Detall acord

COMISSIÓ ECONÒMICA 11-12-2020

Ordre del dia

 

 

  1. Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió del dia 9 d’octubre de 2020. [+]
  2. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió extraordinària del dia 23 d’octubre de 2020. [+]
  3. Informe sobre l’àmbit econòmic.
  4. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes corresponents a l’exercici 2021 del:

            4.1 Serveis Científicotècnics [+]

             4.2 Laboratoris de Prestació de Serveis [+]

              4.3 Altres estructures de recerca de la UAB [+]

              4.4 Servei d’Activitat Física [+]

  1. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost de la UAB del 2019 al 2021. [+]
  2. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de cessió d’ús de superfície a Autocars R Font, S.A.U. [+]
  3. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, sobre la proposta d’autorització d’ús d’espais a Format en Formació Professional, S.L. [+]
  4. Informació i acord, si escau, sobre el seguiment del pressupost de la UAB corresponent a l’exercici 2020. [+]
  5. Aprovació, si escau, de la proposta de preus dels estudis de màster universitari del curs acadèmic 2021-2022, per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea. [+]
  6. Aprovació, si escau, de la proposta de disminució excepcional del preu del crèdit del Màster en Gestió empresarial CITIUS. [+]
  7. Informació i acord, si escau, sobre el seguiment dels plans d’acció de les auditories internes anteriors. [+]
  8. Aprovació, si escau, de la proposta d’Auditories Internes de la UAB a realitzar el 2021. [+]
  9. Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals per a les contractacions següents:

             13.1 Pròrroga de l’Acord marc de servei d'agència de viatges [+]

             13.2 Pròrroga de l’Acord marc de subministrament d’equips informàtics4 [+]

  1. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 20 de novembre de 2020. [+]
  2. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de la UAB corresponents a l’exercici 2020. [+]
  3. Informació sobre els contractes formalitzats per la UAB en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2020. [+]
  4. Torn obert de paraules.

 

 

 


.

 

 

Relació dels acords

1. Acta de la Comissió Econòmica del dia 9 d'octubre de 2020.

S'acorda (Acord CE 102/2020):

 Aprovar l’acta de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 9 d'octubre de 2020.
 


2Acta de la sessió extraordinària de la Comissió Econòmica del dia 23 d'octubre de 2020.

S'acorda (Acord CE 103/2020):

 Aprovar l’acta de la sessió extraordinària de la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el dia 23 d'octubre de 2020.

 


 4.1. Tarifes dels serveis Científicotècnics per a l’any 2021.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels serveis cientificotècnics següents: Laboratori d’Informació Geogràfica i de Teledetecció; Laboratori de Luminescència i Espectroscòpia de Biomolècules; Servei d’Anàlisi Química; Servei de Cultius Cel·lulars, Producció d’Anticossos i Citometria; Servei de Difracció de Raigs X; Servei d’Estabulari; Servei d’Estadística Aplicada; Servei de Proteòmica i de Biologia Estructural; Servei de Ressonància Magnètica Nuclear; Servei de Genòmica i Bioinformàtica; Servei de Granges i Camps Experimentals; Servei de Microscòpia; Servei Planta de Tecnologia dels Aliments; Unitat Tècnica de Protecció Radiològica.

Vist l’informe justificatiu per a l’aprovació de les tarifes al Consell Social presentat per la Vicegerència de Recerca (document 0).

Vist l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord CE 104/2020):

  1.         Aprovar les tarifes per a l’any 2021 dels Serveis Científicotècnics següents:

                   a) Laboratori d’Informació Geogràfica i de Teledetecció, d’acord amb el que consta en el document 1.

                   b) Laboratori de Luminescència i Espectroscòpia de Biomolècules, d’acord amb el que consta en el document 2.

                   c) Servei d’Anàlisi Química, d’acord amb el que consta en el document 3.

                   d) Servei de Cultius Cel·lulars, Producció d’Anticossos i Citometria, d’acord amb el que consta en el document 4.

                   e) Servei de Difracció de Raigs X, d’acord amb el que consta en el document 5.

                   f) Servei d’Estabulari, d’acord amb el que consta en el document 6.

                  g) Servei d’Estadística Aplicada, d’acord amb el que consta en el document 7.

                  h) Servei de Proteòmica i de Biologia Estructural d’acord amb el que consta en el document 8.

                  i) Servei de Ressonància Magnètica Nuclear, d’acord amb el que consta en el document 9.

                  j) Servei de Genòmica i Bioinformàtica, d’acord amb el que consta en el document 10.

                 k) Servei de Granges i Camps Experimentals, d’acord amb el que consta en el document 11.

                  l) Servei de Microscòpia, d’acord amb el que consta en el document 12.

                 m) Servei Planta de Tecnologia dels Aliments, d’acord amb el que consta en el document 13.

                 n) Unitat Tècnica de Protecció Radiològica, d’acord amb el que consta en el document 14.

