PBeques.Popup.Loading

Inici > Tipus d'ajut > Ajuts Internacionals > Beca British Council Programa Future News Worlwide

Beca British Council Programa Future News Worlwide

Àrea gestora

Oficina de Projectes Internacionals

Entitat convocant

British Council

Future News Wordwide

Àrea temàtica

Arts i Humanitats
Ciències Socials i Jurídiques

Descripció

Es tracta del programa Future News Worlwide, un programa intensiu de formació, que tindrà lloc els propers 5 i 6 de juliol al Parlament d'Escòcia, per a joves universitaris interessats en la comunicació. Els candidats poden formalitzar la seva sol·licitud fins el proper 28 de febrer a la pàgina www.britishcouncil.org/future-news-worldwide. Els 100 estudiants seleccionats rebran una beca que cobrirà les despeses d'allotjament  i manutenció i la formació gratuïta.

Tipus d'ajut

Ajuts Internacionals
Beques
Mobilitat

Places

Estudiant de grau

Tipus d'estudi

Estudis de grau

Requeriments

2 dies, 5 i 6 de juliol de 2018

Data de publicació

18/01/2018

Data d'inici de sol·licituds

18/01/2018

Data de fi de sol·licituds a l'Organisme convocant

28/02/2018

Observacions

La formació es duu a terme per gran corporacions de mitjans tals com Facebook, Google, BBC o Reuters. En la seva quarta edició, el programa oferirà als seleccionats l'oportunitat d'aprendre de la mà de reconeguts periodistes i professionals durant dos dies: el funcionament de les redaccions, quines eines i noves tecnologies utilitzen els periodistes avui en dia, assistir a  xerrades i tallers especialitzats, i, en definitiva, viure una autèntica experiència com a periodista, mentre s'estableixen relacions professionals amb companys i mitjans de diferents països.

futurenewsworldwide@britishcouncil.org