FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Nova plaça de tècnic/a d’inserció laboral per l’alumnat estudiant i titulat amb discapacitat de la UAB
Logo Fundació Autònoma Solidària 22.12.2015 Discapacitat  -  La FAS obra una nova plaça de tècnic/a d'inserció laboral per l'alumnat estudiant i titulat amb discapacitat de la Universitat Autònoma de Barcelona. El termini de presentació de candidatures finalitzarà el 8 de gener.

La Fundació Autònoma Solidària (FAS) obre una nova plaça de tècnic o tècnica que, en coordinació amb el Servei d'Atenció a la Discapacitat – PIUNE, es responsabilitzarà de la gestió i execució del Programa UABImpuls, per a la inserció laboral de l'alumnat amb diversitat funcional de la universitat.

La jornada laboral serà de 30 hores setmanals en horari de matins i tardes a la oficina del PIUNE, al Campus de la UAB de Bellaterra (Cerdanyola del Vallès).Les funcions de la feina, els requisits i les característiques de la plaça es poden consultar al document adjunt.

Les persones interessades podeu adreçar la vostra candidatura a: fas.administracio@uab.cat amb la referència "Tècnic/a d'inserció laboral". El termini per presentar les candidatures finalitzarà el 8 de gener de 2016.
Més informació
Plaça de tècnic/a d'inserció laboral per l'alumnat estudiant i titulat amb discapacitat de la UAB

Anar a Notícies