  1.       Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


4.2. Tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis per a l’any  2021.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels laboratoris de prestació de serveis següents: Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-SERVEIS); Servei Forènsic Ambiental; Plataforma IBISBA- Biotecnologia Industrial (Plataforma IBISBA-UAB); Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual. (LAB-TTAV); Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables; Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals, d’Estrès, Benestar i Reproducció Animals; Laboratori de Muntatge de Prototips Electrònics per a Sistemes Embedded (LaMPES);  Laboratori d’Anàlisis Palinològiques; Laboratori de Bioseguretat Alimentària; Laboratori d’Especiació Química; Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT); Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica (LREC); Planta Pilot de Fermentació; Servei d’Aplicacions Educatives- Facultat de Ciències de l’Educació; Servei d’Anàlisi de Fàrmacs; Servei de Bioquímica Clínica Veterinària; Servei de Diagnòstic de Patologia Veterinària (SDPV); Servei de Datació per Triti i Carboni 14; Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ); Servei d’Ecopatologia de Fauna Salvatge (SEFaS); Servei d’Hematologia Clínica Veterinària (SHCV); Serveis Integrats d’Animals de Laboratori (SIAL):  Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA); Servei de Tractament d’Imatges (STI); Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia; Unidad de Producción de Vectores (UPV).

Vist l’informe justificatiu per a l’aprovació de les tarifes al Consell Social presentat per la Vicegerència de Recerca (document 0).

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2020 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 105/2020):

  1. Aprovar les tarifes per a l’any 2021 dels laboratoris de prestació de serveis següents:

            a) Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-SERVEIS), d’acord amb el que consta en el document 1.

            b) Servei Forènsic Ambiental, d’acord amb el que consta en el document 2.

            c) Plataforma IBISBA- Biotecnologia Industrial (Plataforma IBISBA-UAB), d’acord amb el que consta en el document 3.

            d) Laboratori de Tecnologies per a la Traducció Audiovisual, d’acord amb el que consta en el document 4.

            e) Laboratori d’Anàlisi d’Isòtops Estables, d’acord amb el que consta en el document 5.

             f) Laboratori d’Anàlisi d’Indicadors Hormonals, d’Estrès, Benestar i Reproducció Animals, d’acord amb el que consta en el document 6.

            g) Laboratori de Muntatge de Prototips Electrònics per a Sistemes Embedded (LaMPES), d’acord amb el que consta en el document 7.

            h) Laboratori d’Anàlisi Palinològiques, d’acord amb el que consta en el document 8.

            i) Laboratori de Bioseguretat Alimentària, d’acord amb el que consta en el document 9.

            j) Laboratori d’Especiació Química, d’acord amb el que consta en el document 10.

            k) Laboratori de Mesures Magnètiques i Tèrmiques (LMT) , d’acord amb el que consta en el document 11.

             l) Laboratori de Referència d’Enzimologia Clínica (LREC), d’acord amb el que consta en el document 12.

           m) Planta Pilot de Fermentació, d’acord amb el que consta en el document 13.

           n) Servei d’Aplicacions Educatives, d’acord amb el que consta en el document 14.

           o) Servei d’Anàlisi de Fàrmacs, d’acord amb el que consta en el document 15.

           p) Servei de Bioquímica Clínica Veterinària (SBCV), d’acord amb el que consta en el document 16.

           q) Servei de Diagnòstic de Patologia Veterinària (SDPV) , d’acord amb el que consta en el document 17.

           r) Servei de Datació per Triti i Carboni 14, d’acord amb el que consta en el document 18.

           s) Servei d’Estudis i Dictàmens Jurídics (SEDIJ) , d’acord amb el que consta en el document 19.

            t) Servei d’Ecopatologia de Fauna Salvatge (SEFaS), d’acord amb el que consta en el document 20.

           u) Servei d’Hematologia Clínica Veterinària, d’acord amb el que consta en el document 21.

           v) Serveis Integrats d’Animals de Laboratori (SIAL), d’acord amb el que consta en el document 22.

          w) Servei de Nutrició i Benestar Animal (SNIBA), d’acord amb el que consta en el document 23.

          x) Servei de Tractament d’Imatges, d’acord amb el que consta en el document 24.

          y) Servei Veterinari de Bacteriologia i Micologia, d’acord amb el que consta en el document 25.

          z) Unitat de Patologia Murina i Comparada, d’acord amb el que consta en el document 26.

          aa) Unidad de Producción de Vectores (UPV) , d’acord amb el que consta en el document 27.

