Arxiu de notícies

Visites al Campus Online T2

Com es pronuncia la UAB?

Eric Sobrevia i Paula Ferrer, dos UABers youtubers, donen resposta a les preguntes més repetides sobre el campus i els serveis de la UAB en la segona temporada de les Visites al Campus versió YouTube.

Visites al Campus Online T2

Quin és el millor racó de gespa?

L’Eric Sobrevia i la Paula Ferrer agafen el relleu de l’Anna i la Sandra i es converteixen en els nous UABers youtubers que visiten el campus de la UAB.

Minut de silenci per la pau

La UAB organitza un cicle a favor de la pau que s'inicia amb testimonis d'Europa de l'est

El 6 d'abril, la UAB organitza l'acte institucional "Vent de l'est: guerra i pau als confins d'Europa", en què intervindran membres de la comunitat universitària originaris de Sèrbia, Romania, Rússia i Ucraïna per compartir les seves impressions sobre el conflicte que s'està desenvolupant actualment a Ucraïna. Tindrà lloc a les 13 h, a la sala de revistes de la Biblioteca d'Humanitats, a la Facultat de Filosofia i Lletres.

Escola Emerging 2021

Inscripció oberta per a l'escola DOC-FAM: Emerging 2021

Emerging 2021 és l'escola per a doctorands sobre 'materials avançats funcionals per aplicacions emergents', on podràs xerrar amb un gran nombre d'experts en el camp dels materials avançats. Amb un format híbrid, on les presentacions es faran online, però la sessió de pòsters es celebrarà a la terrassa de l'ICMAB. No t'ho pots perdre!