FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Una mirada crítica a la sexualitat amb el taller de la FAS
Cartell per al Taller de Sexualitat i Afectivitat 23.10.2018 Formació  -  Entre el 15 de novembre i el 4 de desembre la Fundació Autònoma Solidària realitzarà un taller amb l’objectiu de promoure una mirada crítica i reflexiva envers la sexualitat. Tindrà lloc a l’Edifici Àgora de la Plaça Cívica i comptarà amb ponències de l’Associació Drets Sexuals i Reproductius o l’Observatori contra l’Homofòbia, entre d’altres. Es podran reconèixer 2 crèdits per la participació.

El taller "Sexualitat i afectivitat. Una mirada integradora" consta de 6 sessions que giraran al voltant d’un mateix tema, la sexualitat i l’afectivitat, tractat amb una mirada crítica i des de diferents punts de vista. Està dirigit a tot estudiant de la universitat que tingui interès en ampliar la seva formació i reflexionar sobre qüestions relacionades amb el sexe.

Alguns dels punts forts seran les mirades del col·lectiu LGTBI, amb ponents activistes de Gais Positius i de l’Observatori contra l’Homofòbia. El curs comptarà també amb psicòlogues, sexòlogues, o el director del documental “Yes, we fuck!” (2015).

L’objectiu del taller és promoure una sexualitat fruït de la reflexió sobre l’afectivitat, el gènere, el plaer i els nostres drets sexuals i reproductius, així com les línies de prevenció de les ITS. És necessari convidar a l'alumnat a reflexionar sobre les nostres formes de relacionar-nos i aportar coneixement sobre els drets humans de les persones que conviuen amb el VIH, la violència de gènere, l’homofòbia i la transfòbia. Per això, comptarem tant amb activitats de reflexió i formació com de prevenció de ITS, disfuncions o embarassos no desitjats.

El “Taller de Sexualitat i Afectivitat. Una mirada integradora” es realitzarà del 19 de novembre i el 5 de desembre tots els dimarts i dijous de 15:30h a 18:30h a la Sala Polivalent de l’Edifici Àgora de la Plaça Cívica de la UAB. L’assistència a totes les sessions és obligatòria, es podran reconèixer 2 crèdits ECTS i el cost és de 40€.

Per a més informació consulteu el programa del taller i per a qualsevol dubte dirigiu-vos a fas.salut@uab.cat. Per poder participar-hi, feu-ho a través d'aquest formulari d'inscripció al taller.

Anar a Notícies