FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Estades de pràctiques de monitor i monitora de lleure al CROMA
28.10.2014 Programes Socials  -  La FAS ha obert 10 places per a realitzar el mòdul pràctic de 160 hores del curs de monitor i monitora de lleure al Programa Socioeducatiu CROMA. El període és des de novembre de 2014 fins a maig de 2015.​

Fins a 10 estudiants podran realitzar les pràctiques per obtenir el títol de monitor i monitora de lleure al Programa Socioeducatiu CROMA de la FAS. L'estudiant serà referent d'un grup de 8 a 10 infants d'entre 9 i 12 anys, juntament amb una altra persona voluntària, i realitzarà les tasques de dinamització de tallers, coordinació amb l'equip, gestió i participació a les activitats de la FAS.

A més, l'estudiant en pràctiques farà un seguiment setmanal de les activitats i de l'evolució del grup amb la supervisió del coordinador o coordinadora de referència. Al final de l'estada, la persona tutora del centre de pràctiques farà una avaluació de les competències assolides.

Per als tallers del CROMA cal preveure una dedicació de 2 hores per a cada dia de taller que aniran, segons l'escola, entre les 16.30 h i les 19.00 h. Els tallers tenen lloc 2 dies a la setmana, a triar entre dimarts, dimecres o dijous a escoles de Terrassa, Rubí, Barberà, Badia, Cerdanyola, Sabadell i Sant Cugat del Vallès. L'estada de pràctiques s'iniciarà el novembre de 2014 i es tancarà el maig de 2015.

Les persones interessades en participar en el programa i aconseguir una de les 10 places es poden posar en contacte amb la FAS a través del correu electrònic fas.croma@uab.cat per demanar més informació.

Anar a Notícies