Personal UAB
Personal d'administració i serveis

Recursos: CAS i Servei d'Informàtica Distribuida



El Centre d'Assistència i Suport del Servei d’Informàtica (CAS) ofereix atenció personal en l’àmbit informàtic. Podeu adreçar-vos-hi quan tingueu un dubte, un problema o una incidència de tipus informàtic. Aquestes són algunes de les qüestions sobre les quals el CAS atén consultes habitualment:

  • Correu electrònic institucional
  • Connexió a la xarxa de la UAB 
  • Programari recomanat i amb llicència
  • Accés a aplicacions i serveis de la Universitat: NIU i paraula de pas
  • Ajuts per a la renovació del maquinari i del programari informàtic
  • Antivirus
  • Espai a servidors per l'allotjament de webs
  • Reparació de maquinari. Per resoldre determinades incidències, el CAS disposa d’una eina que permet obtenir el control del vostre ordinador de manera remota, sempre amb el vostre consentiment.
 
Com contactar amb el CAS:

El Servei d'Informàtica té presència física als centres mitjançant els serveis d’informàtica distribuïda (SID):
  • Servei d’Informàtica Distribuïda de Ciències Socials
  • Servei d’Informàtica Distribuïda de Sabadell
  • Servei d’Informàtica Distribuïda de Ciències
  • Servei d’Informàtica Distribuïda de Medicina
  • Servei d’Informàtica Distribuïda de Veterinària
  • Servei d’Informàtica Distribuïda de Ciències de l’Educació
  • Servei d’Informàtica Distribuïda de Ciències de la Comunicació
  • Servei d’Informàtica Distribuïda del Rectorat
  • Servei d’Informàtica Distribuïda de Lletres i de Psicologia
  • Suport Informàtic de l'Escola d'Enginyeria
  • Servei de Recursos Informàtics i Multimèdia de la Facultat de Traducció i Interpretació