FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Noves edicions dels tallers sobre drogues i discapacitat reconeguts amb ECTS
Cursos sobre drogues i discapacitat segon semestre FAS 22.01.2016 Formació  -  A partir del 25 de gener a les 11h, l'alumnat de la UAB pot inscriure's al "Curs sobre drogues. Reflexions, visions i efectes de les substàncies" i al de"Discapacitat o Capacitats diverses?", reconeguts, cadascun, amb 2 crèdits ECTS.

La FAS proposa tallers formatius perquè els i les estudiants de la UAB puguin complementar els coneixements curriculars adquirits a les titulacions amb continguts de temàtiques socials. Aquest segon semestre del curs 2015-16, la Fundació ofereix noves edicions del curs sobre drogues i sobre discapacitat.

Del  25 de febrer al 17 de març, professionals i expertes en psicologia, antropologia i drogues impartiran les sessions que conformen el "Curs sobre drogues. Reflexions, visions i efectes de les substàncies". S'impartirà a la Facultat de Ciències de l'Educació, en horari de dimarts i dijous de 15.30 h a 18.30 h. El curs permetrà reflexionar de manera crítica al voltant del concepte de "salut", així com sobre les causes i els efectes del consum de drogues des d'una perspectiva científica, neurològica, psicològica, social, econòmica i jurídica. El programa complet ja està disponible.

Per altre costat, del 5 al 26 d'abril, en horari de dimarts i dijous de 15.30 h a 18.30 h, tindran lloc les sessions del curs "Discapacitat o Capacitats diverses?", que vol acostar als estudiants la realitat de persones amb capacitats diverses i trencar els estereotips mitjançant el coneixement i la promoció del concepte d'igualtat d'oportunitats. El curs també vol oferir recursos pràctics a les persones participants i promoure el debat i la reflexió sobre el procés d'inclusió de persones amb diversitat funcional.

En ambdós casos és necessària l'assistència al 100% de les sessions i la realització d'una activitat pràctica. Les inscripcions als dos cursos seran obertes a partir del 25 de gener.  Per a més informació, consulteu aquest enllaç.

Anar a Notícies