Arxiu de notícies

Bicicleta Facultat de Veterinària

La UAB impulsa l'ús de la bicicleta

La UAB està impulsant l’ús de la bicicleta com a mitjà d’accés al Campus des dels municipis de l’entorn. Al setembre s'inicien les obres per fer un carril bici que connectarà Badia del Vallès amb el campus, està en projecte un carril des de Sabadell, i en un futur, des de Cerdanyola.

IMG_TFG_Premi_Genere

Atorgats els premis als millors TFG amb perspectiva de gènere

L'acte de lliurament de la 5ena edició dels premis als millors Treballs de Fi de Grau (TFG) amb perspectiva de gènere ha tingut lloc el dimecres, 24 de març, a les 12h., a la UAB. S'hi han presentat 134 estudiants i han estat premiats 32 treballs. L'acte s'ha retransmès per Youtube.

Comissio Economica

El Consell Social de la UAB aprova els complements retributius addicionals per mèrits de recerca, transferència i innovació i de docència del personal docent i investigador funcionari de la UAB

La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB ha aprovat la proposta de complements retributius addicionals autonòmics per diferents mèrits del personal docent i investigador funcionari de la UAB corresponents a la primera avaluació AQU Catalunya 2020. La Comissió ho ha decidit, entre altres temes, en la reunió del passat 12 de febrer.

Ple Consell Social 17/12/2020

El Ple del Consell Social de la UAB aprova les activitats dels àmbits Societat-Universitat i Universitat-Empresa per aquest any 2021

El Ple del Consell Social de la UAB ha donat llum verda al programa d’activitats en els àmbits Societat-Universitat i Universitat-Empresa per l’any 2021, que inclou la continuïtat de diversos projectes ja consolidats i d’altres de nous. L’òrgan col·legiat també va acceptar la proposta de col·laboració del Consell Social en el projecte de captació de fons europeus en el marc de la iniciativa NextGenerationEU. L’última sessió plenària de l’any va tenir lloc el 17 de desembre presidida per Gabriel Masfurroll.