FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

En marxa el Club de Feina del programa UAB Impuls
09.01.2015 Discapacitat  -  Tots els divendres, estudiants i titulats i titulades amb discapacitat de la UAB poden acudir al Club de Feina per a cercar feina en grup amb l'acompanyament d'una tècnica en inserció laboral que dinamitza el programa.

El Programa UAB Impuls es va posar en marxa el passat mes de juny amb el suport de la Fundació Universia i en col·laboració amb Treball Campus. Gestionat pel Servei d'Atenció a la Discapacitat de la UAB, PIUNE, el programa acompanya i assessora estudiants i titulats amb discapacitat de la UAB en la recerca de feina amb l'objectiu de potenciar la inserció laboral de persones amb discapacitat.

Entre les accions previstes, dirigides tant a estudiants com a empreses susceptibles de contractar, s'ha posat en marxa el Club de Feina, per a dinamitzar la recerca de feina i crear xarxa entre les mateixes persones participants en el programa. El Club de Feina compta amb ordinadors amb connexió a internet, models de currículum i cartes de presentació, llistat de portals de feina, recull d'ofertes laborals i altres informacions d'interès.

Les persones usuàries poden acudir-hi setmanalment, tots els divendres de 10.00 h a 14.00 h al Centre de Recursos per a Col·lectius (al costat de la Farmàcia de la Plaça Cívica) i cercar feina amb l'acompanyament d'una tècnica en inserció laboral que dinamitza l'espai.

La recerca en grup facilita el sorgiment de sinèrgies i permet treballar aspectes com la motivació, així com entrenar diferents competències transversals, com són la de relació, la d'organització i la de responsabilitat, imprescindibles per a la consecució i manteniment d'un lloc de feina.

La persona responsable del programa UAB Impuls s'ha trobat ja amb 60 estudiants per a definir objectius professionals i assessorar en la confecció de diferents eines de recerca de feina. Paral·lelament, també s'ha contactat amb una vintena d'empreses que podrien contractar estudiants i titulats universitaris amb discapacitat.

Anar a Notícies