FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

La FAS s'adhereix a Lafede.cat com a entitat observadora
La FAS s'adhereix a Lafede.cat 22.06.2016 FAS  -  Lafede.cat és una xarxa d'acció col·lectiva per a la justícia social que agrupa més d'un centenar d'organitzacions. La Fundació Autònoma Solidària s'hi ha adherit com a entitat observadora, el que permetrà la participació en la comissió d'Educació Transformadora.

Un total de 116 organitzacions conformen avui Lafede.cat – organitzacions per a la justícia global, una xarxa que promou l'acció col·lectiva de les entitats afiliades i treballa per a la justícia social i l'eradicació de les desigualtats al món i a casa nostra mitjançant la cooperació per al desenvolupament, la defensa dels drets humans i la promoció de la cultura de pau.

Des d'aquest mes de juny, la Fundació Autònoma Solidària (FAS) s'hi ha adherit com a entitat observadora després de ser així aprovat per l'assemblea general de Lafede del passat 17 de juny.

La condició d'entitat observadora permet participar en les comissions i reunions de treball de Lafede. Concretament, compta amb 4 grans eixos d'acció: Comunicació, Gènere, Incidència i amb el grup d'Educació Transformadora, la comissió que treballa per avançar en l'educació solidària i sostenible.

És, principalment, al grup sobre Educació transformadora on la FAS té intenció de participar-hi activament a través de l'Àrea de Cooperació, específicament en vinculació amb el projecte d'Educació per al Desenvolupament a la Universitat (ESDU),  la iniciativa de la FAS per a la promoció específica i transversal de les perspectives de l'EpD en l'àmbit formal universitari.

Anar a Notícies