  1. Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


4.3. Altres estructures de recerca de la UAB per a l’any 2021.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes d’altres estructures de recerca de la UAB per a l’any 2021 següents: Servei d’Estabulari de Ratolins SER-CBATEG.

Atès l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’informe justificatiu per a l’aprovació de les tarifes al Consell Social presentat per la Vicegerència de Recerca (document 0).

Atès l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S'acorda (Acord  CE 106/2020):

  1. Aprovar les tarifes per a l’any 2021 d’altres estructures de recerca de la UAB  següents:

                 a)  Servei d’Estabulari de ratolins SER-CBATEG, d’acord amb el que consta en el document 1.

  1. Comunicar el present acord al vicegerent de recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

4.4.  Tarifes del servei d’Activitat Física de la UAB per a l’any 2021.

Exposició de motius

Vista la proposta de la Vicegerent d’Economia en relació a les tarifes del Servei d’Activitat Física de la UAB per a l’exercici 2021 (document 1).

Vist l’informe de la proposta de preus del Servei d’Activitat Física de la UAB per a l’exercici 2021, que detalla els canvis respecte l’any anterior (document 0).

Vist l’article 89, apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès l’acord número CE 68/2019 que deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

 S’acorda (Acord CE 107/2020):

  1. Aprovar les tarifes del Servei d’Activitat Física de la UAB corresponents a l’exercici 2021, d’acord amb el que consta en el document 1.
  1. Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia i al director del Servei d’Activitat Física, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

5.  Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost UAB 2019 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2021.

Exposició de motius

Vist el que disposa l’article 38 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa a la pròrroga dels pressupostos generals de l’Estat.

Vist l’article 33 del Decret-Legislatiu 3/2002, text refós de Finances Públiques de la Generalitat de Catalunya, pel que fa a la pròrroga dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya.

Atès el que disposen  les Bases d’execució del Pressupost 2019 de la UAB aprovat pel Consell Social el 17 de desembre de 2018 i d’acord amb la seva disposició final única que diu: “La vigència d'aquestes bases és la mateixa que la del Pressupost de 2019, prorrogable fins a l'aprovació dels pressupostos següents”.

Vist l’acord PLE 73/2019 pres pel Ple del Consell Social reunit el 10 de desembre , en virtut del qual s’aprova els criteris bàsics de la pròrroga del pressupost UAB 2019 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2020.

Vist l’acord PLE 09/2020 pres pel Ple del Consell Social reunit el 25 de març , en virtut del qual s’aprova la modificació dels criteris bàsics de la pròrroga del pressupost UAB 2019 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2020.

Vist que en la reunió del Consell de Govern de 10 de desembre de 2020 s'ha pres l’acord  83/2020 que estableix el següent: PRIMER.- Aprovar la proposta de document “Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost UAB 2019 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2021”,  que s’annexa. SEGON.- Elevar al Consell Social l’acord anterior per tal que exerceixi les seves competències. TERCER.- Encarregar al vicerector d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (acord CE 108/2020):

Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

  1. Aprovar el document “Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost UAB 2019 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2021”, d’acord amb el que consta en el document 1.
  1. Encarregar al gerent i a la vicegerent d’Economia l'execució i el seguiment d’aquests acords.
  1. Comunicar al vicerector d’Economia i al gerent de la UAB el present acord.

 


6. Cessió d’ús de superfície a Autocars R Font, S.A.U.

Exposició de motius

Vist l’acord PLE 09/2017, de 21 de febrer, en virtut del qual s’acorda ratificar el conveni entre la UAB i Autocars R Font, S.A.U., de 20 de desembre de 2016 amb una durada de fins a un màxim de 4 anys, prorrogable anualment (document 1).

Vista la sol·licitud de Autocars R Font SAU pel que fa a l’autorització d’ús de part del recinte del Parc Mòbil de la UAB que no estigui utilitzada per aquesta, per a l’aparcament dels seus autobusos.

Vist l’article 80 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d’universitats.

Vist l’article 89.k) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya, l’article 70 del Decret 323/1983, de 14 de juliol, pel qual es va aprovar el Reglament de Patrimoni de la Generalitat de Catalunya, l’article 86.2, 92 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les administracions públiques.

