FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Nou Calendari d'El Xiringu 2016: informació per a la salut a la UAB
Calendari d'El Xiringu 2016 12.01.2016 Salut  -  El Programa de Salut de la FAS ha elaborat i publicat els dies i les facultats on l'alumnat i la comunitat de la UAB podrà trobar El Xiringu, el punt itinerant d'assessorament sobre alimentació, consum de drogues i sexualitat.

El Xiringu és l'estand informatiu itinerant sobre qüestions de promoció de la salut dirigit a tots els i les estudiants del campus. El dinamitza i l'atén el grup de voluntariat de Salut de la FAS, format, aquest curs, per 8 estudiants voluntaris i voluntàries i 2 estudiants de psicologia.

Els voluntaris o voluntàries es formen en els àmbits de consum responsable de drogues, sexualitat segura i alimentació saludable perquè puguin oferir respostes als estudiants de la UAB que plantegin preguntes i interrogants des d'una perspectiva allunyada de paternalismes i prejudicis. A més, al Xiringu també s'hi pot trobar material preventiu de malalties de transmissió sexual i informatiu de manera gratuïta.

El punt clau del Xiringu és, no només que està dinamitzat per estudiants que parlen de tu a tu i des d'un punt de vista pròxim amb altres estudiants, sinó que, a més, va allà on són els estudiants: a les facultats.

On i quan és el Xiringu? El Xiringu és un punt itinerant. Es mou per les diferents facultats els dimarts i dijous de totes les setmanes en horari de migdia. En aquest enllaç ja us podeu descarregar els el Calendari d'El Xiringu del 2016. Hi trobareu els dies, les hores i les facultats on serà.

Anar a Notícies