FAS > Actualitat > Notícies > Detall de la notícia

Unes 50 persones assisteixen a la sessió informativa sobre estades solidàries
Cartell de la Sessió informativa sobre Estades Solidàries 2014 27.02.2014 Cooperació  -  Les organitzacions Setem Catalunya, Moviment de Brigadistes i Servei Civil Internacional van ser el passat dimecres 26 de febrer a la UAB per explicar les seves propostes d'estades solidàries a països del Sud per a aquest estiu. Prop de 50 persones van assistir-hi per informar-se'n.
Un any més, l'àrea de Cooperació de la FAS ha promogut aquesta sessió informativa al campus de la UAB per tal que diferents entitats i col·lectius del sector de la cooperació per al desenvolupament i la solidaritat internacional poguessin presentar a la Universitat les opcions d'estades solidàries que ofereixen i totes les seves característiques (tipologia, països, temàtica, durada, requisits, costos, etc). Es tracta de camps de treball, brigades d'acompanyament i altres iniciatives similars a països d'Amèrica Llatina, Àfrica i Àsia.

A la sessió del passat dimecres 26 de febrer, hi van assistir al voltant de 50 persones que es van mostrar interessades en els projectes solidaris que entitats com Setem Catalunya, Moviment de Brigadistes i Servei Civil Internacional poden oferir.

Participar en una estada solidària és una oportunitat per acostar-se a altres realitats, treure's les "ulleres" que fem servir habitualment i entendre la gran diversitat de visions vitals que existeixen al món. Escoltar altres veus, conèixer organitzacions del Sud i recolzar les seves lluites.El que es busca és una experiència de formació i presa de consciència, conjuntament amb un grup de gent que també vol compartir i viure la mateixa experiència.

És important formar-se abans de fer l'estada en àmbits bàsics de la cooperació per al desenvolupament. Des de la FAS us proposem participar a l'edició que farem a l'estiu del curs "d'Introducció a la Cooperació per al Desenvolupament. Eines cap a la transformació social"

Per a més detall sobre les entitats que ofereixen estades solidàries pots consultar les fitxes informatives. Per a més informació general, clica aquí.

Anar a Notícies