FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Estudiants i joves, a la jornada de neteja del riu Ripoll!
02.03.2015 Voluntariat  -  Fins a 15 voluntaris i voluntàries van participar a la jornada d'extracció de canyes i de neteja d'un tram del riu Ripoll al seu pas per Sabadell del passat dissabte 28 de febrer.

La FAS ha coordinat per segon any consecutiu, en col·laboració amb l'Oficina de Medi Ambient (OMA) de la UAB i l'Associació per la Defensa i l'Estudi de la Natura (ADENC), una jornada de conservació del medi ambient que té com a objectiu netejar una part del riu Ripoll al seu pas per Sabadell i extreure'n canyes i deixalles.

L'activitat va tenir lloc el passat dissabte 28 de febrer i van participar-hi fins a 15 voluntaris i voluntàries, deu persones més que a l'edició de l'any anterior. Com a novetat, enguany també va implicar-s'hi un grup de 6 joves del Centre Educatiu Oriol Badia, un dels centres de justícia juvenil on actua el Programa de Justícia de la FAS.

La jornada de neteja del riu Ripoll és una activitat oberta a tota la comunitat de la UAB i, alhora, és una bona oportunitat perquè estudiants internacionals participin de manera voluntària en una activitat puntual que permet conèixer altres persones, relacionar-se i implicar-se en l'entorn de la universitat. L'edició s'ha viscut com una jornada "entretinguda i enriquidora".

Anar a Notícies