Vist l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Vist que en la reunió del Consell de Govern de la UAB s'ha pres l’acord  92/2020 que estableix el següent: PRIMER. Autoritzar l’ús de terrenys de titularitat de la UAB a AUTOCARS R FONT SAU d’acord amb les següents condicions: Objecte: porció de terreny de part de la superfície del recinte del Parc Mòbil de la UAB que no sigui utilitzada per aquesta Universitat; Cànon: 118 euros (IVA exclòs) per cada plaça de 12 metres i per períodes mensuals complerts. En cas d’ocupacions inferiors a un mes, es realitzarà el càlcul proporcional; Termini de duració: 2 anys, des de l’1 de setembre de 2020 fins el 31 d’agost de 2022, i podrà prorrogar-se per dos períodes anuals successius, fins un màxim de 4 anys, incloses període inicial més pròrrogues, o sigui, fins el 31 d’agost de 2024; Destinació: el destí del dret d’ús objecte d’autorització serà l’apartament dels autobusos de AUTOCARS R FONT SAU. SEGON. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord. TERCER. Encarregar al vicerector d’Economia de la UAB que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord. QUART. Elevar al Consell Social el present acord, per tal que exerceixi les seves competències. CINQUÈ. Comunicar el present acord a la vicegerent d’Economia de la UAB.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Atesa la proposta del vicerector d’Economia i de Campus.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 109/2020):

Informar al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

  1. Autoritzar l’ús de terrenys de titularitat de la UAB a Autocars R Font SAU d’acord amb les següents condicions:

Objecte: porció de terreny de part de la superfície del recinte del Parc Mòbil de la UAB que no sigui utilitzada per aquesta Universitat.  

  • Cànon: 118 euros (IVA exclòs) per cada plaça de 12 metres i per períodes mensuals complerts. En cas d’ocupacions inferiors a un mes, es realitzarà el càlcul proporcional.
  • Termini de duració: 2 anys, des de l’1 de setembre de 2020 fins el 31 d’agost de 2022, i podrà prorrogar-se per dos períodes anuals successius, fins un màxim de 4 anys, incloses període inicial més pròrrogues, o sigui, fins el 31 d’agost de 2024.
  • Destinació: El destí del dret d’ús objecte d’autorització serà l’apartament dels autobusos de AUTOCARS R FONT SAU.
  1. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.
  1. Encarregar al vicerector d’Economia de la UAB que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord.

 


7. Autorització d’ús d’espais a Format en Formació Professional, S.L.

Exposició de motius

Atès que des del 27 de juliol de 2015 Format en Formació Professional, S.L. ve gaudint de l'ús dels espais ubicats al Servei d’Activitat Física de la UAB per gestionar mòduls d’ensenyament en activitats de caràcter esportiu, en grau superior i grau mitjà.

Atès que Format en Formació Professional, S.L és titular de l’Escola Vitae de formació professional amb un projecte educatiu propi i singular que té com a missió contribuir a la formació integral de l’alumnat i educar-lo per a que esdevingui una persona autònoma i respectuosa amb el seu entorn, preparar-lo per a la incorporació al món laboral i per a la continuïtat en el sistema educatiu. Formen i eduquem a tècnics esportius amb l’objectiu de fer que esdevinguin professionals competents, polivalents, autònoms, creatius, proactius i cooperatius.

Vist l’acord PLE 69/2015, de 25 de novembre, en virtut del qual s’acorda confirmar el conveni formalitzat en data 25 de juliol entre la UAB i Format en Formació Professional, S.L. i autoritzar l’ús dels espais ubicats al Servei d’Activitat Física de la UAB fins el 31 de juliol de 2018.

Vist l’acord PLE 28/2017, de 12 de juny, en virtut del qual s’acorda autoritzar la resolució de mutu acord del conveni formalitzat en data 27 de juliol de 2015 i autoritzar l’ús dels espais ubicats al Servei d’Activitat Física de la UAB, des de l’1 de setembre de 2017 fins el 31 d’agost de 2021.

Atès que Formació Professional, S.L. ha sol·licitat (document 1) la renovació de l’autorització d’ús d’espais en els següents termes:

  1. Espais docents i administratius: 3 mòduls prefabricats (en total 220m2) ubicada segons plànol de situació annex (document 2).

           1 espai polivalent situat al costat de la sala de màquines del poliesportiu, a la sortida dels camps exteriors de gespa 82 m2

            1 espai de recepció i coordinació docent situat a la recepció del poliesportiu.

          I de cara al nou conveni es preveu l’ús opcional i en funció de la demanda de grups classe d’un nou mòdul (60m2) que s’instal·laria en la pista de frontó. L’autorització per a la utilització d’aquest espai s’acordarà cada 30 de juny i de manera anual. La seva autorització dependrà del nombre de grups classe i de les necessitats acadèmiques de cada curs. Així mateix, aquesta ampliació inclou l’ús d’un despatx situat a la primera planta del poliesportiu i que s’usarà com a sala de professors.

