FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Cursos de cooperació i sexualitat reconeguts amb crèdits ECTS
Cursos de cooperació i sexualitat FAS 1r semestre 23.09.2015 Formació  -  La FAS ofereix aquest primer semestre dues activitats formatives que l'alumnat de la UAB podrà reconèixer amb 2 crèdits ECTS en cada cas. Els cursos s'impartiran els mesos de novembre i desembre. Les inscripcions estaran obertes a partir del dilluns 5 d'octubre.

L'alumnat de la UAB té la possibilitat, un any més, de complementar la seva formació amb cursos relacionats amb temàtiques socials. Aquest primer semestre del curs 2015-2016, la Fundació Autònoma Solidària (FAS) proposa dues activitats formatives reconegudes amb 2 crèdits ECTS per als estudiants de grau.

Una possibilitat és el  Curs "Cooperació per al desenvolupament. Eines cap a la transformació social" , que s'impartirà del 9 al 13 de novembre de 2015 (dilluns i divendres, de 16:00 h a 20:00 h i dimarts, dimecres i dijous de 16.00 h a 19.00 h). A través de les sessions teòriques i tallers participatius, el curs vol aproximar-se a les relacions de poder a nivell internacional i a la seva connexió amb les desigualtats Nord – Sud. Per obtenir el certificat, cal assistència al 100% de les sessions i la realització d'un projecte d'educació per al desenvolupament així com una reflexió personal. El programa complet ja està disponible en aquest enllaç.

L'altra opció que ofereix la FAS és el curs "Sexualitat i afectivitat. Una mirada integradora", que tracta l'afectivitat i el sexe dins un concepte de "salut" que passa per l'assertivitat, la reflexió sobre el gènere, sobre els drets sexuals i reproductius, el plaer, les preferències sexuals o les problemàtiques com les disfuncions o els embarassos no desitjats.  També s'hi tractarà el VIH i el coneixement sobre els drets humans de les persones que conviuen amb el virus.

El curs sobre sexualitat tindrà lloc del 17 de novembre al 10 de desembre de 2015 (dimarts i dijous de 15.30 h  18.30 h). Cal també assistència al 100% de les sessions i la realització d'un treball teòric i un de pràctic.

Les inscripcions als dos cursos es poden dur a terme a través dels formularis online:

Formulari d'inscripció a Cooperació per al desenvolupament. Eines cap a la transformació social

Formulari d'inscripció a
Sexualitat i afectivitat. Una mirada integradora
Programa del Curs de Cooperació (Novembre 2015)
Programa del Curs de Sexualitat (Novembre 2015)

Anar a Notícies