FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

La Cursa de la UAB bat rècords solidaris
Cursa de la UAB 2015 15.12.2015 Voluntariat  -  Un total de 2.260 esportistes i 71 persones voluntàries van implicar-se en l'esdeveniment esportiu i solidari de la UAB en suport a La Marató de TV3, el passat diumenge 13 de desembre.

La Universitat Autònoma de Barcelona va celebrar el passat diumenge 13 de desembre la tercera edició de La Cursa de la UAB. L'esdeveniment esportiu en suport al projecte solidari de La Marató de TV3 va tenir lloc al campus de Bellaterra.

Enguany, s'han recaptat fons per a la investigació, curació i millora dels tractaments de la diabetis i la obesitat. Gràcies a totes les accions celebrades arreu de Catalunya, com La Cursa, s'ha arribat a recaptar la xifra de 7.015.367 d'euros.

Aquest any, a la Cursa de la UAB, s'ha batut el record amb 2.260 corredors, corredores, caminadors i caminadores. La Fundació Autònoma Solidària va aportar el seu gra de sorra a la causa coordinant l'equip de voluntariat que va fer possible l'esdeveniment. Fins a 71 persones van venir a prestar el seu temps per donar suport a l'acte.

Les persones voluntàries a La Cursa van participar en diverses tasques, com l'entrega de dorsals, l'ordre del guarda-roba i la preparació i control del circuit. També 6 estudiants de Fisioteràpia van col·laborar voluntàriament per ajudar en la recuperació física dels participants una vegada acabades les curses.

Dues voluntàries del PAS expliquen en menys d'un minut com van viure La Cursa de la UAB al campus de Bellaterra.

Anar a Notícies