  1. Espais esportius exteriors: Camps de futbol 7, camp de futbol 5, frontó, pistes de pàdel, pistes de tennis, pista de sorra de voleibol platja.
  1. Espais esportius interiors: Poliesportiu, sales d’activitats dirigides ritmes 1 i ritmes 2, sala de boxing, sala de cycling, pistes d’esquaix, sala de fitnes, piscina gran i piscina petita.
  1. Altres espais: Vestidors del poliesportiu, de la piscina i wc.

El calendari per usar les instal·lacions esportives de la UAB coincideix amb l’inici i final del curs acadèmic i va des de l’1 de setembre al 31 de juliol. L’horari d’us està previst de dilluns a divendres i en la franja de les 8:00h a les 15:00h.

Sota les següents condicions:

Preu:

  • 10.500€ (+iva) / grup sense mòdul del frontó (inclou despatx de professors)
  • 11.500€ (+iva) / grup inclou mòdul del frontó

(El preu per grup es decidirà any a any i en data límit 30 de juny i mentre duri el contracte)

Termini: 4 cursos acadèmics, des de l’1 de setembre de 2021 fins el 31 d’agost de 2025.

Destinació: Activitats pròpies de l’objecte social de la companyia.

Règim d’ús: L’atorgament del present conveni faculta a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL a usar les instal·lacions objecte de la cessió d’ús. Detalls dels usos que el SAF podrà fer amb la instal·lació dels nous mòduls prefabricats durant els períodes no lectius:  

  • Menjador dels Campus Esportius.
  • Espai lúdic dels Campus Esportius.
  • Espai alternatiu i complementari pels Campus Esportius.
  • Espai alternatiu i complementari per grups d'entrenament  de les Escoles Esportives (per motius d’inclemències meteorològiques: pluja, fred, calor, vent….)
  • Espai alternatiu i complementari per grups d'entrenament nacionals i internacionals.
  • Magatzem de material esportiu fungible.
  • Àrees de briffing i meeting point de tornejos i activitats competitives pròpies i d'operadors externs (pe. Fundació Valldor 7).

Vist que en la reunió del Consell de Govern de 10 de desembre de 2020 s'ha pres l’acord  93/2020 en el que consta elevar al Consell Social l’esmentada autorització en els termes que consten en la proposta d’acord CE 110/2020.

Vist l’article 92 de la Llei 33/2003, de 3 de novembre, de patrimoni de les Administracions Públiques, l’article 28 del decret legislatiu 1/2002, de 24 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la llei de patrimoni de la Generalitat de Catalunya, l’article 70 del Decret 323/1983, de 14 de juliol del reglament del Patrimoni de Catalunya.

Vist l’article 207.2 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2. apartat g, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Atesa la proposta del vicerector d’Economia i de Campus.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 110/2020):

Informar al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

  1. Autoritzar l’ús dels espais que es passen a relacionar ubicats al Servei d’Activitats Físiques de la Universitat Autònoma de Barcelona a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL, S.L.::
  1. Espais docents i administratius: 3 mòduls prefabricats (en total 220m2) ubicada segons plànol de situació annex (document 2).

          1 espai polivalent situat al costat de la sala de màquines del poliesportiu, a la sortida dels camps exteriors de gespa 82 m2

         1 espai de recepció i coordinació docent situat a la recepció del poliesportiu.

         I de cara al nou conveni es preveu l’ús opcional i en funció de la demanda de grups classe d’un nou mòdul (60m2) que s’instal·laria en la pista de frontó. L’autorització per a la utilització d’aquest espai s’acordarà cada 30 de juny i de manera anual. La seva autorització dependrà del nombre de grups classe i de les necessitats acadèmiques de cada curs. Així mateix, aquesta ampliació inclou l’ús d’un despatx situat a la primera planta del poliesportiu i que s’usarà com a sala de professors.

  1. Espais esportius exteriors: Camps de futbol 7, camp de futbol 5, frontó, pistes de pàdel, pistes de tennis, pista de sorra de voleibol platja.
  2. Espais esportius interiors: Poliesportiu, sales d’activitats dirigides ritmes 1 i ritmes 2, sala de boxing, sala de cycling, pistes d’esquaix, sala de fitnes, piscina gran i piscina petita.
  3. Altres espais: Vestidors del poliesportiu, de la piscina i wc.

