Arxiu de notícies

Vídeo promocional de la Cursa Solidaria de la UAB 2020, en suport a la Marató de TV3

Arriba la Cursa solidària de la UAB, amb un nou format

La Cursa solidària de la UAB -amb la col.laboració de l'Ajuntament de Cerdanyola i en suport de La Marató de TV3, dedicada enguany a la Covid-19-, es transforma i es farà en un format diferent degut a la pandèmia.

Comissió Acadèmica

El Consell Social de la UAB valora que es creï el grau interuniversitari de Ciència, Tecnologia i Humanitats

La Comissió Acadèmica del Consell Social de la UAB ha acordat d’informar favorablement el Ple de l’òrgan col·legiat de la creació d’una nova titulació, el grau interuniversitari de Ciència, Tecnologia i Humanitats, organitzat conjuntament entre la UAB, la UAM i la UC3M. També ha servit per aprovar i modificar diversos títols de màsters universitaris i propis, entre altres assumptes acadèmics de la universitat. La Comissió s’ha reunit el 7 d’octubre sota la presidència de Moisès Amorós.