FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

La FAS premia els TFG sobre Desenvolupament Sostenible i Justícia Global
Premis TFG sobre desenvolupament sostenible i justícia global 25.01.2019 Cooperació  -  El proper 29 de gener la Fundació Autònoma Solidària celebra l’acte d’entrega de la segona edició dels Premis a Treballs de Fi de Grau sobre Desenvolupament Sostenible i Justícia Global. La FAS premia un total de 19 TFG sobre diferents temàtiques relacionades amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible i la Justícia Global.

La resolució de la convocatòria ha atorgat un total de 19 premis per grau i quatre per àmbit de coneixement, amb temàtiques com el medi natural i la biodiversitat, els drets humans i la democràcia participativa, les migracions i la interculturalitat o la salut comunitària, entre d’altres. Els TFG presentats, que van presentar-se durant el curs acadèmic 2017-2018, provenen de les tretze facultats i de dinou graus diferents.

En una primera fase, els treballs presentats han estat avaluats per un professor/a de la facultat expert en la temàtica i una tècnica de l’Àrea de Cooperació i EpD de la Fundació Autònoma Solidària, a partir dels criteris establerts en les bases de la convocatòria. Els resultats d’aquesta avaluació s’han presentat, en una segona etapa, a una comissió de resolució liderada per la Vicerectora d'Alumnat i Ocupabilitat, Sara Moreno, en la qual també han participat membres del professorat de la UAB, representants de la FAS i membres de Lafede.cat – organitzacions per a la justícia global.

L’acte d’entrega dels premis es celebrarà el 29 de gener a les 12.30h a la Sala de Teatre de la Plaça Cívica de la UAB, en reconeixement a l’aportació de cada un dels estudiants al Desenvolupament Sostenible i la Justícia Global. Hi intervindran la Sara Moreno, Vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat de la UAB i el David Llistar, director de Justícia Global i Cooperació Internacional de l’Ajuntament de Barcelona i estarà moderat per Jordi Prat, director de la Fundació Autònoma Solidària.

L’objectiu d’aquesta iniciativa és fomentar la recerca en temàtiques al voltant del Desenvolupament Sostenible i la Justícia Global com reconèixer i visibilitzar els treballs que ja estan realitzats entorn a aquests objectius.

Anar a Notícies