FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Inscripcions obertes a les activitats amb reconeixement ECTS
Activitats ECTS FAS 28.09.2016 Formació  -  La FAS ofereix aquest primer semestre dues activitats formatives que l'alumnat de la UAB podrà reconèixer amb 2 crèdits ECTS en cada cas. S'impartiran els mesos de novembre i desembre.

L'alumnat de la UAB té la possibilitat, un any més, de complementar la seva formació amb cursos relacionats amb temàtiques socials. Aquest primer semestre del curs 2015-2016, la Fundació Autònoma Solidària (FAS) proposa dues activitats formatives reconegudes amb 2 crèdits ECTS per als estudiants de grau.

Una possibilitat és els tallers de "Cooperació per al desenvolupament. Eines cap a la transformació social" , que s'impartiran del 21 al 25 de novembre de 2016 (dilluns i divendres, de 16:00 h a 20:00 h i dimarts, dimecres i dijous de 16.00 h a 19.00 h). A través de les sessions teòriques i tallers participatius, el curs vol aproximar-se a les relacions de poder a nivell internacional i a la seva connexió amb les desigualtats Nord – Sud. El programa complert del curs el podeu consultar en aquest document. Per obtenir el certificat, cal assistència al 100% de les sessions i la realització d'un projecte d'educació per al desenvolupament així com una reflexió personal. Finalment, aquest curs es farà al juliol.

L'altra opció que ofereix la FAS és l'activitat "Sexualitat i afectivitat. Una mirada integradora", que tracta l'afectivitat i el sexe dins un concepte de "salut" que passa per l'assertivitat, la reflexió sobre el gènere, sobre els drets sexuals i reproductius, el plaer, les preferències sexuals o les problemàtiques com les disfuncions o els embarassos no desitjats. També s'hi tractarà el VIH i el coneixement sobre els drets humans de les persones que conviuen amb el virus.

L'activitat sobre sexualitat tindrà lloc del 17 de novembre a l'1 de desembre de 2016 (dimarts i dijous de 15.30 h  18.30 h) i ja es pot descarregar el programa complert dels continuts que es tractaran en les diferents sessions programades. Cal també assistència al 100% de les sessions i la realització d'un treball teòric i un de pràctic.

Cal inscriure's fent click aquí.

Anar a Notícies