FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

El CROMA creix en municipis, centres i beneficiaris
El CROMA creix en municipis, centres i beneficiaris 23.09.2014 Programes Socials  -  Més municipis, més centres, més tallers, més beneficiaris i més voluntariat. El Programa CROMA de la FAS creix encara més aquest 2014-15, i és que augmenta en nombre de municipis, de centres i de retruc, en nombre de beneficiaris, que passaria de 331 infants a 450. Per fer-ho, és necessària la implicació de 120 voluntaris. Vols participar-hi?

Gràcies a la tasca que el curs passat van dur a terme 92 voluntaris i voluntàries, fins a 331 infants van rebre el suport de joves universitaris en un total de 19 centres de 6 municipis diferents (amb la incorporació de Barberà a mitjans de curs). Enguany, la presència del Programa CROMA de la FAS creix.

D'una banda, aquest curs durem a terme el Programa a un nou municipi i s'hi incorporaran 7 escoles noves, tenint presència a 26 centres. D'altra banda, aquesta presència al territori farà que puguem atendre prop de 120 infants més que el curs passat, arribant a 450 beneficiaris.

Per aconseguir els nous objectius, és necessària la implicació voluntària dels estudiants de l'Autònoma. Calen 120 persones voluntàries per poder arribar a tots els infants. I en què consisteix la tasca de l'estudiant voluntari? En dedicar una tarda a la setmana ajudant a l'aprenentatge del nen o nena, tant acadèmicament com personalment.

Si vols participar en el Programa Socioeducatiu amb infants de 8 a 12 anys, omple aquest formulari i rebràs la informació necessària per assistir a les sessions explicatives i per passar a formar part de l'equip del CROMA.

Anar a Notícies