El calendari per usar les instal·lacions esportives de la UAB coincideix amb l’inici i final del curs acadèmic i va des de l’1 de setembre al 31 de juliol. L’horari d’us està previst de dilluns a divendres i en la franja de les 8:00h a les 15:00h.

Sota les següents condicions:

Preu:

  • 10.500€ (+iva) / grup sense mòdul del frontó (inclou despatx de professors)
  • 11.500€ (+iva) / grup inclou mòdul del frontó

(El preu per grup es decidirà any a any i en data límit 30 de juny i mentre duri el contracte)

Termini: 4 cursos acadèmics, des de l’1 de setembre de 2021 fins el 31 d’agost de 2025.

Destinació: Activitats pròpies de l’objecte social de la companyia.

Règim d’ús: L’atorgament del present conveni faculta a FORMAT EN FORMACIÓ PROFESSIONAL a usar les instal·lacions objecte de la cessió d’ús. Detalls dels usos que el SAF podrà fer amb la instal·lació dels nous mòduls prefabricats durant els períodes no lectius: 

  • Menjador dels Campus Esportius.
  • Espai lúdic dels Campus Esportius.
  • Espai alternatiu i complementari pels Campus Esportius.
  • Espai alternatiu i complementari per grups d'entrenament  de les Escoles Esportives (per motius d’inclemències meteorològiques: pluja, fred, calor, vent….)
  • Espai alternatiu i complementari per grups d'entrenament nacionals i internacionals.
  • Magatzem de material esportiu fungible.
  • Àrees de briffing i meeting point de tornejos i activitats competitives pròpies i d'operadors externs (pe. Fundació Valldor 7).
  1. Autoritzar el rector, o persona en qui delegui, perquè amb les més àmplies facultats pugui signar els documents públics i privats que siguin necessaris, amb les clàusules que consideri més adients, per donar compliment a aquest acord.
  1. Encarregar al vicerector d’Economia de la UAB que faci el seguiment de l’acompliment d’aquest acord.
  1. Comunicar el present acord al director del Servei del SAF.

 


8. Seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de  l’exercici 2020.

Exposició de motius

Vist l’acord PLE 74/2018 pres pel Ple del Consell Social reunit el 19 de desembre, en virtut del qual s’aprova informar favorablement el Ple del Consell Social sobre l’aprovació del pressupost de la UAB per a l’exercici 2019.

Vist l’acord PLE 73/2019 pres pel Ple del Consell Social reunit el 10 de desembre, en virtut del qual s’aprova el document “Criteris bàsics de la pròrroga del pressupost UAB 2019 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2020”.

Vist l’acord PLE 09/2020 pres pel Ple del Consell Social extraordinari en data 25 de març de 2020 en virtut del qual s’acorda: 1)Aprovar  la  modificació  dels  “Criteris  bàsics  de  la  pròrroga  del  pressupost  UAB  2019 fins a l’aprovació del pressupost UAB 2020”, d’acord amb el que consta en el document 1; 2)Encarregar  al  vicerector  d’Economia  i  de  Campus  l'execució  i  el  seguiment  d’aquests acords; 3)Comunicar  al  vicerector  d’Economia  i  de  Campus  i  al  gerent  de  la  UAB  el  present acord.

Atesa la situació econòmica que afecta a tot el país i també a les universitats i que, en el marc de la normativa estatal i autonòmica d’aplicació, és del tot imprescindible l’assoliment de l’equilibri del pressupost.

Vist l’informe sobre el seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2020 presentat per la Gerència (document 1).

Vist l’article 89.d) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.

Vist l’article 123.1) dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3.g) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 111/2020):

  1. La Comissió Econòmica es dóna per assabentada del seguiment de l’execució del pressupost de la UAB de l’exercici 2020.
  1. Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el seguiment del pressupost 2020 de la UAB, d’acord amb el que consta en el punt primer d’aquest acord.

 


9.    Preus dels estudis de màster universitari del curs acadèmic  2021-2022, per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea.

Exposició de motius

Atesa la proposta presentada per la vicegerent d’Ordenació Acadèmica de la UAB pel que fa als preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, corresponents al curs 2021-2022 (document 1).

Atès que els consells socials de les universitats públiques poden diferenciar el preu dels crèdits en qualsevol nivell d’estudis per als estudiants estrangers no residents, que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, sense que el preu corresponent pugui excedir quatre vegades els preus fixats per aquest Decret per a l’ensenyament de què es tracti i fins el 100% del seu cost, sens perjudici del que prevegin els acords i els convenis o tractats internacionals en aquesta matèria i la resta de la normativa vigent.

