FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Una mirada crítica a la sexualitat amb el taller de la FAS
Cartell per al Taller de Sexualitat i Afectivitat 23.10.2018 Formació  -  Entre el 15 de novembre i el 4 de desembre la Fundació Autònoma Solidària realitzarà un taller amb l’objectiu de promoure una mirada crítica i reflexiva envers la sexualitat. Tindrà lloc a l’Edifici Àgora de la Plaça Cívica i comptarà amb ponències de l’Associació Drets Sexuals i Reproductius o l’Observatori contra l’Homofòbia, entre d’altres. Es podran reconèixer 2 crèdits per la participació.

El taller "Sexualitat i afectivitat. Una mirada integradora" consta de 6 sessions que giraran al voltant d’un mateix tema, la sexualitat i l’afectivitat, tractat amb una mirada crítica i des de diferents punts de vista. Està dirigit a tot l'estudiantat de la universitat que tingui interès en ampliar la seva formació i reflexionar sobre qüestions relacionades amb el sexe.

Alguns dels punts forts seran les mirades del col·lectiu LGTBI, amb ponents activistes de LesBiCat i de l’Observatori contra l’Homofòbia, i els conceptes generals al voltant de les infeccions de transmissió sexual (ITS), amb el tallerista Ander Pazos de Gais Positius. El curs comptarà també amb psicòlogues, sexòlogues, l’Associació Universitària Sin Vergüenza o el director del documental “Yes, we fuck!” (2015).

L’objectiu del taller és promoure una sexualitat fruït de la reflexió sobre l’afectivitat, el gènere, el plaer i els nostres drets sexuals i reproductius, així com les línies de prevenció de les ITS. És necessari convidar a l'alumnat a reflexionar sobre les nostres formes de relacionar-nos i aportar coneixement sobre els drets humans de les persones que conviuen amb el VIH, la violència de gènere, l’homofòbia i la transfòbia. Per això, comptarem tant amb activitats de reflexió i formació com de prevenció de ITS, disfuncions o embarassos no desitjats.

El “Taller de Sexualitat i Afectivitat. Una mirada integradora” es realitzarà del 15 de novembre i el 4 de desembre tots els dimarts i dijous de 15:30h a 18:30h a la Sala Polivalent de l’Edifici Àgora de la Plaça Cívica de la UAB. L’assistència a totes les sessions és obligatòria, es podran reconèixer 2 crèdits ECTS i el cost és de 40€.

Per a més informació consulteu el programa del taller i per a qualsevol dubte dirigiu-vos a fas.salut@uab.cat. Per poder participar-hi, feu-ho a través daquest formulari d'inscripció al taller.

Anar a Notícies