FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

La universitat de Puerto Rico convida la FAS per conèixer el voluntariat
Visita Universitat Puerto Rico 30.04.2014 FAS  -  Aquest mes d'abril, el director de la FAS, Jordi Prat, ha visitat la Universitat de Puerto Rico (UPR) per tal de donar a conèixer i intercanviar les experiències de promoció i activitat voluntària en el marc universitari.

La UPR és una universitat compromesa amb el territori i molt especialment amb el barri popular de Rio Piedras, al costat de la qual hi ha el campus principal de San Juan. D'aquest compromís sorgeix el centre CAUCE que compta amb un local al barri de Rio Piedras, que serveix com a punt d'activitats de dinamització de la comunitat (tallers d'informàtica, repàs escolar, etc) amb professorat i estudiants de la UPR.

Durant la seva estada, Jordi Prat ha estat convidat pel CAUCE per realitzar una conferència sobre la relació entre universitats i comunitats locals i una altra al Instituto universitario para el desarrollo de las comunidades (UPR-Mayagüez) per debatre sobre com vincular pràctiques i voluntariat i l'interès de promoure els intercanvis de voluntaris entre universitats.

Jordi Prat, de la seva estada remarca "la implicació del professorat que està fomentat entre els estudiants la realització pràctiques compromeses amb la comunitat. A més, es dóna molta importància al fet que l'estudiantat faci conjuntament amb els líders comunals un procés de detecció de necessitats, implementació i presentació pública de resultats a la comunitat".

Les reunions també han servit per establir col·laboracions futures com ara la possibilitat que la UPR i la FAS col·laborin en projectes d'Aprenentatge i Servei.

Anar a Notícies