Arxiu de notícies

InauguracioServeiPsicologiaSPL

La UAB es dota del nou Servei de Psicologia i Logopèdia

La UAB ha inaugurat el nou i remodelat Servei de Psicologia i Logopèdia (SPL), a la Facultat de Psicologia, el dimarts, 4 de juny. Oferirà assistència especialitzada en psicologia sanitària i clínica i en logopèdia així com recerca aplicada i formació a la comunitat UAB i a tota la societat. L'acte també ha servit per donar la benvinguda a la Core de Salut Mental.

Aula estudiants

Arriben les "Activitats de Campus" el dijous, 11 d'abril

El proper dijous, 11 d'abril, es desenvoluparan diverses "Activitats de Campus", una iniciativa endegada aquest curs per la UAB que consisteix en aturar l'activitat docent un dia al mes, de 13 a 15 hores, perquè l'alumnat participi en activitats.

Aula estudiants

Activitats de Campus el dimarts, 19 de març

El 19 de març, es desenvoluparan diverses Activitats de Campus, una iniciativa endegada aquest curs per la UAB que consisteix en aturar l'activitat docent un dia al mes, de 13 a 15 h, perquè l'alumnat pugui participar en activitats especials.

Berta Satoca

Berta Satoca, nova representant dels estudiants al Consell Social de la UAB

L’estudiant del grau d’Educació Social Berta Satoca (Sant Boi de Llobregat, 1998) és la nova vocal del Consell Social de la UAB, de què forma part, des del 6 de febrer, com a representant del Consell de Govern en nom dels estudiants. Satoca s’incorpora a l’òrgan col·legiat de participació de la societat en la universitat en substitució de Laura Gisbert, que hi exercia aquesta funció fins a aquella data, i com a conseqüència de la votació feta al Consell de Govern.