FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Nova presidència del patronat de la Fundació
Patronat 22.06.2016 FAS  -  El patronat de la FAS es va reunir el 20 de juny. Durant la sessió, es va nomenar com a nou president de la Fundació Carlos Sánchez, vicerector de Relacions Institucionals i Cultura, el qual va substituir l'exvicerectora d'Estudiants i de Cooperació, Núria García.

El Patronat és l'òrgan de govern i representació de la Fundació que vetlla perquè s'acompleixin els objectius fundacionals, en marca les polítiques generals i n'aprova els comptes anuals.
Precisament, el passat dilluns 20 de juny va celebrar-se la reunió en què es van aprovar els comptes de 2015 de la fundació, després que la comptabilitat de la FAS hagi passat l'auditoria anual.

A més, la reunió del patronat va servir per nomenar nou president de la Fundació Carlos Sánchez, vicerector de Relacions Institucionals i Cultura, el qual va substituir Núria García, exvicerectora d'Estudiants i de Cooperació. Aquest canvi està vinculat a la renovació de l'equip de govern de la UAB que, després de les eleccions del passat maig, va donar pas a l'equip liderat per la rectora Dra Margarita Arboix.

El Dr. Sánchez és catedràtic de Llengua Espanyola al Departament de Filologia Espanyola de la Facultat de Lletres de la UAB a més de ser Degà d'aquesta facultat. Ha dirigit vàries tesis doctorals i ha participat en diferents projectes de recerca relacionats amb la diacronia de la llengua espanyola.

En aquesta reunió, a banda de la formalització dels nous càrrecs, el director de la Fundació, Jordi Prat, va exposar un informe amb les darreres novetats d'aques curs.

Anar a Notícies