FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Presenta’t al I Concurs de Relats Eròtics de la FAS
Concurs literari sobre sexualitat i erotisme 24.03.2014 Salut  -  El Programa de Salut de la FAS organitza per aquest abril el I Concurs de Relats Eròtics de la FAS. Si t'agrada reflexionar sobre sexe i erotisme i t'agrada escriure, ara tens una bona oportunitat al davant. Pots enviar el teu poema, relat o piulada fins l'11 d'abril. Els premis es faran saber el 23 d'abril en el marc de la celebració del Dia de Sant Jordi.

Un dels objectius principals que persegueix el Programa de Salut de la FAS és acostar la reflexió sobre sexualitat a la comunitat universitària i brindar els espais on se'n pugui parlar sense tabús, complexes o prejudicis. Aquest curs el grup de voluntariat de Salut ha innovat i ha fet un pas més per treballar en aquesta direcció: el I Concurs Literari sobre Sexualitat i Erotisme.

El tret definitori del concurs doncs és la temàtica dels relats, que han d'estar relacionats amb la sexualitat i l'erotisme, però que cada persona pot interpretar de manera totalment lliure. Aquells relats que incorporin perspectives relacionades amb imatges saludables es valoraran positivament.

Qualsevol persona major de 16 anys pot participar-hi, estigui vinculat o no a la universitat, en una de les tres possibles categories: poesia, relat i/o piulada/tuit i es pot escriure tant en català com castellà, anglès, francès, portuguès i alemany. Cada participant pot enviar un o més treballs, en una o diverses categories. Les bases es poden consultar a aquest enllaç o al document adjunt.

El Jurat que valorarà els escrits estarà format per 4 persones, que inclouran un/una voluntari/ària, una persona vinculada a la FAS, una persona experta en gènere i sexualitat i una persona experta en literatura.

El guanyador o guanyadora es podrà endur un kit de sexe segur de Salut de la FAS, que inclou bossa FAS, preservatius, flor del programa, targeter, cartera per a preservatius, etc. A més, si la persona guanyadora ho vol, podrà llegir el text a un cabaret literari de Barcelona.

Els relats es poden enviar a fas.salut@uab.cat amb el divendres 11 d'abril com a data límit. El veredicte es donarà a conèixer el dia de Sant Jordi, 23 d'abril, a l'entrega de premis que tindrà lloc a la Plaça Cívica.
Bases concurs relats sexualitat i eròtics

Anar a Notícies