Atès que el Consell Social de la UAB, a l’empara del Decret de preus públics, ha establert, durant els darrers anys acadèmics, la diferenciació del preu dels crèdits per als estudiants estrangers no residents que no siguin membres de la Unió Europea.

Vist l’article 89.i) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3.c) del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 112/2020):

  1. Aprovar, per al curs 2021-2022, els preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea, d’acord amb el que consta en el document 1, els quals estan condicionats al que disposi el Decret que regularà els preus dels serveis acadèmics de les universitats públiques de Catalunya per al curs 2021-2022.
  1. Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al Cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


10. Disminució excepcional del preu mínim del crèdit del Màster en Gestió empresarial CITIUS.

Exposició de motius

Vist l’acord CE 71/2019 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social reunida el 8 de juliol, pel qual s’acorda aprovar els Preus del estudis propis de la UAB i l’Adequació de determinats preus regulats pel Decret que fixa els preus per a la prestació de serveis acadèmics a les universitats públiques catalanes i preus per altres serveis per al curs acadèmic 2019-2020.

Vist que en la Comissió Econòmica de 9 d’octubre de 2020 es va acordar (acord 71/2020) condicionar l’aprovació de la disminució excepcional del preu mínim del crèdit del Màster en Gestió empresarial CITIUS per al curs 2020-2021 a que el pressupost d’aquest màster s’ajustés a  les partides de despeses de forma justa i coherent amb l’excepcionalitat autoritzada i es garantís que l’estudi fos autofinançable.

Vista la informació addicional facilitada per la coordinadora del Màster en Gestió Empresarial CITIUS en relació a la proposta de disminució excepcional del preu mínim del, pel curs acadèmic 2020-2021 del Màster, que mostra dades ampliades del màster en relació a la seva capacitat d’autofiançament en funció de diversos escenaris de nombre d’estudiants matricultats (document 1).

Atès que, en el context de l’exposat en el paràgraf anterior,r es valora la necessitat de tractar la proposta de disminució excepcional del preu mínim del crèdit, pel curs acadèmic 2020-2021, del Màster en Gestió empresarial CITIUS en el marc de les noves dades facilitades i que l’acord d’aplicació en relació a la proposta és l’acord CE 113/2020.

Vist l’article 89 apartat i, de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S’acorda (Acord CE 113/2020)

  1. Aprovar la disminució excepcional del preu mínim del crèdit, pel curs acadèmic 2020-2021, del Màster en Gestió empresarial CITIUS, d’acord amb els percentatges de descompte que consten en el document 1.
  1. El punt 1 d’aquest acord s’aprova en un context d’excepcionalitat per maximitzar la capacitat d’autofinançament del màster en Gestió empresarial CITIUS en el curs 2020-2021 i per facilitar una promoció del màster orientada a la captació del nombre d’alumnes matriculats que garanteixin, almenys, el seu autofinançament.
  1. Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Estudis i d’Innovació Docent i a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.
 

11. Seguiment dels plans d’acció de les auditories internes anteriors.

Exposició de motius

Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.

Vist l’article 28.3.g del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CE 14/2016 pres per la Comissió Econòmica de 17 de març, en virtut del qual s’acorden les auditories internes de l’any 2016, entre elles l’auditoria de compliment de la LOPD.

Vist l’acord CE 36/2017 pres per la Comissió Econòmica de 18 de maig, en virtut del qual s’acorden les auditories internes de l’any 2017, entre elles l’auditoria de l’encàrrec docent del professorat associat en relació al seu contracte.

Vist l’acord CE 31/2018 pres per la Comissió Econòmica de 10 de maig, en virtut del qual s’acorden les auditories internes de l’any 2018, entre elles l’auditoria de compliment del Pla Docent.

Vist l’acord CE 30/2019 pres per la Comissió Econòmica de 29 de març, en virtut del qual s’acorden les auditories internes de l’any 2019, entre elles l’auditoria de la gestió horària del PAS i l’auditoria de compliment del Pla Docent (pendent 2n quadrimestre).

Vistos els plans d’acció de les auditories internes d’anys anteriors (document 1, document 2, document 3 i document 4).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (acord CE 114/2020):

La Comissió Econòmica es dóna per assabentada del seguiment dels plans d’acció de les auditories internes següents: auditoria de compliment de la LOPD, auditoria de l’encàrrec docent del professorat associat en relació al seu contracte, auditoria de compliment del Pla Docent, auditoria de la gestió horària del PAS i auditoria de compliment del Pla Docent, d’acord amb el que consta, respectivament, en el document 1, document 2, document 3 i document 4.

