FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

CROMA i Sociosanitari protagonitzen un fotoreportatge
Fotoreportatge de Clàudia Bañon sobre el CROMA i Sociosanitari 18.06.2014 Voluntariat  -  Dos dels programes de voluntariat de la FAS han estat protagonistes del fotoreportatge que l'estudiant de Periodisme, Claudia Bañón, ha publicat al diari digital isabadell.

"Creix el número de joves voluntaris: el que no es paga amb diners". Amb aquest titular l'estudiant de periodisme a la UAB, Claudia Bañón, ha publicat el reportatge sobre l'activitat voluntària entre el jovent al diari digital i.sabadell.

El reportatge s'endinsa en les experiències de joves que fan voluntariat, ja sigui a través de Creu Roja o de la FAS. En el cas de voluntariat universitari, el reportatge i les fotografies s'han centrat en els programes del CROMA, concretament a l'escola Pau Casals de Rubí, i en el voluntariat a la Vall d'Hebron, del Programa Sociosanitari.

El reportatge es pot llegir complet al isabadell clicant aquest enllaç. Un recull d'imatges es pot consultar al web del facebook de la FAS.

Anar a Notícies