR.PP., Ciències Ambientals i Ciències Polítiques i de l'Administració.

Enquestes d'avaluació docent

Enquestes d'avaluació del segon semestre

Ja estan en marxa les enquestes d'avaluació del segon semestre del curs 2018-2019 corresponents a l’actuació docent del professorat i a les assignatures / mòduls. Ambdues es poden respondre del 6 de maig al 7 de juny de 2019.