  


12. Planificació d’auditories internes de la UAB per a l’any 2021.

Exposició de motius

Vista la recomanació de la Sindicatura de Comptes, en el seu informe 1/2006, sobre l’establiment d’un pla anual d’auditories que sigui aprovat pel Consell Social, i la proposta de la Gerència de la UAB d’actuar en aquest sentit.

Vista la proposta de planificació d’auditories internes per l’any 2021 que presenta la Gerència (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (acord CE 115/2020):

  1. Aprovar que la UAB dugui a terme les auditories internes següents en l’any 2021:  
  • Auditoria dels Òrgans Territorials Col·legiats.
  • Auditoria en protecció de dades de caràcter personal.
  • Auditoria de compliment del pla docent (curs 2021/2022).
  • Auditoria ISO 9001 del Servei de Biblioteques.
  1. Comunicar aquest acord al gerent i a la cap de l’Àrea de Transformació Digital i Organització de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

  


13.1. Despeses pluriennals per a la pròrroga de l’Acord Marc de servei d’agència de viatges.

Exposició de motius

Vist el certificat del vicerector d’Economia d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la  primera pròrroga de l’Acord Marc número consu-15/2017 de servei d’agència de viatges de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2019, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 74/2018, de 19 de desembre de 2018 i l’acord PLE 73/2019 de 10 de desembre de 2019.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist que en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 26 de novembre de 2020 s’ha acordat: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la primera pròrroga de la contractació de l’Acord Marc núm. Consu-15/2017 de servei d’agència de viatges de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva

S’acorda (acord CE 116/2020):

  1. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la primera pròrroga de la contractació de l’Acord Marc número consu-15/2017 de servei d’agència de viatges de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1                          
  2. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord.
  3. Comunicar el present acord a la vicegerent de l’Àmbit Econòmic i a la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.

13.2. Despeses pluriennals per a la pròrroga de l’Acord Marc de subministrament d’equips informàtics.

Exposició de motius

Vist el certificat del vicerector d’Economia d’existència de crèdit suficient per atendre la despesa corresponent a la  primera pròrroga de l’Acord Marc número consu-49/2019 de subministrament d’ordinadors pels usuaris de la Universitat Autònoma de Barcelona (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2019, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 74/2018, de 19 de desembre de 2018 i l’acord PLE 73/2019 de 10 de desembre de 2019.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89.d de la llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3.g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist que en la reunió de la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data de 26 de novembre de 2020 s’ha acordat: PRIMER. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la primera pròrroga de l’Acord Marc núm. Consu-49/2019 de subministrament d’ordinadors pels usuaris de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al  Consell Social  per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva,

S’acorda (acord CE 117/2020):

  1. Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la primera pròrroga de l’Acord Marc número consu-49/2019 de subministrament d’ordinadors pels usuaris de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1                       
  2. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l’execució i el seguiment d’aquest acord.
  3. Comunicar el present acord a la vicegerent de l’Àmbit Econòmic i a la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB.
 

14. Modificacions de crèdit del pressupost de la  UAB a 20 de novembre de 2020.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 20 de novembre de 2020 (document 1).

Vist l’article 89.g de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.2.b del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 118/2020):

  1. Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 20 de novembre de 2020, d’acord amb el que consta en el document 1.
  1. Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


15. Modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponents a l’any 2020.

Exposició de motius

Vist l’article 14.4 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

 Vist l’article 98 de la Llei Orgànica 1/2003, de 19 de febrer d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 124.1 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2.j i l’article 33 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord PLE 79/2018 pres pel Ple del Consell Social de la UAB reunit el dia 19 de desembre, pel qual s’aprova el pressupost del Consell Social de la UAB corresponent a l’any 2019.

Vist que les modificacions de crèdit del pressupost del Consell Social de l’any 2020 que es proposen en aquest punt de l’ordre del dia fan referència a la reclassificació de recursos entre diferents capítols del pressupost.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i a proposta del  president del Consell Social 

S’acorda (Acord CE 119/2020):

Aprovar la modificació de crèdit del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponent a l’exercici 2020, d’acord amb el que consta en el document 1.

 


16. Contractes formalitzats per la UAB en el segon trimestre de l’exercici 2020.

Exposició de motius

Vist l’article 89. l) de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya.

Vist l’article 184 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3. j) del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atesa la relació de contractes formalitzats en el segon  i tercer trimestre de l’exercici 2020, la qual ha estat facilitada per la Unitat de Contractació Administrativa de la UAB (document 1 i document 2).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S’acorda (Acord CE 120/2020):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dóna per assabentada de la relació de contractes formalitzats per la UAB en el segon i tercer trimestre de l’exercici 2020.